Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tehnyt suuren virheen?

Vierailija
28.04.2014 |

Harrastin pikaista suojaamatonta seksiä erään miehen kanssa eilen yöllä (sen jälkeen kun olimme käsipelillä saanut hänet laukeamaan). Pikaisella tarkoitan sitä, että työntöjä oli vain muutama jne. Yöllä oli vielä tullut viestiä perääni, että hän taisi laueta sisälle (kielsin tietenkin sisälle laukeamasta), mutta kysyttyäni tarkemmin asian laita muuttui niin, että ettei hän lauennutkaan sisälleni. Tää hämmentää mua, enkä tiedä mikäköhän on totta. Turhaan en haluaisi katumuspillereitä hakea, mutta kai mun täytyy... Pelkään kauheasti että olen nyt raskaana, mutta pienelle paikkakunnalla oleva apteekki aiheuttaa painetta pillerin oston suhteen... En tiedä kenelle uskaltaisin tästä puhua... Mitä mieltä te olette? Joo, tiedän, että tää oli erittäin typerästi tehty, mutta klassinen tarina olin kännissä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sinulla on treffit ja pyydät autoa lainaan.... tai, että käytte kamun kanssa.....

Vierailija
22/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:59"]

Up

[/quote] Millä oikeudella hän kieltääsinulta tollanen? Haluaako hän sitoa sinut vakipanoksi ilman omaa sitoutumista? / vilivallaton

[/quote]

Ilmeisesti, hän sanoi, että sen (lääkkeen) jälkeen aion harrastaa kaikkien kanssa seksiä. En ymmärrä hänen pointtiaan.. :s epäilen kyllä et asiaan enemmänkin liittyy se että hän on aika varmasti islaminuskoinen (en ole kysynyt)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:56"]

Sanot, että sinulla on treffit ja pyydät autoa lainaan.... tai, että käytte kamun kanssa.....

[/quote]

Täytyy yrittää.. 

Ap 

Vierailija
24/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi kauheasti mieli puhua äidin tai ystäväni kanssa mutta tiedän, että molemmat suuttuvat... yksinäinen olo ongelmani kanssa...

ap

Vierailija
25/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, äitisi ajattelee vain parastasi. Nuori on hänkin ollut ja tämä on opettavaista ja uskon myös lisää läheisyyttä äitisi ja sinun välillä.

Sanot hänelle vaan siististi että luotat häneen äitinä ja siksi en salannut asiaa. Ei hän sen lauseen jälkeen voi olla sinulle vihainen. / vilivallaton

Vierailija
26/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pieni varoituksen sana, mikäli kysymys on islamin uskoisesta hepusta. Ne on ihan kivoja tyyppejä varmasti, mutta aika monella juniorillakin on käsitys, että he omistavat tyttöystävän tai naisen.

Kysyn sulta, että haluatko, että joku omistaa sun mielipiteet ja päättää asioista tästä eteenpäin sun puolestas. Jos haluat, niin jatka vaan samaa rataa, jos et, niin kerro se selkeästi, mutta loukkaamatta.....

Vierailija
27/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:32"]

No nyt pieni varoituksen sana, mikäli kysymys on islamin uskoisesta hepusta. Ne on ihan kivoja tyyppejä varmasti, mutta aika monella juniorillakin on käsitys, että he omistavat tyttöystävän tai naisen.

Kysyn sulta, että haluatko, että joku omistaa sun mielipiteet ja päättää asioista tästä eteenpäin sun puolestas. Jos haluat, niin jatka vaan samaa rataa, jos et, niin kerro se selkeästi, mutta loukkaamatta.....

[/quote]

Siitä ei tule ongelmaa koska välimatkaa on, niin kunnollista seurustelusuhdetta ei voi syntyä. 

Ap

Vierailija
28/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, äitisi ajattelee vain parastasi. Nuori on hänkin ollut ja tämä on opettavaista ja uskon myös lisää läheisyyttä äitisi ja sinun välillä.

Sanot hänelle vaan siististi että luotat häneen äitinä ja siksi en salannut asiaa. Ei hän sen lauseen jälkeen voi olla sinulle vihainen. / vilivallaton

[/quote]

En olisi niin varma, siksi en uskalla sanoa. Tai voisin sanoa, jos voisin olla täysin varma ettei äiti lörpöttele iskälle... sen jälkeen kyllä taivas repäisi, iskä kun ei muslimeista pidä... vilivallaton , kiitos että tuot lohtua tähän! Nyt pitäs sinne apteekkiin uskaltaa ennen kun se menee kiinni, samoin kuin 72 tuntia menee umpeen...

