Voi ei, menkkasin melko tuoreen miesystävän vaalealle nahkasohvalle. Harmittaa ja hävettää
Iso läntti vieläpä. Mies lähti hakemaan tekstiilipesuainetta. Nolottaa kovin. Täällä asuu myös miehen kaksi teinipoikaa jotka näin tänään vasta toisen kerran. Niin tavallista mutta silti harmittaa.. :(
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi mies lähti hakemaan pesuainetta? :O
Täällä ei ollut tuohon tarkoitukseen sopivaa. Kylmä vesi ei auttanut. Ap
Eli mies olikin se joka sotki?
Ei vaan minä. Miten tuollaisen käsityksen sait?
Koska mies meni hakemaan pesuainetta.
Koska halusi mennä. Ap
Millainen ryöpsäys menkkausta sieltä oikein tuli, jos housujen läpi tuli ja iso lätäkkö jäi sohvalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halusi mennä. Ap
Vähintään voisit edes itse huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ryöpsäys menkkausta sieltä oikein tuli, jos housujen läpi tuli ja iso lätäkkö jäi sohvalle?
Ohuet joudut ja runsaat menkat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halusi mennä. Ap
Vähintään voisit edes itse huolehtia.
Mies edelleen halusi itse mennä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohuet joudut ja runsaat menkat. Ap
Siis housut*
Kuulostaapa nyt näin naisen korvaan oudolta.
On hyvin harvinaista että menkat alkaa niin rajusti että tulevat vaatteiden läpi. Toiseksi, sä tunnet kyllä sen kun vuodat eli jos tavaraa on alkanut tulla niin mikset ole heti noussut ylös kun tiesit ettei mitään suojaa ole?
Itsellä hyvin runsaat ja tiedän että jos istut pitkään niin sitten sitä tulee, mutta sen vuodon kyllä tuntee.
Kuulostaa nyt vähän höpöltä.
Meillä työpaikan toimistossa muutama kankainen toimistotuoli menkattu,
Ihan sairaan tylsä trolli. Ja otsikkoonkin tuli sana nahka IHAN VAHINGOSSA, kun huomasit kirjoittaneesi tekstiilipesuaineesta XDDDD voi jessus mikä řetařdí.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut kuka laskee kk-kiertonsa (juuri siksi, että on epäsäännöllinen 26-45pvää ja alkaa kuin hanasta kääntämällä runsaasti just), ettei tällaisia yllätyksiä tule? Kun menkat 13-vuotiaana alkoi, silloin ne alkoi yllätyksenä, mutta ei ne enää sen jälkeen ole yllättäneet ikinä, vaikka miten kierto heittelisi. Tietää laskemalla nyt suurinpiirtei, millo pitää alkaa "olemaan varuillaan".
Varsinkin jos on menossa johonkin kyläilemään. Kyllähän sen tuntee kun alkaa vuotamaan jo ennen kuin katastrofi on käsillä.
Kyllähän se tulvahdus voi tulla yllätyksenäkin. Harmi että Ap:lle kävi niin! Toivottavasti sohva saatiin siivottua ja mieskään ei mennyt aivan tolaltaan!
Peikkis kirjoitti:
Kuulostaapa nyt näin naisen korvaan oudolta.
On hyvin harvinaista että menkat alkaa niin rajusti että tulevat vaatteiden läpi. Toiseksi, sä tunnet kyllä sen kun vuodat eli jos tavaraa on alkanut tulla niin mikset ole heti noussut ylös kun tiesit ettei mitään suojaa ole?
Itsellä hyvin runsaat ja tiedän että jos istut pitkään niin sitten sitä tulee, mutta sen vuodon kyllä tuntee.
Kuulostaa nyt vähän höpöltä.
En ole aloittaja, mutta voin sanoa, että vastaavista kuukautisten alkamisesta on kokemusta paljonkin vuosikymmenten varrelta. Milloin oon esim. sotkenut vastakkaista sukupuolta olevan tutun uuden auton vaalean penkin - milloin hengaillut jossain ulkona järkyttävät tahrat haaroissa paistaen, kun se ensimmäinen hulahdus pääsi yllättämään, eikä ole tilaisuutta vaihtaa vaatteita.
Soisin näiden jo loppuvan...
Verensyöksy yllättävästä lähteestä.