Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea puhua tyhmemmälle ja vaikea hyväksyä sellaista ihmistä omaan elämään

Vierailija
10.12.2020 |

Itse olen kouluttautunut ja erittäin kunnianhimoinen insinööri. Joskus äitini ja jotkut sukulaisvanhukset kyselevät innokkaasti et olenko menossa naimisiin joskus. En ole. Itselläni on niin vaikea puhua itseäni tyhmemmille ihmisille, vaikea hyväksyä tyhmempää ihmistä omaan elämääni ja vaikea olla kiinnostunut samoista asioista joista tyhmät on. Tyhmillä tarkoitan sellaisia lähihoitajia mallia äo alle 100. Eikä ne tyhmemmätkään ymmärrä älykkäiden ajatusmaailmaa. Eletään niin eri ulottuvuuksissa. Mutta jos en vertaistani saa, niin mieluummin yksin. Miksi pitäisi elää samanlaista kulissielämää, jota vanhempani elivät/elävät? Äiti hoitaa kodin ja isä elättää. Kumpikaan ei montaa sanaa puhu toisilleen kun kumpikin elää eri maailmassa. Aspergeria epäiltiin lapsena, mutta ei diagnoosia.
M35

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen koulutus sulla, pikemminkin sen puute. Lähihoitajaksi ei ainakaan aiemmin päässyt 100 iq porukkaa usein työnkuva vastuullinen lääkkeen jaot, haavanhoidot ym.

Oot Melkonen lammas, kun uskot kaiken keskustelupalstojen herjat. Poistu välillä kuplastasi ja hanki oikeaa tietoa harhojesi tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos jäät yksin. Geenisi eivät periydy kenellekään, kukaan nainen ei saa hermoromahdusta eivätkä lapset kärsi idioottimaisesta isästä.

Toivottavasti et sairastu etkä joudu kenenkään lääkärin vaivoiksi. Itse lääkärinä inhoan eniten insinöörimiehiä. Ne on niin tyhmiä, että tulevat jonkun taulukon ja käyrän kanssa selittämään mukamas mielenkiintoisia oireitaan ja tekevät niistä vielä tyhmiä tulkintojaan googlen avulla. Mieluiten soisin heidän hoidattavan itsensä jossain putkimiehellä tai konemestarilla.

Vierailija
4/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja koulutuksena insinööri. Olin naimisissa kuletusyrittäjän kanssa ja kyllästyin siihen, että hän ei ymmärtänyt mitään tai häntä ei kiinnostanut asiani. Valmistuin 2015 TTY:ltä ja sen jälkeen ei ole miehiä ollut ollenkaan, ei edes seksiä. Kävin Mensan testin tekemässä, mutta ÄO oli vain 132, joten en päässyt silloin mukaan. Nyt olen lukenut Idiootit ympärilläni -kirjan ja olen alkanut hieman hahmottamaan muiden ajatusta. Olen sini-punainen.

Nyt vanhempani ovat luovuttaneet ihmissuhteiden osalta. Eivät enää edes kysele.

Vierailija
5/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tyhmiä. En suosittele.

Vierailija
6/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja koulutuksena insinööri. Olin naimisissa kuletusyrittäjän kanssa ja kyllästyin siihen, että hän ei ymmärtänyt mitään tai häntä ei kiinnostanut asiani. Valmistuin 2015 TTY:ltä ja sen jälkeen ei ole miehiä ollut ollenkaan, ei edes seksiä. Kävin Mensan testin tekemässä, mutta ÄO oli vain 132, joten en päässyt silloin mukaan. Nyt olen lukenut Idiootit ympärilläni -kirjan ja olen alkanut hieman hahmottamaan muiden ajatusta. Olen sini-punainen.