Ap

Vierailija
29/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En olisi niin varma, siksi en uskalla sanoa. Tai voisin sanoa, jos voisin olla täysin varma ettei äiti lörpöttele iskälle... sen jälkeen kyllä taivas repäisi, iskä kun ei muslimeista pidä... vilivallaton , kiitos että tuot lohtua tähän! Nyt pitäs sinne apteekkiin uskaltaa ennen kun se menee kiinni, samoin kuin 72 tuntia menee umpeen...

Ap

Vierailija
30/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.., tuota en edes ajatellut. Siitä huolimatta mielestäni kukaan ei saa omistaa ketään.

Tuosta saa itse kukin tehdä omat päätelmänsä, en todella edes ajatellut tuonlaista vaihtoehtoa./ vilivallaton

Vierailija
31/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:12"]

Apua.., tuota en edes ajatellut. Siitä huolimatta mielestäni kukaan ei saa omistaa ketään.

Tuosta saa itse kukin tehdä omat päätelmänsä, en todella edes ajatellut tuonlaista vaihtoehtoa./ vilivallaton

vilivallaton

[/quote]

Ai siis mitä vaihtoehtoa? Stressaa tämä niin ettei ajatus kulje :D

Ap

Vierailija
32/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää oma käytökseni, apteekkiin olisi suht. Helppo päästä, kun on oma auto, mut silti jotenkin en halua... haluaisin vain unohtaa tämän ja olla vaan mutta en missään nimessä halua havahtua siihen että maha alkaa kasvaa...

Vierailija
33/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:15"]

vilivallaton

[/quote]

Ap

[/quote] Tarkoitin sitä, etten tiennyt tätä musliimi taustaa, ei muuta.

Tähän vastasin oman mielipiteeni ettei toinen ihminen saa toista ihmistä omistaa.

En voi enkä saa tarkemmin sinua neuvoa, sillä päätös on sinun. / vilivallaton

Vierailija
34/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 16:15"]

vilivallaton

[/quote]

Ap

[/quote] Tarkoitin sitä, etten tiennyt tätä musliimi taustaa, ei muuta.

Tähän vastasin oman mielipiteeni ettei toinen ihminen saa toista ihmistä omistaa.

En voi enkä saa tarkemmin sinua neuvoa, sillä päätös on sinun. / vilivallaton

[/quote]

okei, aivan :) joo, tarvitsen vain henkistä tukea, mistä vain..

ap

Vierailija
35/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katumuspilleri hankittu, enää mahd. taudit selvitettäväksi..... että ihmisen pitää olla tyhmä.

ap

Vierailija
36/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:20"]

katumuspilleri hankittu, enää mahd. taudit selvitettäväksi..... että ihmisen pitää olla tyhmä.

ap

[/quote]

Kerrotko, että miten noi katumuspillerit sai sieltä apteekista?

Vierailija
37/39 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:20"]

ap

[/quote]

Kerrotko, että miten noi katumuspillerit sai sieltä apteekista?

[/quote]

No siis ihan vaan kävelin kassalle ja pyysin jälkiehkäisytablettia. Ei sen kummempaa. Kuinka niin?

Ap

Vierailija
38/39 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua kiinnostaa tää aihe kans sattuneesta syystä, että kyselikö ne jotain vai saako ne vaan kun kysyy, että saako pilsut?

Please, vastaa pian....

Vierailija
39/39 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 10:25"]

Siis mua kiinnostaa tää aihe kans sattuneesta syystä, että kyselikö ne jotain vai saako ne vaan kun kysyy, että saako pilsut?

Please, vastaa pian....

[/quote]

Joo, pyydät vaan niin ne antaa. Se apteekkari kävi jotkut ohjeet pikasesti mun kans läpi, tyyliin että ei montaa katumuspillerin yhden kuukautiskierron aikana tai et jos oksentaa nii pitää käydä ostaas uus pilleri (mulla ei ollu mitään haittavaikutuksia, väsytti vaan, mutta se ku voi johtua muuustaki) jne. :) Sori että vastaus tuli myöhässä!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi