Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tykkää vanhemmista miehistä. Pieni vihje.

Vierailija
27.04.2014 |

Ikäeroa saa olla maximissaan 6-8 vuotta. Jos mies on tosi ansioitunut, niin voin tehdä poikkeuksen. Olen kyllä aika tarkka kenestä olen kiinnostunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vaikka joka paikassa jauhetaan että nykynaiset pakotetaan puumiksi tms. niin kyllä se niin on että varmin tapa saada julkinen paheksunta aikaan on se että sanoo viisi vuotta vanhemmasta miehestä että hän on yli-ikäinen minun makuuni.

Vierailija
2/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat tällaisen aloituksen naisvaltaiselle palstalla? Niin, onhan täällä muutamia miehiäkin, mutta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä sinuakin krantumpi +/- 5 vuotta on maksimi enkä ole vanhemmista kiinnostunut oli miten ansioitunut hyvänsä. Mitä vanhemmaksi käyn, sitä pienemmäksi joustovara käy, yli 40 ei vaan sytytä.

Vierailija
4/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:59"]Ikäeroa saa olla maximissaan 6-8 vuotta. Jos mies on tosi ansioitunut, niin voin tehdä poikkeuksen. Olen kyllä aika tarkka kenestä olen kiinnostunut.

[/quote]

Samat sanat. Iltasanomissa oli tänään juttu viisikymppisistä julkkismiehistä jotka kilpaa kehuivat miten kelpaavat 30-vuotiaille ja nuoremmille naisille. No höpöhöpö.

Vierailija
5/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä koko juttua yhtään. Maailma on täynnä kapealanteisia nuoria kundeja, kasvotkaan eivät ole tärkeät kunhan vatsa on kiinteä.

Vierailija
6/6 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se tosi tärkeää infota av-palstaa, koska täällähän ne miehet ihan erityisesti parveileekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän