Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain on luotisuora ryhti?

Vierailija
09.12.2020 |

Sehän ei ole kropan luonnollinen asento.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mä kadehdin sellaisia.

T. Quasimodo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen ja hyvä keskikropan lihaskunto pitää ryhdin suorassa.

Vierailija
4/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on, hän on harrastanut balettia puolet elämästään.

Vierailija
5/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse voi olla ihan selkäviastakin. itsellä on tosin aina ollut hyvä ryhti kun olen lapsesta asti ollut hyvin urheilullinen

Vierailija
6/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niil on jäykkä ruokatorvi

Vierailija
7/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyyryselkäkään luonnollinen asento mutta näkyy olevan lähes 80% kansalaisista. 

Vierailija
8/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pilates käskee sen olevan suora, niin silloin seon suora ja luonnollinen.

Kun asioita toistaa kurinalaisesti ja käskee, niin pian niistä tulee luonnollisia.

Kävin tekemässä matkan Intian Bolleriaan saarella ja siellä minua oli vastassa guru, joka oli kuivattanut kätensä yläasentoon.

Se oli luonnollisuuden huipentuma. Kokea ja nähdä ihminen, jonka oma tahto ja älykkyys oli niin voimakas, notta hän oli kuivattanut kätensä lipputangon asentoon. Kun hyvästelimme, niin tuo herra piti kättään ylhäällä jäähyväisten merkiksi. Olin hyvin liikuttunut tietenkin.

Vierailija
9/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asioita toistaa kurinalaisesti ja käskee, niin pian niistä tulee luonnollisia.

Kävin tekemässä matkan Intian Bolleriaan saarella ja siellä minua oli vastassa guru, joka oli kuivattanut kätensä yläasentoon.

Se oli luonnollisuuden huipentuma. Kokea ja nähdä ihminen, jonka oma tahto ja älykkyys oli niin voimakas, notta hän oli kuivattanut kätensä lipputangon asentoon. Kun hyvästelimme, niin tuo herra piti kättään ylhäällä jäähyväisten merkiksi. Olin hyvin liikuttunut tietenkin.

;DDDDDD Annoithan almuja.

Nuo gurut on yleensä patalaiskoja ukkoja, joilla olisi ollut iso perhe elätettävänä.

Pyhäksi mieheksi ryhtymällä on päässyt helpolla. Elanto tulee, eikä kukaan uskalla arvostella jumalan asialle omistautunutta. Ryhdikkäitä miehiä.

Vierailija
10/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteellinen ja perinnällinen juttu. Äidilläni ja minulla liian suora yläselän kaari.

Vierailija
11/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mitä hyötyä tuosta nyt on?

Vierailija
12/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, ja hänellä om kipuja, koska ranka on jumittunut.

Vierailija
13/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen harjoiteltu täysin suora ja yliryhdikäs kävely näyttää sekin typerältä.

Vierailija
14/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakenteellinen ja perinnällinen juttu. Äidilläni ja minulla liian suora yläselän kaari.

Huono juttu tappelussa jos äitisi ja sinä joutuisitte katutaisteluun, niin suojaus on vaikea ylläpitää ja leukaa on vaikea pistää rintaan suojaan, jos selkä on liian suora.

Huono juttu :/

Vierailija
15/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis mitä hyötyä tuosta nyt on?

Etkö tajunnut tarinan opetusta?

Vierailija
16/21 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu tai oikeastaan selässä oleva notko on liian loiva. Mukavin asento on tikkusuora, eteenpäin köyristäminen alkaa tuntua pian epämukavalta. Kävelen kun seipäänniellyt armeijan marssija, juu olen kuullut kyllä siitä, ei voi mitään.

Vierailija
17/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien sellaisten urheilulajien harrastaminen, joissa selän asentoa pitää miettiä ja joissa hyvä ryhti on tavoiteltavaa ja jotka kasvattavat keskivartalon voimaa ja hallintaa, yleensä johtavat tähän vuosikausien harrastamisen jälkeen. Edellämainituista mm. baletti ja pilates voivat olla tälläisia, samoin kuin voimistelu, ratsastus ja muukin tanssiminen, kuten nykytanssi. Geneerisesti urheilu yleensäkin auttaa asiaa lihaksiston vahvistamisella.

Vierailija
18/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on avaruudellisin eläin maapallolla mitä fysiikkaan ja liikkuvuuteen tulee. Yksikään eläin ei liiku yhtä monimutkaisesti ja ketterästi kuin vaikka voimistelijat.

He muovaavat liikkeistä luonnollisia toistojen avulla.

Kaikki mihin fysiikan rajoissa kyetään tekemään on luonnollista.

Siksi luotisuora selkä on myös luonnollinen.

Vierailija
19/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne on nielassu rautakangen?

Vierailija
20/21 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyse voi olla ihan selkäviastakin. itsellä on tosin aina ollut hyvä ryhti kun olen lapsesta asti ollut hyvin urheilullinen

Mulla on tällainen, ns. lautaselkä, sekäranka ei jousta yhtään ja se S:n muoto puuttuu kokonaan. Tästä aiheutuu monenmoista kremppaa kroppaan.