Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apteekin oma raskaustesti, haamuileeko?

Vierailija
28.04.2014 |

Antoi minulle lauantaina 2 viivaa joista se testiviiva näkyi siinä himmeästi jo heti alussa ja toinen viiva oli nähtävissä testiajan sisällä (alle 5min).

Viiva on vaan huippuhailakka ja toistin testin eilen ja sama juttu, mutta viiva on aavistuksen (siis aavistuksen) verran tummempi.

Testit tehty päiväaikaan kumpikin ja pidättelin n.4 tuntia ennen kummankin testin tekoa.

Mitäs nyt?

Onko tuohonkin testiin tapana tulla helposti se viivanpaikka? Kun netissä lukee, että Pregcheck:iin olisi joku viivanpaikkoja saanut ja kuitenkin kyseessä on sama Oriolan testitikku(Apteekin Oma=Pregcheck).

Kierrosta ei nyt hajua. Menkat on kohta 2 viikkoa myöhässä normaalista.

Raskaus olisi siis voinut alkaa koska vaan eli voisi olla vasta 4 viikkoa tai sitten 6.viikolla. Ei mitään hajua! Olen ymmälläni, sillä koskaan aikaisemmin ei ole kiertoni heittänyt päivälläkään. Ei edes lasten syntymän jälkeen.

Välillä kuvottaa ja olotila on aivan liian herkkä ollakseen normaali eli itku tulee ihan typerästä, mutta voihan tää olla jokin muukin hormonimyllerrys ykskaks.

Digitaalinen CB näytti viikko sitten negaa. Eli sen testin puolesta en ole raskaana ja siihen oli helppo luottaa, mutta nyt jälleen kummastuttaa kun vuoto ei vaan ala.

Apteekin Omasta raskaustestistä kaipaan kokemuksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia tuosta testistä? :)

ap

Vierailija
2/4 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut sillä testillä viivanpaikkaa tai väärää negatiivista. Aina on oikein näyttänyt, kaksi viivaa jo jopa ennen kuin kuukautisten olettaisi olevan myöhässä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAAN:Antoi minulle lauantaina 2 viivaa joista se testiviiva näkyi siinä himmeästi jo heti alussa ELI testiviiva oli nähtävissä testiajan sisällä (alle 5min).

ap

Vierailija
4/4 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse testannut aina sillä apteekin testillä, ja sitä käytetään meillä neuvolassakin! :) Esikoisesta testasin kun kuukautiset oli 14 päivää myöhässä --> selkeät kaksi viivaa :) Kuopuksesta testasin jo kun kuukautiset oli vasta päivän myöhässä ja silloinkin näkyi hyvin!

Kuukautiskiertohan voi häiriintyä monesta syystä, sinuna odottaisin vielämuutaman päivän, sitten tekisin uuden testin! Jos tulos vieläkin olisi vaikeasti luettava niin menisin terppariin tekemään testin :) Ne voi sieltä käsin ottaa verikoetta yms jos tarvis!