"Yksi jätkistä"-tyttöjä on paljon, mutta tunnetko "yksi tytöistä"-jätkiä?
Kommentit (41)
Kyllä tunnen. Hän on fiksu haaveilijapoika ja lätkässä tyttäreeni. Kulkee mukana melkein kaikissa tytön riennoissa.
Joo, tunnen yhen. Mun homoserkku. Aikamoinen huulipunaexpertti. :----DD
Tunnen yhden, todellinen esteetikko, ääripositiivinen ihminen. Kaikki olettavat homoksi, mutta ei ainakaan itse myönnä olevansa.
Homoja kai ne on... Sitten on muutama heterotuttukin, jotka esim ajeluttaa autollaan ajan kuluksi, muttei niitä saisi mihinkään tyttöjen juttuihin
Nykyäänhän valitettavan paljon pojat on tyttöilijöitä. Hyi helvata
Meidän vaihtaripoika. Kompleksinen homo, jolla kauhea angsti siitä kun vanhemmat eivät hyväksy eivätkä ymmärrä. Kaikki ystävät ovat tyttöjä.
Yläaste- ja lukioaikoina kaveripiirissämme oli kaksi poikaa. Ja homoja hekin. Toinen seurusteli lukioikäisenä pitkään tytön kanssa, vaikka oli käytökseltään erittäin stereotyyppinen homo.
Oma poikani oli aiemmin "yksi tytöistä", mutta nyt on enemmän poikien kanssa vapaa-ajallaan. On nyt 10 v. Hänen suuntautumisestaan en tiedä luonnollisesti vielä mitään, mutta kieltämättä sukulaiset jotain homoepäilyjä heittivät pojasta jo kun hän oli 3 v. On niin nätti, hentoinen poika. Nyt on alkanut "äijäillä" enemmän (vaikka nätti onkin).
Joo tunnen. Mutta he ovat lampaita susien vaatteissa! Ekaksi haluavat soluttautua johonkin tyttoporukkaan "kaverina", tama onnistuukin jonkun aikaa mutta loppujen lopuksi he ovatkin siella iskutarkoituksessa. Monta kertaa olen esim bileiden jalkeisena aamuna nahnyt kun ovat "siskonpedissa" muiden tyttojen kanssa, hipeloivat tyttoja kun ne nukkuu ja kannissa yrittavat "viattomasti" pussailla. Samaa sarjaa on nama "yksi jatkista-tytot" joiden perimmainen tarkoitus on saada jatkaporukassa huomiota itselleen.
Pari tuollaista minunkin kaveripiiristäni löytyy ja yllättäen pesunkestäviä homoja molemmat. Aivan ihania ystäviä ja mitä parhainta seuraa :D
Tavallaan ehkä mun työkaveri. Tosi ihana tyyppi. Firman bileissä ja siviilissäkin aika paljon naispuolisten kanssa kaveeraa, enkä oikein osaa kuvitella missään "jätkälaumassa" viihtyvän. Ehkä siksikin että meidän työyhteisössä on valtaosa naisia.
Ei mitään negatiivista sanottavaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:34"]
Tavallaan ehkä mun työkaveri. Tosi ihana tyyppi. Firman bileissä ja siviilissäkin aika paljon naispuolisten kanssa kaveeraa, enkä oikein osaa kuvitella missään "jätkälaumassa" viihtyvän. Ehkä siksikin että meidän työyhteisössä on valtaosa naisia.
[/quote]
Onko hän hetero?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:29"]
Joo tunnen. Mutta he ovat lampaita susien vaatteissa! Ekaksi haluavat soluttautua johonkin tyttoporukkaan "kaverina", tama onnistuukin jonkun aikaa mutta loppujen lopuksi he ovatkin siella iskutarkoituksessa. Monta kertaa olen esim bileiden jalkeisena aamuna nahnyt kun ovat "siskonpedissa" muiden tyttojen kanssa, hipeloivat tyttoja kun ne nukkuu ja kannissa yrittavat "viattomasti" pussailla. Samaa sarjaa on nama "yksi jatkista-tytot" joiden perimmainen tarkoitus on saada jatkaporukassa huomiota itselleen.
