Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasitettu parveke, mitä vauvalle päälle

Vierailija
27.04.2014 |

Niin, eli vauva on nyt päikkäreillä lasitetulla parvekkeella. On aukinaisen makuupussin sisällä tuommoinen hupullinen pörrötakki päällä, joka auki sekin. Ja trikoolakki päässä, plus tietty body ja housut.

Kuoleekohan se nyt kuumuuteen? On hieman hikinen jo, mutta en halua että vilustuukaan...

Parvekkeen lasien edessä on tuollaiset "bamburullaverhot" varjostamassa.

Ottaisinko makuupussin pois ja laitan vanuhaalarissa, vai ovatko nämä kelit jo sellaisia, että voi laittaa ihan pelkkään koppaan suht vähissä vaateissa...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoisella lasitetulla parvekkeella on lämpimämpää kuin sisällä, vauva saa lämpöhalvauksen makuupusseineen ja toppahaalareineen.

Vierailija
2/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lämpömittari parvekkeelle niin tiedät, jos et muuten osaa arvioida onko siellä kylmempää vai lämpimämpää kuin sisällä. Kuulostaa ainakin, että vauvalla on tosi paljon päällä. Itse laittaisin sisävaatteissa, ohuessa hatussa ja ehkä tumpuissa makuupussiin, joka olisi auki. Meillä on nyt ulkona +16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee ottaa samantien ainakin tuo takki pois, vaikka auki onkin...

Kyllähän tuolla itse tarkenee, mutta vauvalla kuitenkin pitäisi olla enemmän päällä.

Lämpömittari on parvekkeella, mutta ei taida näyttää ihan tosia lukemia, riippuu ihan kohdasta kuinka viileälle tuntuu. Huomasin vain että omissa jaloissani tuntui viileälle.

Vierailija
4/4 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:44"]

Pitänee ottaa samantien ainakin tuo takki pois, vaikka auki onkin...

Kyllähän tuolla itse tarkenee, mutta vauvalla kuitenkin pitäisi olla enemmän päällä.

Lämpömittari on parvekkeella, mutta ei taida näyttää ihan tosia lukemia, riippuu ihan kohdasta kuinka viileälle tuntuu. Huomasin vain että omissa jaloissani tuntui viileälle.

[/quote]

Mittaa lämpö siitä rattaiden vierestä. Ja vauva tuskin lattian rajassa nukkuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi