Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on alkanut käymään thaihierojalla

Vierailija
27.04.2014 |

Mieheni on ollut nyt lyhyen ajan sisällä 2 kertaa thaihierojalla, kun kuulemma työn puolesta selkä niin kipeänä, että aikoja täytyy varata suht usein. Kun mainitsin asiasta sivuseikkana siskolleni, hän oli kauhuissaan sitä mieltä, että mieheni saattaa käydä hierojalla kaiken muun kuin selkäkipujen vuoksi. Googletin myöhemmin ja muutamia keskustelupalstoja selatessani huomasin, kuinka paljon näistä "lisäpalveluista" puhuttiin, eli avoimesti ihan suihinotosta ja seksistäkin jopa.

Miten otan asian puheeksi miehen kanssa? En haluaisi uskoa, että hän käy ko. paikassa vain painamassa nuoria naisia hieronnan sijasta. Onko supisuomalaisissa paikoissakin lisäpalveluita, uskallanko ehdottaa miehelleni mahdollista vaihtoa sellaiseen?

Ja onko kellään kokemuksia/tarkempaa tietoa thaihierojista ja mitä siellä todellisuudessa tapahtuu?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkumimmit osaa niin hyvin hieroa, kalun meinaan.

Vierailija
22/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein miespuolisen ystäväni kanssa testin ja hän soitti thaihierontapaikkaan ja kysyi onko teillä seksipalveluita. Thai ämmä vastas, että ei puhelimessa kysyä, tulla tänne kysymään eli seksiähän ne siellä myyvät. Poliisin pitäis ratsata kaikki thaihierontapaikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillu mielessä...

Vierailija
24/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ne varmaan muuta osaakaan, paitsi hieroa ja siivota:)

Vierailija
25/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:20"]Mä tein miespuolisen ystäväni kanssa testin ja hän soitti thaihierontapaikkaan ja kysyi onko teillä seksipalveluita. Thai ämmä vastas, että ei puhelimessa kysyä, tulla tänne kysymään eli seksiähän ne siellä myyvät. Poliisin pitäis ratsata kaikki thaihierontapaikat.

[/quote]

Niimpä. Joku hyvännäköinen siviilipoliisi vaan kyselemään seksipalveluista, villi veikkaus et ainakin 4/5 jäis kiinni :D

Vierailija
26/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet? Valoja päälle, jos miehelläsi oikeasti olisi selkä kipeänä niin varmasti joo suuntaisi ekana thaihierojalle...

Vierailija
27/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea thaihierontahan on mainiota ja erittäin tehokasta, mutta kyllä suurin osa Suomen putiikeista keskittyy ihan muuhun kuin siihen itse asiaan. Jos mies kaipaisi vilpitöntä lihashierontaa niin hakeutuisi kyllä muualle, ellei nyt sitten satu käymään juuri jossain niistä harvoista kunnollisista paikoista.

Vierailija
28/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy piruuttas mieheltä, voitko tulla paikanpäälle odottamaan/katsomaan :) tuskin onkaan enää niin innoissaan lähdössä sen jälkeen.

Vierailija
29/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy ending.

Vierailija
30/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mee joka kerta sinne sen kaa niin huomaat kuinka selkä paranee

Vierailija
31/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:12"]100% thaihieronnoista tarjosi seksipalveluja Helsingin Sanomien taannoisessa testissä.... Hieronnan kanssa toiminnalla on hyvin vähän tekemistä.

[/quote]samoin Turussa toimittaja teki testin jokaiseen hierontapaikkaan ja jokaisessa ehdotettiin seksiä.

Vierailija
32/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:12"]100% thaihieronnoista tarjosi seksipalveluja Helsingin Sanomien taannoisessa testissä.... Hieronnan kanssa toiminnalla on hyvin vähän tekemistä.

[/quote]samoin Turussa toimittaja teki testin jokaiseen hierontapaikkaan ja jokaisessa ehdotettiin seksiä.

Vierailija
33/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut thaihierojalla. Ei tuntunut yhtään miltään ja siellä oli aika pitkäveteistä. Thaimaassa voi olla tarjolla hyvääkin hierontaa ja kyllä varmaan Suomessakin, mutta se liike missä itse olin niin oli kyllä pohjanoteeraus hieronnan suhteen. Luulen, että se on suunnattu lähinnä miehille, ainakin Suomessa.

Vierailija
34/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästäis koskaan miestäni sinne ja jos saisin tietää et on käynyt niin eroisin.

Työkaveri kerran meni sinne, otti hieronnan, 20 min kuluttua hieroja alkoi kysymään , et otatko extroja, kieltäytyi , niin se suuttui ja lopetti hieronnan siihen vaikka maksoin tunnista.

Vierailija
35/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kertoo saavansa erektion thaihierojalla ollessaan.

Vierailija
36/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi*

Vierailija
37/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se thaihieronta toimi niin, että hieroja hieroo kaikki kipeet yhteen kohtaan ja sitten imaisee ne pois :)

Mutta tosiaan ne ihan oikeat hierojat taitavat tulla esim. Kotiin hieromaan, eivätkä ota vastaan hämyisessä punasametilla tilkityssä liikehuoneistossa...

Vierailija
38/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan Googleen thai paikan nimi ja katon mitä kaikkea on sitä kirjoitettu, melkein aina se totuus tulee esiin.

Vierailija
39/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huijaa, mun mieheni lähti pienellä työporukalla thaihierojalle osana pikkujoulun viettoa. Kyllä sen heti arvasi mitä ne sieltä lähti hakemaan, mutten jaksa välittää. Jokainen mies kun tuntuu olevan sisäisesti pettäjä, joten ihan sama nussiiko se thaikkuhierojaa vai baarista löytynyttä tyttöä. Seksi meillä on loistavaa, monipuolista ja jokapäiväistä, mutta miestä varmaan kiihottaa, kun saa työntäytyä vieraaseen naiseen ja ajattelee etten saisi koskaan tietää.

Vierailija
40/44 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaihieronnalla ei ole mitään tekemistä hieronnan kanssa näissä suomalaisissa paikoissa. Aluksi ne hierojattaret ovat kyllä hierovinaan, sekin säälittävää kevyttä hivelyä, keskittyvät jalkoihin. Lopulta kysyvät extroista, haluatko muuta, käsihoito tai suuhoito?

Kukaan ei mene noihin paikkoihin hierontaan, usko pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi