Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä turn off -ominaisuuden olet antanut anteeksi, kun kumppani on muuten sopiva?

Vierailija
10.12.2020 |

Siis jo tutustumisvaiheessa

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, ettei mies ole kuin sentin minua pidempi. Aiemmin olen ollut niitä naisia, joiden miehen on pitänyt olla vähintään 10cm itseä pidempiä, että on voinut edes katsella sillä silmällä. Niin ne asiat muuttuu.

Eihän sellaisia naisia pitänyt palstan mukaan olla olemassakaan, kenelle pituus on niin tärkeä määrittävä tekijä miehessä? Miehen itsetunnon ja luonteen piti olla kaikki kaikessa.

Vierailija
62/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen, ettei mies ole kuin sentin minua pidempi. Aiemmin olen ollut niitä naisia, joiden miehen on pitänyt olla vähintään 10cm itseä pidempiä, että on voinut edes katsella sillä silmällä. Niin ne asiat muuttuu.

Eihän sellaisia naisia pitänyt palstan mukaan olla olemassakaan, kenelle pituus on niin tärkeä määrittävä tekijä miehessä? Miehen itsetunnon ja luonteen piti olla kaikki kaikessa.

sama se on toisinkinpäin. nelikymppiseksi kun on elänyt niin en voisi kuvitellakaan olevani naisen kanssa jolla heikko itsetunto ja luonne jotenkin viallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän saa kuitenkin munasi seisomaan, niin onko millään muulla loppupeleissä väliä?

Vierailija
64/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama se on toisinkinpäin. nelikymppiseksi kun on elänyt niin en voisi kuvitellakaan olevani naisen kanssa jolla heikko itsetunto ja luonne jotenkin viallinen.

vaikka se nainen kuinka olisi missi tai fitness tms. ulkoiselta habitukseltaan ns. hyvä.

Tapailla voisin mutta en pystyis vakavaa parisuhdetta perustamaan. fwb jutuksi päätyisi.

Vierailija
65/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän saa kuitenkin munasi seisomaan, niin onko millään muulla loppupeleissä väliä?

mun munan saa seisomaan kemia, yhteys, halu, rakkaus.

Vierailija
66/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että tuohon riittäisi joillain miehillä lämmin suihku.

Vierailija
67/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut että tuohon riittäisi joillain miehillä lämmin suihku.

On se totta.

Mutta mikään ei voita sitä tunnetta kun rakastelee niin että siitä molemmat nauttii täysillä, avoimesti, tunteet näyttäen, rakastaen. kaikki nämä yhdessä saa erektion pysymään, ei tuu ennenaikaisia ja sitten kun laukean niin ei mee kuin 10min ja pystyssä taas.

Vierailija
68/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, kaljamaha, itsekeskeisyys, kyvyttömyys puhua vaikeista asioista, alkoholin liikakäyttö.

Ei olisi pitänyt sietää noita luonteeseen liittyviö asioita.

Vierailija
69/74 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
70/74 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliaddiktion. Ei rahapeleihin onneksi lainkaan, mutta pelaa videopelejä todella paljon. 

Vierailija
71/74 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etnisen taustan.

Vierailija
72/74 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelma ja elämänhallinnan puutteet. Iso virhe.

Vierailija
73/74 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat naisella. Ei sytytä niin paljon kuin hieman suuremmat mutta kun on muuten ollut nätti ja mukava, olen antanut anteeksi.

Olet antanut "anteeksi"? Miten jaloa.

Vierailija
74/74 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko maha. Haittaa kyllä lähärissä =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi