Jos 15v tyttäresi olisi raskaana 19-vuotiaalle poikaystävälleen
Kommentit (57)
Raahaisin kundin letistä ja niistä puolperseessä roikkuvista verkkareista kymmenen kaverini kanssa poliisille ja sitten maksuvastuuseen kakaran elatuksesta. Jos perseilisi niin ostaisin Eestistä käden katkaisun. 1000 eurolla saa.
Työkaveri antoi 13-vuotiaan tyttärensä seurustella ja paneskella 18-vuotiaan jätkän kanssa. Olisi varmaan pitänyt tehdä lasu. Jätkähän olis saanu tuomion. Se vaan jäi tekemättä, kun hämmensi niin paljon, kun vanhempikaan ei välitä, vaan se oli hänestä ok.
Abortilla varmaan käsiteltäisiin välittömoen vahinkojen rajaaminen.
No tukisin häntä ratkaisuissaan olivat ne mitä tahansa. Piti sitten lapsen tai en. Päätöksiin en puuttuisi, en ohjailisi. Eihän minulla siinä muuta mahdollisuutta olisi. Toivon kyllä että seksuaalikasvatus jota olen koko ikänsä, ikätason mukaisesti antanut olisi saanut lisääntymisen siirtymään myöhemmälle, mutta sillä mentäisiin sitten mitä hän päättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri antoi 13-vuotiaan tyttärensä seurustella ja paneskella 18-vuotiaan jätkän kanssa. Olisi varmaan pitänyt tehdä lasu. Jätkähän olis saanu tuomion. Se vaan jäi tekemättä, kun hämmensi niin paljon, kun vanhempikaan ei välitä, vaan se oli hänestä ok.
Mun ystävän mielestä oli myös ok, että hänen 16v tytär seurusteli 25v kundi kanssa. Tää kundi oli jatkuvasti poliisin kanssa tekemisissä... Lopulta tyttö tuli raskaaksi 17v ikäisenä ja nyt on yh.
Vierailija kirjoitti:
No tukisin häntä ratkaisuissaan olivat ne mitä tahansa. Piti sitten lapsen tai en. Päätöksiin en puuttuisi, en ohjailisi. Eihän minulla siinä muuta mahdollisuutta olisi. Toivon kyllä että seksuaalikasvatus jota olen koko ikänsä, ikätason mukaisesti antanut olisi saanut lisääntymisen siirtymään myöhemmälle, mutta sillä mentäisiin sitten mitä hän päättäisi.
Olen itse ollut yhdessä mieheni kanssa 14 vuotiaasta, mieheni on minua 4 vuotta vanhempi, eli 18 vuotias. Lapsia tosin teimme vasta parikymppisinä. Nyt olemme 54 ja 58 vuotiaita. En siis suoriltaan lähtisi riehumaan mihinkään poliisiasemalle. Tukisin lasta hänen kaipaamalla tavallaan.
Olisin syvästi pettynyt, kuinka vastuuton tytär on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut yhdessä mieheni kanssa 14 vuotiaasta, mieheni on minua 4 vuotta vanhempi, eli 18 vuotias. Lapsia tosin teimme vasta parikymppisinä. Nyt olemme 54 ja 58 vuotiaita. En siis suoriltaan lähtisi riehumaan mihinkään poliisiasemalle. Tukisin lasta hänen kaipaamalla tavallaan.
Hei, älä Erkki satuile, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävän mielestä oli myös ok, että hänen 16v tytär seurusteli 25v kundi kanssa. Tää kundi oli jatkuvasti poliisin kanssa tekemisissä... Lopulta tyttö tuli raskaaksi 17v ikäisenä ja nyt on yh.
Jännää mies!
Olisin ollut aivan järjettömän pettynyt. Sen jälkeen sitten tukena mitä päättääkään. Salaa toivon aborttia. Jätkä saisi pyöriä jaloissa sen aikaa, kunnes lähtee karkuun... mutta sen nimeä tms. ei tulisi yhteenkään viralliseen paperiin.
Joss myöhemmin tulee naukumaan tapaamisia, niin toki saa lastaan tavata valvotusti alkuun.
Me pidetään omista huolta ja karkurit joutaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Abortti. Ei muuta vaihtoehtoa.
Eihän se sinun päätöksesi ole millään tavalla. Hänellä voi olla muitakin vaihtoehtoja ja ne eivät ole sinun päätettävissäsi.
Onneksi ei koskaan mahdollista koska minun ainoa lapseni on poika ja jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vastuuttomat vanhemmat, jos tuon sallivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään laitonta vaikka moraalisesti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi saanut tuomion? Ei tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut aivan järjettömän pettynyt. Sen jälkeen sitten tukena mitä päättääkään. Salaa toivon aborttia. Jätkä saisi pyöriä jaloissa sen aikaa, kunnes lähtee karkuun... mutta sen nimeä tms. ei tulisi yhteenkään viralliseen paperiin.
Joss myöhemmin tulee naukumaan tapaamisia, niin toki saa lastaan tavata valvotusti alkuun.
Me pidetään omista huolta ja karkurit joutaa roskiin.
Sinä et niistä papereista päätä. Jos isä haluaa huoltajuuden, hänellä on täysi oikeis sitä vaatia eikä edes lapsen äiti voi sitä häneltä evätä. Hän voi myös olla huomattavasti parempi vanhempi lapselle kuin tyttäresi, sitäkään et sinä päätä.
No siis.