Ylettyykö sormesi lattiaan seisaaltaan ja polvia koukistamatta?
Just ja just. Mutta kipeää tekee. En ole mistään notkeimmasta päästä. :-(
Kommentit (34)
Ylettyy, ja pystyn vielä koukistamaan kyynärpäitänikin, eli taivun pidemmälle. Myös pää menee polviin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:56"]
Ylettyy, ja pystyn vielä koukistamaan kyynärpäitänikin, eli taivun pidemmälle. Myös pää menee polviin.
[/quote]
Sama täällä,
terveisin 170cm pitkä, mutta persjalkainen :-)
Kämmenet menee maahan kylmilteen mutta mä oonki aika persjalkanen. Tuntuu että 75% pituudesta on pelkkää selkää..
Ja jalat ei taivu ollenkaan. Lattial istues saan haarat auki 90° mutta siihen se jää. Spagaattia en ole ikinä saanut aikaiseksi
Ylettyy, melkein menee koko kämmen lattiaan.
Saan kämmenet lattiaan vaikka olen pitkäjalkainen mutta venyttelenkin joka päivä koska olen selkäkroonikko.
Saan myös kämmenet lattiaan, mutta aika lyhyt. Ja jalatkin saan niskan taakse. ( Olen harrastanut telinevoimistelua aika kauan)
Saan myös kämmenet lattiaan, mutta aika lyhyt. Ja jalatkin saan niskan taakse. ( Olen harrastanut telinevoimistelua aika kauan)
Saan pikaisesti hipastua lattiaa sormenpäillä, mutta Se tekee kipeetä:/ oon aina ollu kankea ja nyt Viel vauvamasu edessä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:03"]
[/quote]
Jalat menee kylmiltään niskan taakse täälläkin. Enkä ole voimistellut koskaan.
Nro 6
Sormenpäät saan ihan hyvin vaikka olen pitkäjalkainen ja ylipainoinen.
Kämmenet helposti parisenttiset korkokengät jalassa. En venyttele, olen yliliikkuva luonnostaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:40"]
Ylttyy hyvinkin, saan rystysetkin maahan ja jos vähän viitsin venytellä, menee kämmenetkin (ja näin, vaikka olenkin pitkäjalkainen) Mä oon aina ollut suht notkea.
[/quote]
Hetkinen, korjaus edelliseen, kokeilin juuri ja meni ne kämmenet lattiaan ihan kylmiltäänkin.. :)
t. 2
[/quote]
Just meinasin ehdottaa samaa. Kerkesitkin jo kokeilla.;-)
Ap