[/quote]
Haha, mun exä harrasti tällaista, kun viimeksi hänestä kuulin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:37"]
[/quote]
Onko hän hetero?
[/quote]
En tiedä. En mitenkään "homomaisena näe" tai "syytä epäillä", mutta ihan sama onko vaiko ei.
Jotkut muiden osastojen ihmiset juoruavat että päältä näkee selvästi olevan. Heistä kukaan ei asiaa tiedä, vaan ovat ihan näistä päätelleet ja se on minusta todella typerää.
Kai tajuatte, naiset, kohdistavanne vihaa omaa sukupuoltanne kohtaan, kun naureskelette miehille, jotka haluavat olla "kunnon likka" samaan tapaan kuin naiset ovat joskus "kunnon jätkä"? Kyse on samasta ikiaikaisesta ajatusmallista, jonka mukaan miesten alueelle astuva nainen ylentää itsensä ja naisten alueelle astuva mies alentaa itsensä. Tämä palautuu sukupuolten arvostukseen, siis nainen ja kaikki naiseuteen liittyvä näkyy huonompana sukupuolena kuin mies. Samasta syystä sairaanhoitajamiehille nauretaan, mutta ei insinöörinaisille, hameen pukeva mies on vitsi mutta housuja käyttävä nainen ei ja ompeleva mies on naurettava mutta autonkorjauksesta pitävä nainen ihan normaali.
Tämän asenteen naiset valitettavasti omaksuvat siinä missä miehetkin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:37"]
[/quote]
Onko hän hetero?
[/quote]
En tiedä. En mitenkään "homomaisena näe" tai "syytä epäillä", mutta ihan sama onko vaiko ei.
Jotkut muiden osastojen ihmiset juoruavat että päältä näkee selvästi olevan. Heistä kukaan ei asiaa tiedä, vaan ovat ihan näistä päätelleet ja se on minusta todella typerää.
[/quote]
No juu, kieltämättä tyhmä kysymys. Anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:29"]Joo tunnen. Mutta he ovat lampaita susien vaatteissa! Ekaksi haluavat soluttautua johonkin tyttoporukkaan "kaverina", tama onnistuukin jonkun aikaa mutta loppujen lopuksi he ovatkin siella iskutarkoituksessa. Monta kertaa olen esim bileiden jalkeisena aamuna nahnyt kun ovat "siskonpedissa" muiden tyttojen kanssa, hipeloivat tyttoja kun ne nukkuu ja kannissa yrittavat "viattomasti" pussailla. Samaa sarjaa on nama "yksi jatkista-tytot" joiden perimmainen tarkoitus on saada jatkaporukassa huomiota itselleen.
[/quote]
Tarkoitat kai susia lampaiden vaatteissa. Tosin päin tuossa ei nimittäin ole järjen häivääkään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 11:54"]
Kai tajuatte, naiset, kohdistavanne vihaa omaa sukupuoltanne kohtaan, kun naureskelette miehille, jotka haluavat olla "kunnon likka" samaan tapaan kuin naiset ovat joskus "kunnon jätkä"? Kyse on samasta ikiaikaisesta ajatusmallista, jonka mukaan miesten alueelle astuva nainen ylentää itsensä ja naisten alueelle astuva mies alentaa itsensä. Tämä palautuu sukupuolten arvostukseen, siis nainen ja kaikki naiseuteen liittyvä näkyy huonompana sukupuolena kuin mies. Samasta syystä sairaanhoitajamiehille nauretaan, mutta ei insinöörinaisille, hameen pukeva mies on vitsi mutta housuja käyttävä nainen ei ja ompeleva mies on naurettava mutta autonkorjauksesta pitävä nainen ihan normaali.
Tämän asenteen naiset valitettavasti omaksuvat siinä missä miehetkin.
[/quote]
Hä? En tunne ketään joka ajattelisi noin.
Jokaisessa tosi tv ohjelmassa on aina yksi poika, joka on yksi tytöistä. Stereotyyppihintti.
Paras ystäväni on "yksi tytöistä" -poika. Hän on mukavan stereotyyppisesti homoseksuaali.