Mitä ”kliseitä” teiltä löytyy kotoa? Sisustus
Meillä on Iittalan taika-astioita ja kartio-juomalaseja sekä Artekin tuoleja. Pentikin porot, kivituikut ja Marimekon kuosit olen laittanut jo kiertoon, mutta niitäkin oli.
Haaveilin ennen monestakin kliseisestä klassikosta kunnes sain överit koko touhuun.
Kommentit (32)
En tiedä, mulle ihan sama mitä sä ajattelet mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mulle ihan sama mitä sä ajattelet mistäkin.
Ei taida olla kun kerran jaksoit kommentoidakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smegin jääkaappi ja pienkoneet ovat aivan ihania, mutta luultavasti niihin kyllästyisi nopeasti. Ne ovat jo nyt massaa.
Tässä yksi syy miksi maailmaan tuotetaan lisää ja lisää rojua. Joidenkin on aina erotuttava 'massasta' , käsittämätön termi sinänsä. Jotkut ovat valmiit heittämään menemään ihan laadukkaita ja toimivia tavaroita vain 'koska kaikilla on jo nämä'.
Tämä ei ole elitismiä vaan puhdasta typeryyttä. Ajatus että olet parempi kuin toiset koska sinulla on jotain mitä muilla toistaiseksi ei, on peräisin hiekkalaatikolta.
No sehän ei ole millään tavalla typerää, että jättää ostamatta jotain josta tietää että kuitenkin kyllästyy. Eikä kaikkea heitetä roskiin vaan myydään eteenpäin.
Divaanisohva, Moccamaster (oranssi), joitain arabian astioita löytyy (teema) ja mariskooleja pari (lahjaksi saatu). Värikäs sisustus on ollut jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
2 perittyä tuikkukippoa jotka ei ole käytössä. Muuta ei taida olla:)
🤣🤣🤣🤣 PERITTYJÄ tuikkukippoja? Olisipa mielenkiintoista nähdä tuo testamentti kokonaisuudessaan... XD
Itse kun perin osakkeita ja 67,5 m2 asunnon, niin tuikkukippojen periminen kuulostaa aavistuksen.... XDDDD
"Sisustusheinää" (pampaheinä, ohra) lasimaljakossa olohuoneessa.
Ginipullo kukkaruukkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 PERITTYJÄ tuikkukippoja? Olisipa mielenkiintoista nähdä tuo testamentti kokonaisuudessaan... XD
Anoppi on kyllä ihan hengissä vielä (81v) mutta antoi noi joskus 20v sitten. Joten kai ne on perittyjä kun ei itse olla ostettu tai haluttu.
Ei olla kyllä muutenkaan perinnön perässä, kaikkea on ihan tarpeeksi!
Lokki -lamppu, koska se oikeasti on hyvä. Yritin pitkään etsiä vähemmän kliseistä valaisinta keittiöön, mutta mistään ei tule valo yhtä kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen sinä kuvittelet että ne omaisen tavarat menevät? Meilläkin on isoäidiltäni muutama astia ja pari koriste-esinettä. Sen lisäksi että toki tuli omaisuutta talon ja mökin muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Smegin jääkaappi ja pienkoneet ovat aivan ihania, mutta luultavasti niihin kyllästyisi nopeasti. Ne ovat jo nyt massaa.
Mulla on ollut sellaiset 5 vuotta enkä vielä ole kyllästynyt.
Harmaat kulmasohvat. Taika-mukit ja Iittalan lasitavaraa löytyy kaapista... ja Moccamaster.
Muuten olen pyrkinyt välttelemään "merkkejä". Seinillä on grafiikkaa ja taoksia.