Minkä turn off -ominaisuuden olet antanut anteeksi, kun kumppani on muuten sopiva?
Kommentit (74)
Ikäero. Nykyinen mieheni on minua 4 vuotta nuorempi ja olin aina ajatellut että mies saisi olla korkeintaan 2 vuotta minua nuorempi ettei ole ihan poikanen. No tämä mies sitten osoitti että nuorempikin mies voi olla kypsempi kuin moni 10 vuotta minua vanhempi mies.
Sen, ettei mies ole kuin sentin minua pidempi. Aiemmin olen ollut niitä naisia, joiden miehen on pitänyt olla vähintään 10cm itseä pidempiä, että on voinut edes katsella sillä silmällä. Niin ne asiat muuttuu.
hihhulisuuden..
eli kuului helluntaiseurakuntaan.
tiettyyn rajaa asti. Siinä vaiheessa kun alkoi kertomaan Jouko Pihon juttuja ja piti niitä ihan totena ja ihmeellisinä niin mulla keitti yli...
Vierailija kirjoitti:
hihhulisuuden..
tiettyyn rajaa asti. Siinä vaiheessa kun alkoi kertomaan Jouko Pihon juttuja ja piti niitä ihan totena ja ihmeellisinä niin mulla keitti yli...
Totean vain tähän väliin että helluntailaisuus ja Piho eivät kulje mitenkään käsikädessä - kaikki helluntailaiset jotka tunnen pitävät häntä aivan latvasta lahona. Niin kuin onkin.
Kaikilla on omat preferenssistä ja deal breakerinsä. Ehkä oleellinen kysymys on, että kuvitteletko löytäväsi jostain ihmisen, jolla on kaikki ne samat hyvät puolet kuin tällä ihmisellä, mutta ei hänen vikojaan? Vai etsitkö ihmistä, jolla ei ole vikoja lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Ikäero. Nykyinen mieheni on minua 4 vuotta nuorempi ja olin aina ajatellut että mies saisi olla korkeintaan 2 vuotta minua nuorempi ettei ole ihan poikanen. No tämä mies sitten osoitti että nuorempikin mies voi olla kypsempi kuin moni 10 vuotta minua vanhempi mies.
Neljän vuoden ikäero ei ole ero eikä mikään , jos olette viisi-kuusikymppisiä. Jos sinä olet 20 ja poikaystävä 16, niin sitten sillä on jo jotain merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihhulisuuden..
tiettyyn rajaa asti. Siinä vaiheessa kun alkoi kertomaan Jouko Pihon juttuja ja piti niitä ihan totena ja ihmeellisinä niin mulla keitti yli...Totean vain tähän väliin että helluntailaisuus ja Piho eivät kulje mitenkään käsikädessä - kaikki helluntailaiset jotka tunnen pitävät häntä aivan latvasta lahona. Niin kuin onkin.
Mikä ei vielä tarkoita sitä, että helluntailaiset olisivat itse mitään tasapainoista tervepäistä sakkia.
Enemmän alkoholinkäyttöä kuin minulla.
Ei olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihhulisuuden..
tiettyyn rajaa asti. Siinä vaiheessa kun alkoi kertomaan Jouko Pihon juttuja ja piti niitä ihan totena ja ihmeellisinä niin mulla keitti yli...Totean vain tähän väliin että helluntailaisuus ja Piho eivät kulje mitenkään käsikädessä - kaikki helluntailaiset jotka tunnen pitävät häntä aivan latvasta lahona. Niin kuin onkin.
Mikä ei vielä tarkoita sitä, että helluntailaiset olisivat itse mitään tasapainoista tervepäistä sakkia.
Ei tietenkään :D. Mutta tunnen sieltä enimmäkseen ihan normaaleja ;). Osa toki... öh... mielenkiintoista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihhulisuuden..
no hyvä. en kyl enää kuitenkaan ikinä pystyis seurustelee uskovaisen kanssa. en tarkoita rajoja/arvoja. se seurakuntalaisuus ja ynnämuu touhu menee yli. yks tyyppi oli pakottanut vaimonsa keskellä yötä hereille rukoilemaan kaks tuntia koska herra niin sanoi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kokoposliini miehellä? Kaikki karvat koko kropasta pois jalkoja ja rintaa myöden?
