Olenko tehnyt suuren virheen?
Harrastin pikaista suojaamatonta seksiä erään miehen kanssa eilen yöllä (sen jälkeen kun olimme käsipelillä saanut hänet laukeamaan). Pikaisella tarkoitan sitä, että työntöjä oli vain muutama jne. Yöllä oli vielä tullut viestiä perääni, että hän taisi laueta sisälle (kielsin tietenkin sisälle laukeamasta), mutta kysyttyäni tarkemmin asian laita muuttui niin, että ettei hän lauennutkaan sisälleni. Tää hämmentää mua, enkä tiedä mikäköhän on totta. Turhaan en haluaisi katumuspillereitä hakea, mutta kai mun täytyy... Pelkään kauheasti että olen nyt raskaana, mutta pienelle paikkakunnalla oleva apteekki aiheuttaa painetta pillerin oston suhteen... En tiedä kenelle uskaltaisin tästä puhua... Mitä mieltä te olette? Joo, tiedän, että tää oli erittäin typerästi tehty, mutta klassinen tarina olin kännissä.
Kommentit (39)
Kiitos vastauksestasi. Olen huolestunut siksi että jonkin aikaa (sanoisin että n. Vartista puoleen tuntiin) aiemmin hän oli lauennut, mutta kuitenkin pyyhkinyt paikkansa.. joten siinä on riskiä kerrakseen. Asento oli erittäin hankala, molemmat seisaaltaan, ja hän tuli mun etukautta sisään. :D eli kovin syvälle hän ei päässyt
Auttakaa muutkin kriisissä... ikää on aivan liian vähän raskaaksi tulemiseen. ..
Lisään vielä, edelliset menkkani oli noin viikko sitten, eli ovulaatio ei ole näillä hetkillä.
ap
On melko varmaa, että spermaa on päätynyt yksittäinen tippa/tippoja sisääsi.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Haet katumuspillerit heti tai sitten odotat, tuleeko menkat. Jos ei tule, teet raskaustestin, jonka jälkeen sinulla on kaksi vaihtoehtoa.
Olet raskaana tai et. Jos olet, sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko pidät lapsen tai keskeytät raskauden.
Punnitse asiat, toimi sen mukaan kylmäpäisesti, äläkä stressaa.
Kai mun täytyy vaikka varmuudeksi hakea katumuspillerit... Ahdistaa kun ei ole ketään jolle sanoa tästä.. Edes parhaalle ystävälleni en uskalla sanoa... Pillerit saisin vasta huomenna, kun apteekki on jo kiinni... Tottakai stressaan tällaisessa tilanteessa! inhoan itseäni koska pitikö tämä nyt kantapään kautta oppia... Hän sanoi että sisälle laukeaminen oli vitsailua! huonoin vitsi minkä olen ikinä kuullut. :(
Kannattaa myös käydä testaamassa, onko tauteja.
Joo, ajattelin kanssa. Mies kylläkin sanoi olevansa kokematon, ja se kyllä näkyi, että sen suhteen ei pitäs olla akuuttia hätää. Enemmänkin murehdin sitä, että tulen raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 01:16"]
Harrastin pikaista suojaamatonta seksiä erään miehen kanssa eilen yöllä (sen jälkeen kun olimme käsipelillä saanut hänet laukeamaan). Pikaisella tarkoitan sitä, että työntöjä oli vain muutama jne. Yöllä oli vielä tullut viestiä perääni, että hän taisi laueta sisälle (kielsin tietenkin sisälle laukeamasta), mutta kysyttyäni tarkemmin asian laita muuttui niin, että ettei hän lauennutkaan sisälleni. Tää hämmentää mua, enkä tiedä mikäköhän on totta. Turhaan en haluaisi katumuspillereitä hakea, mutta kai mun täytyy... Pelkään kauheasti että olen nyt raskaana, mutta pienelle paikkakunnalla oleva apteekki aiheuttaa painetta pillerin oston suhteen... En tiedä kenelle uskaltaisin tästä puhua... Mitä mieltä te olette? Joo, tiedän, että tää oli erittäin typerästi tehty, mutta klassinen tarina olin kännissä.
[/quote] Aika vastuuton tyyppi! Käy ihmeessä hakemassa ne katumuspillerit, varmuuden vuoksi. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 01:16"]
[/quote] Aika vastuuton tyyppi! Käy ihmeessä hakemassa ne katumuspillerit, varmuuden vuoksi. / vilivallaton
[/quote]
Kiitos avustasi. Kai tänään täytyy, suuren häpeän kanssa kun pienellä paikkakunnalla asun... mutta se on ihan hyvä "rangaistus" minulle. Ongelmana on vain se, että miten pääsen livahtamaan äidiltä ajamaan apteekkiin, sillä en halu että kukaan tietää...
Ap
Apteekin ihmisillä on vaitiolo velvollisuus. / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:25"]
Apteekin ihmisillä on vaitiolo velvollisuus. / vilivallaton
[/quote]
Niin kai...
Ap
Ilmoitin miehelle että aion ehkä varmuudeksi hakea katumuspillerin (ääh aika on käymässä vähiin) ja hän kielsi!! En tajua häntä, ikää hänellä on 22, joten ei kai hän nyt isäksi halua
Jos tämä ei ole kääntynyt trollaamisen puolelle, niin sinä päätät ja sillä miehellä ei ole osaa eikä arpaa aiheeseen.
Ajele naapurikunnan apteekkiin.....
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:59"]
Up
[/quote] Millä oikeudella hän kieltääsinulta tollanen? Haluaako hän sitoa sinut vakipanoksi ilman omaa sitoutumista? / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:05"]
Jos tämä ei ole kääntynyt trollaamisen puolelle, niin sinä päätät ja sillä miehellä ei ole osaa eikä arpaa aiheeseen.
Ajele naapurikunnan apteekkiin.....
[/quote]
Voi kun olisikin trollaamista.. joo ajattelinkin, mutta äidiltä on paha livahtaa kun kotona asun.
Ei tuosta kannata huolestua. Ei muutama vetely edestakaisin kalulla vielä tee ketään raskaaksi, ellei rojuja laskettu sisään. Tosin asennollakin voi olla merkitystä. Jos olit lähetyssaarnaajassa tai kaveri pani takaapäin, kun olit polvillasi, niin raskauden riski on isompi huomattavasti kuin esim. ratsastaessa. Joillakin miehillä kyllä tirisee hieman spermaa hepin päähän jo ennen mällien lentämistäkin. Se on tietysi jo iso raskausriski.