Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sulla on pokka revnnyt vääränä hetkenä NOLOSTI?

Vierailija
09.12.2020 |

Olin viime viikolla hammaslääkärissä, ja he pitivät siellä radiota päällä, vähän niin kuin voisi keskittyä musiikkiin eikä kipuun.

Kun hammaslääkäri oli lisäämässä jotain ainetta suuhuni, en nyt muista mitä ainetta, radiosta kuului älyttömän hauska juttu. Ja yhtäkkiä aloin vain pakollisesti nauramaan täysiä..

Hammaslääkäri ei liikahtanutkaan, ja katsoi minua kuin hullua. Että nolostutti. Siinä sitten nauraessa, sitä ainetta nielin vahingossa henkitorveen ja aloin yskiä kauheasti! 😅

Kyllä sitten hammasläkru katsoi parhaaksi sulkea radion. Ja siinä nolostuneena oudossa tunnelmassa, jouduin loput 20 min viettämään.

Hei, pliis, onko teille ikinä käynyt näin? Tarvitsisin todella vertaistukea..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranen aika. Mutta ei sille pokalle voi mitään. hammaslääkärin syy, kun piti radiota päällä.

Vierailija
2/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen töihin. Aina siinä valoissa odotellessa tulee mieleen joku hauska juttu ja se alkaa naurattaa ja sit kun miettii että ”voi ei, kaikki näkee kun mä nauran itsekseni ja ajattelee että mä olen hullu” niin alkaa pakostakin naurattaa lisää.

Ja siis ihan joku juttu vain joka tulee mieleen, esim. youtubessa video kun Homer koeajaa jotain venäläisvalmisteista autoa ja kuinka se auto menee ”300 hehtaaria yhdellä kerosiinitankilla”

Ei naurata paljoa näin, mutta kun tulee kotimatkalla väsyksissä mieleen ja vielä se ettei sais nauraa niin sit vasta naurattaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä

Vierailija
4/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa, kun kuului kuulutus, mutta siitä ei saanut mitään selvää! Niin kuvittelin, että junankuljttaja itsetyydyttää. Ja tajusin hetken päästä, että nauroin täysiä keskellä junaa, ja jokaikinen ihminen tuijotti minua! Oli kyllä pakko jäädä pois junasta seuraavalla asemalla

Vierailija
5/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kantajana hautajaisissa, kun kesken kaiken frendi laittoi hauskan tiktokvideon jakoon, jossa isä heittää vegaaniksi pyrkivän tyttönsä lumihankeen..

Eihän siinä pokka pitänyt..

Vierailija
6/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Tein asiakkaalle tilausta ja hänellä oli vähän huvittava sähköpostiosoite. Kyseessä siis n.75 v mies ja osoite oli tyyliä rocksuperpentti.. Ihan tyhmää nauraa tuollaiselle mutta en vaan voinut mitään. Onneksi hän nauroi itsekkin.

Vierailija
7/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen nyt noloja repeämisiä, vaikka varmasti sellaisia on ollut, mutta en tiedä lohduttaisiko yhtään, että itse purskahdan hammaslääkärissä lähes aina itkemään. Se vasta nolottaakin, itkeä pillittää jonkun tarkastuksen tai röntgenkuvien ottamisen vuoksi, mutta koko tilanne on vaan niin ahdistava. Pelkään hammaslääkärikäyntejä niin paljon, että se kyllä oikeasti ihan nolottaa. En voi kuvitella, että pystyisin hammaslääkärin tuolissa nauramaan millekään.

Ehkä ne on kuitenkin tottuneet näkemään kaikenlaista ihmisiltä? Ja tosiaan mitäs pitivät radiota auki!

Vierailija
8/8 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eräs aamu työkaveri kertoi, että hänen aikuinen poika on Niko-Petteri ja se valmistui ammattikoulusta työttömäksi... Tuli meinaan suussa ollut pullakahvi pöydälle aikas sukkelaan!