Kaikki karvat alapäästä veks.
Mun miehellä karvoitus ei ole mikään kolmio alapäässä, vaan jatkuu lähes samanvahvuisena joka suuntaan.
Ei korkeakoulutusta.
Näkyy kyllä vähän keskusteluissa, että yleissivistyksessä välillä isojakin aukkoja, samoin ihan englannin kielitaidossa.
Mutta mukava ihminen, niin kyllä ne voi vähän sivuuttaa. Täytyy vähän valikoida puheenaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hihhulisuuden..
Ei tietenkään :D. Mutta tunnen sieltä enimmäkseen ihan normaaleja ;). Osa toki... öh... mielenkiintoista porukkaa.
Normaaleja sulle.
Olen antanut naiselleni anteeksi sen, että hän yrittää muuttaa pukeutumistani.
Omasta mielestään toki "rennompaan" ja "tyylikkäämpään" suuntaan.
Minkäpä sille voi, että puolisolla ei ole tyylitajua.
Pallomahan ja sen ettei ole niin älykäs ja analyyttinen kuin itse olen, eikä osaa/ymmärrä pitkiä keskusteluja, että ne voivat olla jollekin toiselle ihmiselle vähän kuin rakas harrastus. Nämä samassa miehessä jonka kanssa olen edelleen. Muut ominaisuudet ajavat niin lujaa ohi, etten oikeastaan huomaa noita puutteita enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on kokoposliini miehellä? Kaikki karvat koko kropasta pois jalkoja ja rintaa myöden?
Mun miehellä karvoitus ei ole mikään kolmio alapäässä, vaan jatkuu lähes samanvahvuisena joka suuntaan.
Turn-off!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos mies on muuten melko karvainen, hänellä pitää kuitenkin olla genitaalien ympärillä karvaton ympyrä mutta kaikkialla muualla saa olla karvoja? Kuulostaapa koomiselta :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on omat preferenssistä ja deal breakerinsä. Ehkä oleellinen kysymys on, että kuvitteletko löytäväsi jostain ihmisen, jolla on kaikki ne samat hyvät puolet kuin tällä ihmisellä, mutta ei hänen vikojaan? Vai etsitkö ihmistä, jolla ei ole vikoja lainkaan?
Vastasin alkuun jo, että en mitään. Eihän se sitä tarkoita, että puolisoni olisi virheetön, vaan sitä, että rakastan hänen huonojakin puoliaan. Esimerkiksi hän on varsin itsepäinen, mikä joskus tuottaa ärsytystä, mutta samalla se on myös huvittavaa. Virheetkin tekevät hänestä juuri hänen, sen parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos mies on muuten melko karvainen, hänellä pitää kuitenkin olla genitaalien ympärillä karvaton ympyrä mutta kaikkialla muualla saa olla karvoja? Kuulostaapa koomiselta :D
Se on koomista. Sheivattu näyttää jotenkin onnettomalta ja karvaton vartalo on pikkupoikamainen.
Aivan totaalinen mauttomuus pukeutumisen suhteen. Siis kulkee kotona kolme kokoa liian isoissa verkkareissa jotka vedetty rintaan saakka ja aloitti yritysmaailmassa vanhoissa värinsä menettäneissä huppareissa. Toki ympäristö vaikutti ja nyt sentään töissä on siistihkö. Vuosien saatossa on alkanut antamaan mun vaikuttaa vähän pukeutumiseen ainakin juhlissa ja jos jokin tärkeämpi työtilaisuus. Mutta alkuun oli kyllä mulle aika shokki, vaikken mitenkään fiini ole itsekään arjessa.
Pco, km 10/19 ja 11/20, kaksosten la 11/21