Tykkäisitkö tällaisesta käyrästä peniksestä? (kuva)
Kommentit (36)
oikeista paikoista;)Parhaita malleja!
Sehän osoittaa juuri väärään suuntaan, hölmöt
kuin nro 7.
Väärään suuntaan käyrä!
Sehän riippuu ihan mistä suunnasta naidaan, hölmö
Ei se klitoris sinne peräaukon suuntaan suuntaudu. Hieman anatomian tuntemusta, rakkaat siskot.
Sehän riippuu ihan mistä suunnasta naidaan, hölmö
Lähetyssaarnaaja-asentoon tuo on juuri oikean mallinen!
Sehän riippuu ihan mistä suunnasta naidaan, hölmöLähetyssaarnaaja-asentoon tuo on juuri oikean mallinen!
Ja kun lähetyssaarnaaja ei ole suurimman osan lempiasento, osoittaa tuo epämuodostunut tasan väärään suuntaan
Ja kun lähetyssaarnaaja ei ole suurimman osan lempiasento, osoittaa tuo epämuodostunut tasan väärään suuntaan
kun se on kuitenkin maailman yleisin ja eniten käytetty asento.
joihin mä elämäni aikana "törmäillyt" :)
on pieni...
Mun mielestä mun miehellä on about tollanen. Exällä oli nysä ja muuta kokemusta ei oo. Tykkään!
Vai onko mulle sattunu aina käyriä miehiä?? Siis kun on oikeen kunnon seisokki niin noinhan se taipuu *ihmettelee*
No ei se kyllä yleensä noin mee,mun miehellä se sojottaa suoraan ylöspäin eikä mee noin mutkalle :D
on kans suora, eli kun sojottaa ylöspäin niin peniksen ja alavatsan väliin mahtuu vain paperi. Tuohonhan mahtuis koko penaali.
Ehkä hieman keskivertoa suurempi tuo on, mulla on kokemusta kymmenistä miehistä, joten aika kattava otos mulla.
suoraa maliia ja sitten tuollaista käyrää. Riippuu ihan siitä miten paisuvaiskudos on tuohon penikseen jakautunut. Toisinaan liikaa käyryys ja muhkut ovat jopa syy hakeutua urologin pakeille.
Mutta tuo kuvan vehje on just ihanasti käyrä;) Keskikoinen tuo minun kokemukseni mukaan on. Sopiva!
mutta onko miehelle kivulias seksin aikana kun on noin taipunut ?
sivulle, mahaan, alaviistoon...on niitä kyl niin monenlaisia, mallisia ja kokoisia tullut nähtyä, on suippoa ja tasasta HK:ta...
ja tuo on keskikokoa
jos liian käyrä, niin urologille mars, apu löytyy