Tämä tässä. Opintojen ohella olin töissä monenlaisissa duunarihommissa ennen oman alan töitä. Näissä jotenkin ei löytynyt yhteistä taajuutta duunarimiesten kanssa. He eivät ymmärtäneet minua enkä minä heitä, puhuimme eri "kieltä". Nyt on vähän parempi kun on insinööritoimistossa "omien" joukossa, naisia ei toki tässäkään yksikössä ole kuin muutama ja hekin varattuja. 

M35

Vierailija
7/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkonen koulutus sulla, pikemminkin sen puute. Lähihoitajaksi ei ainakaan aiemmin päässyt 100 iq porukkaa usein työnkuva vastuullinen lääkkeen jaot, haavanhoidot ym.

Oot Melkonen lammas, kun uskot kaiken keskustelupalstojen herjat. Poistu välillä kuplastasi ja hanki oikeaa tietoa harhojesi tilalle.

No kyllä siellä lähihoitajakoulutuksessa on sen verran tolvanaa väkeä, että väkisinkin äo alle 100 osalla. Perus lääkelaskut, jotka osaa peruskoululainenkin, tuntuivat hirveän vaikeilta. 

Vierailija
8/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanhistoriassa on kirjoitetty yksi teos joka kertoo ap:sta tai apn kaltaisista ihmisistä.

Vanhatestamentti ja sen Jumala.

Ap on Jumala. Hän kaikkivoivana ja valtiaana myöntää muille tasa-arvoja  tai älykkyyksiä ( ei tosin kukaan koskaan ole häntä älykkäämpi).

Hän on se joka nimeää meitä muita ihmisiä.

Vierailija
9/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lähäriksi ei pääse iq 100?

Se on kuule väestön keskiarvo, jolla ahkera ja hyvämuiistinen voi hankkia korkeakoulututkinnon.

Vierailija
10/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes mitä iq100 tarkottaa?

Vierailija
11/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap joutuu testiin, niin hän läpäisee ongelmat.

Jos ap joutuisi samaa älykkyyttä olevan kanssa nyrkkeilykehään, hän luultavasti poistuisi kehästä voittajana pois ja tyhmempi jäisi makaamaan kanveesiin.

Kaikki tyhmemmät hän tirvaisisi yhdellä iskulla kuten vaikka Suomen sm- naisten päänimiä.

Koska hän on älykkäin ja selviää helposti yhtälöistä.

Älykkäin selviää aina todennäköisemmin kuin tyhmä.

Vierailija
12/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti harvoin edes löytää toimivaa suhdetta. Ihan hyvähän se on, että jäät yksin.

Vierailija
13/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hoitajana kiinnosta insinöörin työhön tai koulutus, enkä voisi edes harkita alaa. En ole sen luontoinen, jos olisin niin tekisin jotain muuta kuin hoitotyötä. Voin tietysti olla tyhmäkin, mutta kyse voi olla paljon myös ihmisten erilaisuudesta itsessään. Ainahan saman alan ihmisten kanssa voi olla eniten yhteistä ja puhuttavaa.

Vierailija
14/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä trollauksesta saat 1/5.

Uskottavuutta luovat TTY:n mainitseminen ja se, että et ihan päässyt Mensan runkkurinkiin.

Naurettavan puolelle menee taas tuon "Idiootit ympärilläni"-kirjan mainitseminen. Tuo kirja on humpuukia värimalleineen.

Kokonaisarvosana suullisesti on siis: "Heikko".

Vierailija
15/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä trollauksesta saat 1/5.

Uskottavuutta luovat TTY:n mainitseminen ja se, että et ihan päässyt Mensan runkkurinkiin.

Naurettavan puolelle menee taas tuon "Idiootit ympärilläni"-kirjan mainitseminen. Tuo kirja on humpuukia värimalleineen.

Kokonaisarvosana suullisesti on siis: "Heikko".

Ok, tuo 132 on sellainen lukema, jolla ei päässyt silloin, kun pääsyraja oli 148 (eri keskihajonta). Voisi täsmätä aloituksen kanssa, joka ei huou mitään Mensa-tasoa todellakaan.

