Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Gallup: kuinka moni naisista oikeasti ejakuloi?
27.04.2014 |
1. ejakuloitko?
2. miten usein?
3. missä asennossa parhaiten?
4. miten ja miten paljon nestettä tulee?
5. oletko aina ejakuloinut vai oletko oppinut asian jotenkin?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
]1. ejakuloitko?
Kyllä
2. miten usein?
Lähes joka kerta
3. missä asennossa parhaiten?
Selällään itse runkaten tai jos mies runkkaa mua
4. miten ja miten paljon nestettä tulee?
Aika paljon. Mieheni saa minut tulemaan jopa 10 kertaa peräkkäin
5. oletko aina ejakuloinut vai oletko oppinut asian jotenkin? En ole aina. 7 vuotta seksiä harrastanut ja harvoin sain jotain pieniä orgasmeja. Nukuin vasta sohvalla kylpytakki päällä. En pahemmin harrasta itsetyydytystä mut sinä iltana päätin kokeilla kun mieski jo nukkui. Luulin kusevani alleni ja hädissäni laitoin viltin lammikon päälle(vaalea sohva) Aamulla lammikko oli kuivunut eikä haissu miltään. Googlettelin ja löysin juttuja naisen ejakuloinnista (en vielä tiennyt uskoakko vai ei). Suihkussa ollessani päätin sitten kokeilla. Runkkasin itseäni ja lämmittelin suihkulla alapäätäni. Sitten huomasin että koukistaessani sormia sisälläni ja hinkatessani itseäni, aloin "paisua".. Jatkoin ja kohta iso määrä nestettä lensi sekä pissarakosta että emättimestäni. Haistoin ja maistoin sitä.. Maistui vähän makealle.. Kerroin siitä sitten miehelleni. Eka kerralla miehen kans ei onnistanut mutta seuraavalla kerralla kyllä. Nautin nyt niiin paljon kun tulen lähes joka kerta ja useasti peräkkäin. Joskus kun voimakkaasti ejakuloin ja varsinkin kun useasti peräkkäin, olen sitä mieltä et pissaakin saattaa tulla. Mut eipä tuo häiritse. Yleensä käyn pissalla ennen toimintaa ja heti toimituksen jälkeen..
[/quote]