Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoida mies laihduttamaan?

Vierailija
10.12.2020 |

Eilen vähän järkytyin kun katselin miehen sivuprofiilia, ei se vähään aikaan missään kovin timmissä kunnossa ole ollut, mutta nyt sille on jotenkin salakavalasti päässyt muodostumaan ihan kunnon läskimaha. Se itse valittelee joka toinen päivä että pitäis tiputtaa painoa, kun tiedostaa olevansa huonossa kunnossa (muutenkin kuin ulkonäöllisesti) ja kertoo, että aikoo esimerkiksi aloittaa ensi vuoden 10kg kevyempänä, mutta saattaa samana iltana ehdotella jos tilattaisi pizzaa. Itsekuria ei siis ole ollenkaan ja tätä menoa kuolee varmaan johonkin verisuonitukokseen ennen neljääkymmentä. Millä tuon saa dieetille tuhoamatta kovin lujaa itsetuntoa? Ei nyt viitsisi läskiksikään haukkua

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdette yhdessä salille.

Vierailija
2/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Mies sanoi mun lihomisesta 2016. (+28kg)

Alkoi nii vitu ttaan ja surettaan että suutuin ja lihoin 12kg lisää!

Se on nyt hiljaa.

Nyt haluaisin laihtua, mutta ei onnistu. Aloitan monta kertaa viikossa, ei se pidä.

Kun ei itsellä motivaatiota, niin ei sitä saa ulkoa päinkään.

N 100kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkitset kakkosella painon putoamisesta, pihtaat jos ei laske.

Vierailija
4/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira.

Vierailija
5/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituskoirakin käy.

Vierailija
6/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä liikkumaan ja pizzaehdotukseen nätisti ei. Voit ottaa enemmän kokkausvastuuta ja tehdä terveellisempiä ruokia.

Toisen puolesta ei oikein voi laihduttaa.

Vierailija
7/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille ei oikein löydy yhteistä aikaa, kun molemmilla on omat harrastukset. Enkä usko, että muutama salikerta viikossa tekee yhtään mitään, kun saa vartissa syötyä senkin kulutuksen plussan puolelle.

Vähän myös pelkään, että se motivaatio vaan tulee jos on tullakseen tai sitten ei tule. Mies ei todellakaan ole itseensä ja painoonsa tyytyväinen ja periaatteessa tietää, millä sen painon saisi laskuun, mutta kun ei lähde niin ei lähde.

Pihtaamislinjalle ei millään jaksaisi lähteä, siinä häviää molemmat.

-Ap

Vierailija
8/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, olen 10 vuotta yrittänyt, ehdottanut, antanut esimerkkiä, auttanut jne. Ei mitään, lihoo vaan. Olkoot, ei jaksa enää, iloinen leski olen sitten.

Vierailija
9/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkillä.

Vierailija
10/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat aktiivisen imuttamisen 100 g/kerta. Siinä painokin vähenee eli win win.

Vierailija
11/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ois kyllä hyvä, mutta ei oikein hektinen elämäntilanne tällä hetkellä salli. Toivottavasti joskus. 

Pizza- ja wolttausehdotukset olen oppinut torppaamaan heti kättelyssä ja pyrkinyt ostamaan kotiin terveellisempiä juttuja ja jossain määrin ne toimiikin, muttei pomminvarmasti. Eilen sanoin ei pizzalle, niin mies haki lähikaupasta pari juustokolmiota ja pussillisen karkkia :D 

Vierailija
12/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ulkoilutan pokemoneja. Siis se pokemon go peli ja sitten mulla on askelmittari.

Vierailija
13/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta sovelluskaupasta saa painonpudotussoveluksia ja ne ainakin motivoi mua.

Vierailija
14/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä kans ulkoilutan pokemoneja! Oon miettiny että jos mies koukuttuis tähän yhtä paljon kuin itse niin sehän laihtuis silmissä, mulla tulee käveltyä helposti lähemmäs 50km viikossa. Valitettavasti hän ei oikein ymmärrä hyvän päälle ja pitää pokemon gota ihan lasten juttuna, kun meillä 7v poika tuota pelaa myös. -Ap

Vierailija
15/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ite kunnossa? Kerro sille että läski ei kiihota, ja nyt mennään jo rajoilla. Muistuta ruokavaliosta kun se on tekemässä paskoja valintoja.

Vierailija
16/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta itse niin mies näkee että se on mahdollista ja eikä edes vaikeaa. Ehkä hänkin innostuu.

Vierailija
17/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä kans ulkoilutan pokemoneja! Oon miettiny että jos mies koukuttuis tähän yhtä paljon kuin itse niin sehän laihtuis silmissä, mulla tulee käveltyä helposti lähemmäs 50km viikossa. Valitettavasti hän ei oikein ymmärrä hyvän päälle ja pitää pokemon gota ihan lasten juttuna, kun meillä 7v poika tuota pelaa myös. -Ap

Pokemon go on peli josta puuttuu peli. Se on typerä epäpeli joka on tehty niille jotka ei pelaa, mutta koukuttuu loputtomaan keräilyyn ja näennäisiin saavutuksiin. Se johtaa vaan masennukseen, poissaolevuuteen ja turmioon.

Vierailija
18/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kunnon ruokaa, niin ei miehen tee mieli pizzaa, eli kasvispainotteista vähähöttöhiilaria ja vähärasvasista. Vähärasvainen ei tarkoita ihan rasvatonta.

Esim uunipellille perunaa, porkkana, punajuurta, selleriä, lanttua, sipulia, kaalia (kukka, parsa, ruusu jne) jotain proteiinipitoista, broileri jossain muodossa on meillä suosikki. Öljyä ja suolaa loraus ja ripaus kääntelyä, uuniin.

Mutta itsestä se laihdutus on kiinni ei sitä voi toisen puolesta tehdä, mutta itsehän kysyit, tee siis ruoka ja eväät.

Vierailija
19/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ihan hyvässä kunnossa. Eihän se läski kiihota ja rajoilla aletaan kohta tosiaan olla, mut mua pelottaa että jos jotain tommosta menee laukomaan, niin kuihtuu seksielämä kokonaan (ja sitä en missään nimessä halua koska mulle seksi on suurimpia syitä olla parisuhteessa). Ruokavaliosta pyrin nätisti huomauttelemaan aina kun vaan mahdollista, mut esim. työaikana se vetää mättölounaita ("joutuu käydä" koska ruokkii asiakkaita) ja syö palaveripullia niin paljon ku sielu sietää. -Ap

Vierailija
20/58 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Mies sanoi mun lihomisesta 2016. (+28kg)

Alkoi nii vitu ttaan ja surettaan että suutuin ja lihoin 12kg lisää!

Se on nyt hiljaa.

Nyt haluaisin laihtua, mutta ei onnistu. Aloitan monta kertaa viikossa, ei se pidä.

Kun ei itsellä motivaatiota, niin ei sitä saa ulkoa päinkään.

N 100kg

Minulla vähän sama, mutta laihdutin ja laihdutuksen alussa jo tajusin, että mies joka sanoo, että voi rakastaa minua taas kun olen laihempi ei ole minun arvoisen. Varsinkin kun itse ei koko liiton aikana ollut ihannepainossa.