Mä oon niin HOT BABY!
Olen viimeisen vuoden aikana laihduttanut 25kg. Eli nyt olen 172cm ja painoa 60kg. Olen zumbannut, käyttänyt geissakuulia ja näytän sairaan hyvältä (vaikka itse sanonkin). Miehenikin on innostunut kuntoilemaan kun kuuli kaupungilla tyyppien vislailevan mulle. Siis niin ihanaa! Mä oon 40v hottis, lapset kivassa iässä ja seksielämä on parempaa kuin aikoihin. Saa onnitella!!
Kommentit (16)
Vois sanoa että olet onnistunut elämässä!
(koska olet siihen tyytyväinen ja miehesi sinuun!)
Ihmettelen suuresti, miksi niin harva pitää vartalostaan huolta on sitten mies tai nainen. Hiukan saa pyöreyttä ollakin, mutta on kamala karsoa kun muutamat alle 20v tytöt ovat ihan muodottomia ihroja. Toisaalta tunnen monia 40-50v naista, joiden kroppa vastaa 20 ikäistä. Samoin peppu ja muut paikat ovat miellyttävän kiinteitä. Lasten määrä on monille vain tekosyy lihoa. Kyllä niistä kiloista itsekurilla pääsee eroon.
iloinen ja itsevarma. Suosittelen muillekin. Syksykään ei masenna, kun on tyytyväinen mieli. AP
40v on aika vanha, vaikka miten tätä yrittäisi peittää.
40v on aika vanha, vaikka miten tätä yrittäisi peittää.
Ei todella ole,pikkutyttö!!!
Ei ehkä 8-kymppiseen verrattuna, mutta kyllä keski-ikäinen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Iho ei ole enää kimmoisa, tissit roikkuu, nahka on löysää, naama on jo ryppyinen jne. Nainen on ulkoisesti parhaimmillaan alle 25-vuotiaana.
Ei ehkä 8-kymppiseen verrattuna, mutta kyllä keski-ikäinen on jo parhaat päivänsä nähnyt. Iho ei ole enää kimmoisa, tissit roikkuu, nahka on löysää, naama on jo ryppyinen jne. Nainen on ulkoisesti parhaimmillaan alle 25-vuotiaana.
Naiset ovat niinkun vuosikertaviini, vahemmiten seksikin paranee. Seksihalut eikun yltyy ja ei ole suorituspaineita, ja olevat kokeilunhaluisia. Kuten tuo fistauskin, ei kaikki naiset rupsahda kun pitää itsestään huolta.
jos pitää itsestään huolta. Vasta sitten rupsahtaa kun on maannut vähän aikaa mullan alla.
jota vasta alkuviikosta vaihteeks luultiin 25-vuotiaaksi. Eikä ole eka kerta, ja se hävettää mua jotenkin sen takia, kun mies on 7v. vanhempi kuin minä, ja on jo harmaantunut ja näyttääkin siis ikäiseltään tai jopa vanhemmalta, niin sitten tuntuu et kaikki kattoo, että siinä ollaan taas viidenkympin villityksessä otettu nuorikko, ja tehty vielä vauvojakin... kun on kaksi pientä lastakin... Mitenkähän vois näyttää vähän aikuisemmalta??
Niin ja nämä mun ikää veikkailevat eivät ole nuoleskelevia miehiä, vaan kaiken ikäisiä naisia, esim. perhekerhossa tai vaatekaupan myyjiä tms. Sit saa aina selitellä et no en mä nyt enää oikeestaan ole nuori...
Minä ainakin ajattelisin, että siinä on 3 sukupolvea liikkeellä. On sulla isot murheet.
Jos naisella on kaunis vartalo nuorena, on tupakoimaton, urheilee ja on mahdollisesti lapsetonkin ja muutenkin pitää kropastaan huolta, on hänen vartalonsa erittäin priima vielä 50 ikäisenä. Moni valitettavasti rupsahtaa jo alle 20 ikäisenä.
Ja se seksi, se vaan paranee iän myötä.
"Kokemusta on"
HOT BABE kuulostas etes yli 16-vuotiaalta...
Minä ainakin ajattelisin, että siinä on 3 sukupolvea liikkeellä. On sulla isot murheet.
Halusin vähän hullutella, kun niin hyvä mieli. Itseasiassa minua ei haittaa ihmisen ikä vaan se, että on onnellinen, energinen ja itseensä tyytyväinen olo. Miehenikin on kuntoillut ja on muuttunut edukseen. En haluaisi hänen nuortuvan kuitenkaan. Tietty elämänkokemus helpottaa myös suhtautumista elämään. AP
+++