Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressiä, masennusta vai mitä?

Vierailija
10.12.2020 |

Töissä on alkanut tulla täydellisiä black outeja ja tuntemuksia, ettei yhtään tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Ihan kuin aivojen tilalla olisi sillä hetkellä puuroa. Tunne menee ohi ja sitten taas sujuu, kunnes tulee taas tunne, ettei tajua mistään mitään. Työ on nopeatempoista asiakaspalvelua, eikä noille tuntemuksille olisi yhtään aikaa.
Mikähän minua vaivaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku vastata? Oireet on jopa vähän pelottavia. AP

Vierailija
2/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aiemmin ollut migreeniä? Tuollainen minulla ennakoi joskus migreeniä. Niskalihasten jäykkyys voi myös olla syy. Toisaalta voi olla stressin aiheuttamaa tai jotain muuta. Kannattaisi käydä työterveydessä tai ottaa terveysasemalle yhteys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla burn out. Oletko kamalan stressaantunut, tiedät sen itse parhaiten!

Voi olla vaikka uniapnea, migreeni, kilpirauhasen vajaatoiminta, hypoglykemia, TIA...

Voi olla myös normaalia hajamielisyyttä, jota kaikilla on silloin tällöin etenkin väsyneenä, nälkäisenä ja stressaantuneena.

Vierailija
4/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys? Uupumus? Syysmasis? Väsy ennen joululomia? Liian iso kokonaiskuormitus?

Vierailija
5/5 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kokonaiskuormitus aika suuri. Huoli ikääntyneestä äidistä yksin talossaan (käyn siellä niin usein kuin ehdin, ja toki kotisairaanhoitokin käy), töissä koronan takia erityistä stressiä, jatkuvana virtana asiakkaita paikalle, puhelin soi, neuvontaa, uusien tilanteiden hallintaa yhä nopeutuvassa tahdissa, nukahtamisvaikeuksia, aamuyöllä heräilyä. Mutta mitään fyysistä kipua, vaivaa tms ei ole. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi