Ostaisitko laukun, jonka hinta 180?
Guessin laukku ja 180 euroa. En ole ikinä nähnyt vielä ihanampaa. Onko kova hinta sinulle? Minä hieman vielä epäilen.... ostaisiko vaiko ei?
Kommentit (32)
Guessista en maksaisi. Mutta juuri ostin 350€ maksaneen nahkalaukun.
En suostuisi maksamaan noin paljon jostain Guessistä. Monenko vuoden takuu sillä edes on?
Meidän perheen naisilla on yhteiskäytössä neljä käsilaukkua ja pitäisi kyllä olla todella vahvat perusteet, että viides hankittaisiin. Kolme laukkua on arkikäytössä ja laukku valitaan sen mukaan, pitääkö sinne mahtua A4-kokoista tavaraa vai riittääkö pienempi. Neljäs on nahkainen juhlalaukku, jota käytetään häissä ja hautajaisissa.
Mikä ihmisiä oikeasti riivaa, kun niitä laukkuja pitää olla niin tuhottomasti? Ja miksi edes vaivaatte päätänne jollain uuden laukun ostolla - eiköhän kaikilla ole jo ollut laukku hankittuna viimeistään 20-vuotiaana?
Mikä Guessin laukku muka voi olla ihana?
Liian halpa minulle. Noin edullinen laukku ei vaan voi olla hyvä. Sanotaan ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa. Katso vähintään 500e maksavia laukkuja niin saat oikeasti hyvän.
Oikeasti! 200 eurolla saa varmasti jo ompelijalla teetettyä vaikka minkälaisen laukun hyvästä materiaalisti.
Guessin laukut ovat ylihinnoiteltuja, maksavat paljon eikä niistä ole kuin harva aitoa nahkaa... tuohon hintaan saat aitonahkaisenkin laukun joltain muulta merkiltä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:59"]
En suostuisi maksamaan noin paljon jostain Guessistä. Monenko vuoden takuu sillä edes on?
Meidän perheen naisilla on yhteiskäytössä neljä käsilaukkua ja pitäisi kyllä olla todella vahvat perusteet, että viides hankittaisiin. Kolme laukkua on arkikäytössä ja laukku valitaan sen mukaan, pitääkö sinne mahtua A4-kokoista tavaraa vai riittääkö pienempi. Neljäs on nahkainen juhlalaukku, jota käytetään häissä ja hautajaisissa.
Mikä ihmisiä oikeasti riivaa, kun niitä laukkuja pitää olla niin tuhottomasti? Ja miksi edes vaivaatte päätänne jollain uuden laukun ostolla - eiköhän kaikilla ole jo ollut laukku hankittuna viimeistään 20-vuotiaana?
[/quote]
Minulla on tällä hetkellä neljä laukkua: ruskea, vaalea ja pienempi ja isompi musta. Valkoinen pitäisi vielä hankkia. Pienempää mustaa lukuun ottamatta kaikki ovat isoja kasseja, pienillä kukkaromallisilla minä en tekisi mitään, kun en tykkää kanniskella muovikasseja ja käytän laukkua nimenomaan ostosten kantamiseen. Kallein laukuistani maksoi neljäkymppiä vajaa kymmenen vuotta sitten Stockmannilla.
Jos rahaa olisi, en sittenkään ostelisi kalliita laukkuja, mutta sellaisia kenkiä kylläkin. Kävelen niin paljon, että laadukkaisiin kenkiin satsaisin. Voisin ajatella maksavani jopa parisataa euroa hyvistä ja kestävistä kävelykengistä.
Maksaisin mennen tullen vaikka kolme kertaa tuon verran laadukkaasta ja kauniista nahkalaukusta. Mutta Guessiin en koske pitkällä tikullakaan! Ennemmin jotakin parempaa merkkiä vaikka käytettynä. Juuri hiljattain ostin maailman ihanimmat kengät hintaan 290 e, käytettynä. :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:00"]
Liian halpa minulle. Noin edullinen laukku ei vaan voi olla hyvä. Sanotaan ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa. Katso vähintään 500e maksavia laukkuja niin saat oikeasti hyvän.
[/quote]
Voi kultaseni, kun se laatu ja hinta ei aina kulje käsi kädessä. Itsekin ostin muutama vuosi sitten 650€ maksavan laukun, josta hihnoja jouduttiin kahdesti korjaamaan. Monet edullisemmat laukkuni on kestänyt todella hyvin lähes joka päiväisessä käytössä.
Mun halvin laukku maksaa 385€ ja kallein 1180€.
Ostin just helmikuussa. Sain synttärilahjaksi rahaa, heitin kaikki vanhat laukut roskikseen. Ja ostin yhden kunnon . Tosi tosi tosi kaunis, iso , joka pv käytössä, mahtuu omat ja lapsen tavarat, vieläkin alkuper. Kunnossa .
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:23"]
En. Minusta mikään laukku ei voi oikeasti olla tuon arvoinen. En ymmärrä merkkilaukuista pyydettäviä hintoja. Haukkukaa vaan rajoittuneeksi ja köyhäksi.
[/quote]
En hauku. Minusta sinä olet järkevä ihminen.