Meppi Huhtasaari: "Ei maailmankansalainen, ei eurooppalainen, vaan suomalainen"
Meppi Huhtasaari on kovasti suomalainen, vaikka asuukin Euroopassa.
Kommentit (16)
Minäkin olen suomalainen, vaikka asun Euroopassa. Mikä hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Laura ei ole vielä hoksannut, että Suomi on Euroopassa ja ihan jopa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja aina ylistää Yhdysvaltoja.
Ja Venäjää.
Mikähän on Huhtasaaren kanta alla olevaan uutiseen? Onko uutinen valtamedian valetta vai onko Trump tekopyhä? Haittaako tekopyhyys populistia jos oma etu on kyseessä? Onko populismi tekopyhyyttä?
Kiusallinen kysymys - eli ketju poistoon.
Suomalaiset eivät menettäneet itsenäisyyttään Neuvostoliitolle, mutta nyt persut junailevat suomea tosiasiallisesti Venäjän siirtomaaksi. Britannia on ku.sessa BreXitin kanssa ja se on sentään suuri valtio jolla on rahaa. Persut myyvät suomea Venäjän satelliittivaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset pitävät suomalaisia niin vähä-älyisinä, että haukkuvat joitain puolueita kommunistisiksi. Tällä peitellään heidän oman ymmärryksensä alhaisen tason lisäksi sitä, että he itse ovat koko suomen historiassa eniten venäjälle rähmällään oleva puolue,
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aripesonen1/276200-jussi-halla-aho-mik…
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/lue-mita-perussuomalaisten-mepp…
Ilmoittauduit siis joukkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on Huhtasaaren kanta alla olevaan uutiseen? Onko uutinen valtamedian valetta vai onko Trump tekopyhä? Haittaako tekopyhyys populistia jos oma etu on kyseessä? Onko populismi tekopyhyyttä?
Kiusallinen kysymys - eli ketju poistoon.
Kysy vihreiltä
Ei, tätä pitää kysyä nimenomaan persuilta. He kutsuvat itseään ylpeänä oikeistopopulistipuolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ole huomannut että osa ihmisistä pitää itseään ensisijaisesti suomalaisena, ei eurooppalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät menettäneet itsenäisyyttään Neuvostoliitolle, mutta nyt persut junailevat suomea tosiasiallisesti Venäjän siirtomaaksi. Britannia on ku.sessa BreXitin kanssa ja se on sentään suuri valtio jolla on rahaa. Persut myyvät suomea Venäjän satelliittivaltioksi.
Perussuomalaiset on liittoutunut EU-parlamentissa Europan kansalliseen ryhmään, johon kuuluvat Venäjä-mieliset puolueet, eli Italian Lega, Saksan AfD, Itävallan FPÖ Ranskan Kansallinen liittouma, Belgian VB ja Slovakian Sme Rodina.
Puolueet saavat tukea Venäjältä. Rahallinenkin tuki usealle eurooppalaiselle äärioikestopuolueelle on osoitettu jo kauan sitten.
Jos useilta eri ulkomaisilta pankkitileiltä maksettu vaalirahan määrä ei ylitä rajaa, joka on ilmoitettava julkisesti, ei puolueiden ainakaan Suomessa tarvitse ilmoittaa rahoittajaansa.
Perussuomalaiset väittää, ettei Venäjältä rahaa tule. Silloin kysymyksessä olisi ainoa äärioikeistopuolue Euroopassa, joka ei rahallista tukea vastaanota.
Mitä pahaa siinä on, että Laura pitää itseään Suomalaisena! Viisas nainen! EU on vitsi!
Huhtis-Laura on nätti, mutta ei kovin lahjakas. Gradukin oli plagiaatti, vieläpä ironisesti maahan muuttaneen henkilön teoksesta. Politiikon ura on kuitenkin edennyt vauhdilla. Kai nätti naama sitten tuossa työssä on iso apu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ole huomannut että osa ihmisistä pitää itseään ensisijaisesti suomalaisena, ei eurooppalaisena.
Ihan vapaasti.
Eli ei ole löytynyt kavereita sieltä?