Miten kateellisuudesta ja katkeruudesta pääsee eroon?
Tuntuu, että koko ajan kadehdin kaikkia, kaikilla vaikuttaa olevan onnellisempi parisuhde, enemmän ja parempia ystäviä, ylipäänsä hauskempaa ja ihanampi elämä. Itse tunnen olevani yksinäinen, onneton ja katkera.
Kommentit (24)
Kateus ja katkeruus ovat yleisiä masennuksen oireita. Oletko ajatellut, että saattaisit kärsiä masennuksesta? Kannattaa hakeutua hoitoon, kateus ja katkeruus ovat oireita jostakin vakavammasta. Uskoisin, että esimerkiksi sopivanlainen lääkitys, sähköshokkihoidot tai lobotomia voisivat auttaa niin että pääsisit kateudesta ja katkeruudestasi eroon.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 23:48"]
Kateus ja katkeruus ovat yleisiä masennuksen oireita. Oletko ajatellut, että saattaisit kärsiä masennuksesta? Kannattaa hakeutua hoitoon, kateus ja katkeruus ovat oireita jostakin vakavammasta. Uskoisin, että esimerkiksi sopivanlainen lääkitys, sähköshokkihoidot tai lobotomia voisivat auttaa niin että pääsisit kateudesta ja katkeruudestasi eroon.
[/quote]
Reps! Päivän paras! :D Yks lobotomia tänne kiitos :D
Minun katkeruuteni ja kateellisuuteni helpotti, kun pääsin hyvään työpaikkaan ja sain paremman elintason. Vihdoinkin pystyin toteuttamaan sellaista elämää, jota olin jo vuosia halunnut. Nyt olen hyvin tyytyväinen. Mahdollisuus kahvilla käyntiin ja kivoihin vaatteisiin lisäsi onnellisuuttani todella paljon. Parisuhde-, harrastus- jne. asiat olivat jo kunnossa ennen tätäkin.
Mä joskus mietin, että ihmiset varmaan luulee minusta lapsuudenkodin perusteella, että olen syntynyt kultalusikka suussa. Ulkoiset puitteet kunnossa.
Kun ei ne muut perheensisäisiä asioita tiedä. Veljelläni ja minulla on hyvin erilainen lapsuus, vaikka samasta perheestä ollaan.
Kyllä mä joskus aika katkera olen veljelleni.