Mitä söit tänään päiväkahvin kanssa?
Mä tyhjentelin vähän kaappia...
Söin pienen lihapasteijan, piimälimpun viipaleen ja viinirypäleitä. :-D
Kommentit (24)
En kyllä juo kahvia, mutta söin iltapäivällä vastapaistettuja munkkeja. Piti ottaa yksi, mutta oli niin hyvää ja tuoretta (itse paistoin), että söin kaksi :-)
En ole ottanut omaan kotiini mitään päiväkahvi tapaa, lapsuuteni kodissa sellainen kyllä on. Emme muutenkaan syö juuri mitään pullia, kuivakakkuja tai marjapiiraita oikeastaan kun hyvin harvoin, muutaman kerran vuodessa.
Mä join teetä ja söin tätä: http://www.kamomillankonditoria.com/2011/07/suklaamoussetorttu.html Älyttömän hyvää!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:14"]
En syö kahvin kanssa mitään. Itse asiassa tänään en muutenkaan ole syönyt mitään vielä. Tai no ehkä juustosiivun ja porkkananpalan tuossa ruokaa uuniin valmistellessani.
[/quote]Höh, mitä vikaa tässäkin? No mä lähden nyt vetämään vatsan pullolleen lasagnea lisukkeineen. Sillä pärjää huomisiltaan.
Söin kokonaisen suklaakeksipaketin. Olin ostanut sen vappua varten, mutta jostain tuli valtava himo syödä niitä ja nopeasti vedin sen koko paketin. Tästä on pari tuntia aikaa, mutta vieläkin on huono olo :(
Join vain Vanilla Laten. Se on itsessään niin hyvää, ettei kaipaa mitää lisukkeita. Olen muutenkin viidettä viikkoa herkkulakossa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:48"]Join vain Vanilla Laten. Se on itsessään niin hyvää, ettei kaipaa mitää lisukkeita. Olen muutenkin viidettä viikkoa herkkulakossa.
[/quote]
Miten sä oikein onnistut siinä? Mäkin oon joskus yrittänyt olla herkkulakossa, mutta parin päivän päästä retkahdan taas. :-/
En mitään. Ei kai sen kanssa tarvitse mitään ottaa? Ei se ole ihme että kansa lihoo jos tämmöstä on meininki. No oonhan mä sen töissäkin nähnyt, ihan sama minkä kokonen ni jotain on saatava. Ruokalassa mitä pönäkämpi sen varmemmin on jälkkäri. Miksi sitä pitää aikuisen ihmisen saada joka päivä, en käsitä.
Miten pystyn herkkulakkoon? Tänään alkoi kuudes viikko. Tosi hyvin! Kun olen päättänyt olla herkkulakossa, ei tee yhtään mieli. Ja itseasiassa lasken alkoholinkin herkuksi. Joten ei alkoholia Vappuna. Kun en ollut herkkulakossa, teki kokoajan mieli herkkuja. Olin päättänyt herkutella vain viikonloppuisin. Koko viikon mietin, mitä syön viikonloppuna. Asia pyöri kokoajan mielessäni. Tarkoitukseni ei ole laihtua, mutta painoa on tippunut 2, 6 kiloa.
En syö kahvin kanssa mitään. Itse asiassa tänään en muutenkaan ole syönyt mitään vielä. Tai no ehkä juustosiivun ja porkkananpalan tuossa ruokaa uuniin valmistellessani.