IDIOOTEIN poliitikko
Kommentit (44)
Ville Niinistö, keksii toinen toistaan kalliimpia paskadirektiivejä suomelle!
Melkein kaikkki taisi unohtaa ne perustelut?
Ei se politiikka kuulkaa niin toimi, että mannaa vaan kaikille eikä kukaan maksa mistään. Koittakaapa ensi kerralla miettiä mistä raha tulee, mihin se menee, ja mikä olisi se yhteiskunnallisesti paras tapa jakaa tulot. Omaa etua tavoittelematta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:40"]
Henna NAUTA Virkkunen.Pane lutka energia nyt johonkin muuhun kuin loistavasti toimivien taksien alas ajamiseen !!!!. Sinua syytetään jos kilpailuvirasto saa markkinoille lisää takseja entistä kalliimmalla hinnalla.Vitun tyhmä lehmä,kuolla joutaisit,koska olet TYHMÄ NAUTA,Ammuu .Nälkä se on sinunkinlaisella pikku lutkalla.
[/quote]
http://cheezburger.com/3151170816.
James Hakkarainen ja Teuvo Hirvisaari
Apua,kallistuuko taksi vielä entisestään jos tämä Henna haluaa vapaata kilpailua ?. Millä minä lapseton mummo käyn ruokaostoksilla missään jos hinta kyydistä jopa 100 e ?? Tarvitsen taksia,mutta en halua joutua ryöstetyksi.Taksiin olen aina luottanut.Mitä jos tuleekin se uudistus,kuka suojelee vanhuksia ryöstöhinnoilta..
Urpilainen se haaskaksi meidän miljardit Kreikkaan siten että oli olevinaan vakuuksia, mutta ei sitten ollutkaan.
Se idiodismi tullut kalliiksi. Kaikki muut ovat pelkkää kansanhuvia mitä edustajien tuleekin tuottaa kansalle. Juuri siksihän heitä äänestetään että ovat osa kansaa eikä mitään kiiltokuvapoikia.
Turha tänne tilittää mistään.Jutta,Henna,Jyrki yms . VITUN vajakit poliitikot eivät edes tiedä tästä mammojen tilityspalstasta.
Turha tänne tilittää mistään.Jutta,Henna,Jyrki yms . VITUN vajakit poliitikot eivät edes tiedä tästä mammojen tilityspalstasta.
Jyrki, Jutta, pari Persua, Merja Kyllönen, Päivi... siinä ne jotka mulle tuli ekana mieleen.
Jykä Käteinen. Myös se vihreiden ruskea kakkihomo on iljettävä.
Timo Soini. Suomen versio Adolf Hitleristä.
Onko Suomen historiassa hussattu miljardeja koskaan tietämättä mihin paperiin laitettu nimi? Samaan aikaan kun oma maa on lamassa ja kaikessa täytyy säästää yhteiden edun vuoksi.
Jos se ei ole idiodismia niin ei sitten mitään.
SDP:n voi pelastaa vielä se että ammattiyhdistysliikkeen mies tulee ruoriin ja rydytään pitämään työläisten puolia aivan oikeasti. Käytetään rahat niiden eteen jotka tätä maata rakentavat eikä etelän luusereille.
MItä vittua? Miten voi olla näin vajaata porukkaa kirjoittelemassa.
Henna Virkkunen.Laitatko yo lakin päähäs vappuna..Teepä se ja lähde kunnolla juhlimaan.Huutele sitten taksijonossa : Vapauttakaa luvat ja hinnat alas !.Älä ihmettele jos jäät ilman kyytiä.Nyt vielä löytyy kuskeja,mut miten sitten jos pitää orjana olla pilkkahintaan kaikki yöt ja juhlapyhät..Tekisitkö itse työtä parin euron tuntipalkalla?.Eipä se sua kiinnosta,kuhan saat puoli-ilmaisen kyydin kotiin.
Henna Virkkunen.Laitatko yo lakin päähäs vappuna..Teepä se ja lähde kunnolla juhlimaan.Huutele sitten taksijonossa : Vapauttakaa luvat ja hinnat alas !.Älä ihmettele jos jäät ilman kyytiä.Nyt vielä löytyy kuskeja,mut miten sitten jos pitää orjana olla pilkkahintaan kaikki yöt ja juhlapyhät..Tekisitkö itse työtä parin euron tuntipalkalla?.Eipä se sua kiinnosta,kuhan saat puoli-ilmaisen kyydin kotiin.
Oisko ollut fukushiman aikaan kun Kike Elomaa sanoi että ei pitäisi ollenkaan rakentaa mannerlaattojen päälle...