Foodora vei rahat, ruoka jäi tulematta
Nyt on kulunut 5 vrk, kun tein tilauksen ko.puljun kautta. Rahat ei ole palautuneet tilille - äsken tuli mainos "saat tikkarin ilmaiseksi, kun tilaat Subwaysta"...odotan vielä perjantaihin asti..ja jos eivät ole palauttaneet rahoja - appi lentää bittitaivaalle!!
Kommentit (31)
Siis otitko yhteyttä asiasta vai muuten vaan odottelet?
Joo sama käynyt mullekin, rahoja ei ikinä tullut takaisin. Todella epäluotettava yritys.
Otin viime viikolla yhteyttä chatin kautta, kun tilaus oli kadonnut bittiavaruuteen. Raha palautui nopeasti.
Mitä kautta olette reklamoineet?
Jep jep
Oletko paikkakuntasi kilpailijalla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Jep jep
Oletko paikkakuntasi kilpailijalla töissä?
Foodora päivystää vauva-palstalla, noloa. LOL
Tilasin Foodorasta pizzan joka maksoi 14€. Sovellus sanoi tilatessa ja maksua painaessa että tilaus ei onnistunut. Kolmannella yrityksellä tilaus onnistui. Katsoin tilitietoja ja veloitus 14€ oli otettu kolme kertaa. Laitoin heti viestiä Foodoralle asiasta noin 14 tuntia sitten enkä ole saanut minkäänlaista vastausta.
Mä sain rahat takaisin muistaakseni seuraavana päivänä.
Tilasitko ruuat edeltävänä päivänä? Minulle on kaksi kertaa käynyt niin, että kun olen tehnyt tilauksen valmiiksi edellisenä päivänä, eivät ruuat ole koskaan saapuneet. Sain kyllä hyvityksen, mutta jatkossa teen tilauksen aina vasta samana päivänä.
Mulle on käynyt myös niin, että tilaus vaan katosi vaikka rahat oli mennyt tililtä. Rahat tuli parin päivän päästä takaisin tilille itsestään.
Kai otit yhteyttä asiakastukeen? Mulla on käynyt noin Woltin kanssa, että ruokani ei tullut perille, otin samana päivänä yhteyttä chatin kautta asiakaspalveluun, jotka sitten selvittivät asian ja tuli ilmi, että lähetti oli vienyt väärään osoitteeseen. Asiakaspalvelussa he hoitivat minulle uuden tilauksen edellisen tilalle ja sain extra hyvitystä Wolt tililleni :) Olen tyytyväinen, tällaista sattuu.
Millä maksutavalla maksoit? Jos luottokortilla, Klarnalla tai PayPalilla niin sen voi varmaan vielä keskeyttää. Ota nyt hyvä nainen yhteyttä Foodoraan kuin ottaisit jo!
Jos ei ensi viikon loppuun mennessä ruoka tule, kannattaa ottaa yhteys Foodoraan.
Miksi kukaan tilaa ruokaa kotiin?
En ite tilais noista kun ei ole takeita tuleeko se tilaus koskaan perille.
Kai se tilaus tulee perille jos muistatte laittaa ovikoodit ja muut yksityiskohdat tilauksen osoitetietoihinne, niin pääsevät kotiovelle asti ettei tarvitse ulos jättää. Siitähän joku sitten kätevästi ne vie.
20 kertaa tilannut Foodoralta, vasta 3 kertaa Woltilta ja aion tilata sieltäkin jatkossa, mutta aina lähetys tullut perille täällä Länsi-Helsingissä.
Kännyn Foodora-sovelluksesta pystyy seuraamaan että onko tilaus vastaanotettu, ja koska alettu valmistamaan, koska noudettu ja kartalta näkyy missä kuski on tuomassa sitä ja sovellus kertoo esim. että 5 minuutin päässä kuljetus, ja ilmoittaa myös jos tilaus myöhässä. Kätevää kuin mikä!
Virheitä sattuu kaikilla muille, paitsi minulle.
Eiköhän heillä ole sähköpostiosoite/puhelinnumero/nettisivu, johon voit ottaa yhteyttä.
Appi on syytön.
Ruoka on viety väärään osoitteeseen, eikä firma tiedä mitään.