Vierailija
16/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes mitä iq100 tarkottaa?

Sitä, että Kurushissa on pudonnut kentältä melko alkuvaiheessa.

-Ohis

Vierailija
17/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsisin Ap:tä hieman hyväntahtoisemmin. Hänhän on sentään rehellinen näkemyksissään, vaikka tuleekin käyttäneeksi sanaa "tyhmä". Minulla on vastaavanlainen raja jossain tuolla maisteritasolla. Vaikea olisi kuvitella puolisoksi koulutettuakaan ihmistä vailla avarakatseisuutta.

Vierailija
18/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja luultavasti tarkoitti, että häntä kiinnostavat sellaiset henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista kuin hän. Lisäksi hän asettaa häntä kiinnostavien ihmisten kriteeriksi, että heidän järjenjuoksunsa pitää olla samankaltainen kuin hänellä.

Vain todella tyhmä ihminen voi kuvitella olevansa jokinkaltainen viisaudenmittari. Maailmaan mahtuu niin paljon tietoa ja taitoa ettei sitä kaikkea yhdessä ihmiselämässä opita.

Vierailija
19/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ap on kova skannaamaan ihmisiä ja tekemään heistä nopeita ja täydellisiä päätelmiä.

Itse kun olen niin tyhmä etten vielä vanhanakaan ole oikein oppinut tietämään kuka minä todella olen ja millainen minä oikesti olen.

Hän varmasti tietäisi sen, koska ap vaikuttaa sellaiselta jolla on valta, voima ja kunnia antaa muille heidän arvoasteensa.

Hän on seksikäs jumalatar.

Seksikäs jumalatar kalansuomuhousuissa ja maksamakkarapoolopaidassaan. Huh, en kestä.

Tuomitse minut valtiatar.

Olen ollut tyhmä poika.

Vierailija
20/23 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap joutuu testiin, niin hän läpäisee ongelmat.

Jos ap joutuisi samaa älykkyyttä olevan kanssa nyrkkeilykehään, hän luultavasti poistuisi kehästä voittajana pois ja tyhmempi jäisi makaamaan kanveesiin.

Kaikki tyhmemmät hän tirvaisisi yhdellä iskulla kuten vaikka Suomen sm- naisten päänimiä.

Koska hän on älykkäin ja selviää helposti yhtälöistä.

Älykkäin selviää aina todennäköisemmin kuin tyhmä.

Ap on tyhmä. Oikeasti älykäs ihminen ei koskaan rakenna aloituksen kaltaista kommenttia omasta erinomaisuudestaan. Hänellä saattaa olla hyviä numeroita testistä, mutta tunneäly on kokonaan korvautunut ylimysmäisellä asenteella. Ja kun hän sitä asennetta avoimesti kylvää, hän samalla avaa sielunsa tyhjyyden.

Älykäs ihminen ei koskaan aseta rajoja oman "tasonsa" mukaisiksi, koska oikeasti älykäs ihminen tietää sen, että hän todennäköisesti ei koskaan tule sellaista löytämään. Oikeasti älykäs ihminen ymmärtää ihmisten erilaisuuden ja ei koskaan leimaa ketään esim. muiden ammatinvalinnoista.

Ap on insinööri ja hän antaa kuvan itsestään, mikä on stereotypia insinööristä. Se ei ole kovin mairitteleva, pikemminkin ylimielisen tyhmä, kapeakatseinen ja muihin ihmisiin alentuvasti suhtautuva. Hän on se ihminen, jota kaikki muut välttelevät, koska he eivät jaksa kuunnella aina sitä samaa paskaa.

Meillä on kielessämme muutamia kieliopillisia sudenkuoppia sanapareista, mitkä tuomitaan aina virheiksi, kun ne on samassa lauseessa. Esim: Rehellinen/poliitikko, fiksu/insinööri. Tuon jälkimmäisen ap jo todisti aloituksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi