Ostaisitko laukun, jonka hinta 180?
Guessin laukku ja 180 euroa. En ole ikinä nähnyt vielä ihanampaa. Onko kova hinta sinulle? Minä hieman vielä epäilen.... ostaisiko vaiko ei?
Kommentit (32)
Minun laukukseni tuo olisi halpa. Jos pidät, ja on nahkaa, niin miksei. Muovilaukusta en maksaisi.
Guessin laskut laadultaan paskoja. En maksaisi 180e. Jos olisi hyväkuntoinen niin voisin maksaakin vaikka ei tuolla summalla tietenkään mitään ikuisuuteen kestävää tuotetta saakaan.
Miten paljon ansaitset? Kuinka paljon ajattelet laukkua käyttää? Minulle 180 euroa arkilaukusta, jota olisi tarkoitus käyttää ainakin useita kertoja viikossa - käytännössä kyllä käytän aina samaa laukkua ainakin viikon putkeen - usean vuoden ajan, olisi itse todella hyvä hinta. Bilelaukusta, jota käyttäisin ehkä 10-15 kertaa vuodessa sen sijan en heti lähtisi tuollaista summaa maksamaan.
En mutta lempivaatemerkkiin saisin helposti upotettua tuon summan. Että ymmärrän!
Voisin ehkä ostaa, jos kyseessä olisi iso ajaton nahkalaukku, jonka uskoisin kestävän vuosikausien ahkeraa käyttöä.
Olen eräästä laukustani maksanut melkein tonnin, eli minusta 180e on halpa hinta mieleisestä laukusta.
En. Minusta mikään laukku ei voi oikeasti olla tuon arvoinen. En ymmärrä merkkilaukuista pyydettäviä hintoja. Haukkukaa vaan rajoittuneeksi ja köyhäksi.
No minä maksoin omasta laukustani 245 euroa. Se on tosi mieluinen ja hyvää nahkaa eli kyllä minä hyvästä maksaisin tuon verran.
En! Olen joskus ostanut ton hintasen guessin laukun, ei kohdannut hinta-laatusuhde
Aika halpa laukku. Jos ostaisin laukun tuohon hintaan, kyseessä olisi vuosisadan tarjous ja aivan varmasti hyvä ostos.
Voisin ostaa....mulla on monta laukkua haitarilla 110-380e, sen enempää en ole valmis maksamaan. Mutta tuolla hinnalla edellytän aitoa nahkaa, mitä esim Guessit ei useinkaan ole. Varmasti voisi olla varaa kalliimpinkin, mutta en näe fiksuksi kuuluttaa kaikille että rahaa kuulkaas on ja olen sen suhteen aika holtiton ;) No ei sitä edes kauheasti ole, nettopalkkani 2800e että ei sillä joka kuukausi edes Vuittoneita osteltas, mutta onneksi en pidä niitä kauniina, saati hintansa arvosina :D
Korkeintaan keskihintainen laukku. Anna palaa! Minkä värinen?
En mistään Guessista kyllä maksaisi, vähän enemmän niin saa jo oikean merkkilaukun eikä noloa blingbling-teini"merkki"laukkua.
Guessista liikaa, kunnon laadukkaasta nahkalaukusta ei.
Mä en ihan ymmärrä mistä tämä Guessin blingbling-maine tulee. Ootteko te vuosiin edes nähneet Suomessa myytävää valikoimaa? Omassa liikkeessäkin järjestään vain mustaa ja ruskeaa tylsää peruslaukkua.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:28"]
Voisin ostaa....mulla on monta laukkua haitarilla 110-380e, sen enempää en ole valmis maksamaan. Mutta tuolla hinnalla edellytän aitoa nahkaa, mitä esim Guessit ei useinkaan ole. Varmasti voisi olla varaa kalliimpinkin, mutta en näe fiksuksi kuuluttaa kaikille että rahaa kuulkaas on ja olen sen suhteen aika holtiton ;) No ei sitä edes kauheasti ole, nettopalkkani 2800e että ei sillä joka kuukausi edes Vuittoneita osteltas, mutta onneksi en pidä niitä kauniina, saati hintansa arvosina :D
[/quote] Vuittonit juuri on hintansa arvoisia, nahkaiset nimenomaan. Ainoita laukkuja, joiden hankintaa en ole katunut ja jotka ovat edelleenkin kuin uusia kymmenen vuoden lähes päivittäisen käytön jälkeen. Eli jos johonkin laukkuun kannattaa sijoittaa niin juuri niihin. Samaa en voi sanoa Michael Korsin tai esim. Burberryn laukuista. Korsin laukkuun tuli reikä kahvan alle alle kuukauden käytön jälkeen.. Burberryn laukku kesti hieman pidempään ennen kuin kahvojen liimaus petti ja ompeleet alkoivat purkaantumaan.. Onhan ne edullisempiakin, mutta laatu on mitä on.
Ostin itse joku aika sitten kunnon laadukkaan nahkalaukun 113 eurolla. Voisin varmaan panna siihen 180-euroakin, jos olisin laukun tarpeessa ja sit tulisi vastaan sellainen laukku, joka olisi tarpeeksi hyvän oloinen tuohon hintaan. Kalliit tai halvat laukut eivät kuitenkaan ole mikään itsetarkoitus: minulle laukku on VAIN käyttötavara. Merkistä en maksa milloinkaan. Enkä todellakaan pidä laukkua tai muutakaan kulutustavaraa minään sijoituksena, vaan niitä ostetaan vain kun on tarve.
Mielikuvani Guessistä ei ole kovin korkealaatuinen, mutta kaipa niillä, kuten monilla muillakin merkeillä, on sekä parempaa että heikompaa tavaraa tarjolla?
Mä oon kanssa ihmetellyt miksi Guessiä pidetään edelleen pelkästään bling-merkkinä. Vaikka niitä bling-laukkuja on edelleen valikoimissa, niin osa malliston laukuista on jopa erittäin tyylikkäitä ja mielestäni esim Michael Kors on nykyään pahempi teinilaukkumerkki kuin Guess.
http://www.fashionstore.fi/tuotekuvat/large/HWTIMEL3226-COG.jpg
http://www.fashionstore.fi/tuotekuvat/large/HWTIMLL3421-TAU.jpg
Ja tässä kevään 2014 mallisto, jossa ainakin puolet laukuista ovat normaaleja aikuisellekin sopivia laukkuja: http://ommas.net/guess-handbags/collection-photos-spring-summer-2014/
Itselläni on yksi carryall-tyylinen Guessin laukku. Maksoi n. 150€ ja on ollut vuoden arkikäytössä hyvinkin kestävä. Eikä todellakaan ole bling bling.
Pahoittelen kirjoitusvirheitä, pikkuinen hyppii sylissä.