Katson tulevaisuuteesi. Vastaan hetken kysymyksiin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:53"]Joo niin varmaan katsot... Ok. Olenko reilun vuoden päästä siellä missä tahdonkin olla? Voinko olla siellä joskus pysyvästi?
[/quote]
Puoskari, arvasin! :D Kuule, ei ole paikka siellä päinkään, ja ainoa lammas tässä kuviossa on ihan paska ennustaja.
Vuoden kuluttua asut Sumatralla ja kasvatat lampaita.
[/quote]
[/quote]
Olen neljännen polven lappalaisennustaja. Isäni oli virolainen shamaani ja äitini norjalainen noita.
Et vielä tiedä sitä, mutta tiesi vie yllättävää reittiä pitkin lammasfarmarin työhön kauas Suomesta.
[/quote]
Mutta siis lammasfarmariksi... olisi edes vuohia, niissä kun on enempi luonnetta ja ne on sentään, siis you know vuohethan aina erotellaan lampaista - ja hyvästä syystä. Mutta ehken voi väittää vastaankaan, jos sun CV on noin vaikuttava. Sumatralaisen lammashoitajan elämä voinee kyllä pestäkin nykyisen elämäni mennen tullen. Heippa siis.
mitä minun tulevaisuuteen kuuluu?
Miten minulla käy ihmisen kanssa jolla on negatiivinen vaikutus minuun?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:09"]mitä minun tulevaisuuteen kuuluu?
[/quote]
Muutat Kiinaan ja alat kasvattaa pippureita
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:15"]Miten minulla käy ihmisen kanssa jolla on negatiivinen vaikutus minuun?
[/quote]
Rakastut häneen puolen vuoden kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:15"]Miten minulla käy ihmisen kanssa jolla on negatiivinen vaikutus minuun?
[/quote]
[/quote]
Minkälaista rakkautta se on?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:20"]
[/quote]
[/quote]
Minkälaista rakkautta se on?
[/quote]
Sinun osaltasi..noh, hieman sokeaa rakkautta. Hän osaa kyllä hurmata sinut kuten kenet tahansa, mutta pohjimmillaan hän on aika epärehellinen ihminen ja voit satuttaa itsesi pahoin hänen takiaan. Parempi kun et kiintyisi liikaa..
Tämä maksaisi nyt kaikilta vastaajilta 29,99 euroa.
No mitä, eikö kukaan muu halua vastauksia tulevaisuudestaan? Yleensähän palstan väki on hulluna tällaiseen huuhaahan?
Ap
Pääsenkö opiskelemaan haaveammattiini?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:03"]Tuleeko avioero?
[/quote]
Näen täysin varmaksi, että tulee.
Tosin en tiedä kenelle.