Ehdotus Mies29:lle: kysy meiltä naisilta kysymyksiä ja usko vastaukset!
Mikä sua mietityttää? Mitä haluaisit tietää? Kysy sisällyttämättä kysymykseen väitettä.
Kommentit (110)
Tuohon ei kannata sortua.
Tai kysyä tietysti voi kunhan muistaa aina toimia täsmälleen päinvastoin kuin naiset sanovat. Tämä oli arvokkain oppi, jonka itse poikasena sain.
Ei minua mietitytä oikeastaan mikään. Naiset eivät tykkää keskustella kovin syvällisiä ja naisten on vaikea keskustella loogisesti ilman että tunteet purkautuisivat pintaan ja alkaisivat vaikuttamaan ajatteluun. Joten parempi vain tarkkailla itse.
Omalta kumppanilta voisin tietysti kysellä vaikka lempivärin sävyjä mutta se on vähän eri asia.
Uskokaa tekin minun vastaukseni älkääkä olko nettikiusaajia.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:52"]
Tai kysyä tietysti voi kunhan muistaa aina toimia täsmälleen päinvastoin kuin naiset sanovat. Tämä oli arvokkain oppi, jonka itse poikasena sain.
[/quote]
Tässä on nyt kyse miehestä, joka ei tiedä MITÄÄN naisista. Hän herättää jo sympatiaa ja moni auttaisi mielellään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:53"]
Ei minua mietitytä oikeastaan mikään. Naiset eivät tykkää keskustella kovin syvällisiä ja naisten on vaikea keskustella loogisesti ilman että tunteet purkautuisivat pintaan ja alkaisivat vaikuttamaan ajatteluun. Joten parempi vain tarkkailla itse.
Omalta kumppanilta voisin tietysti kysellä vaikka lempivärin sävyjä mutta se on vähän eri asia.
-Mies 29v-
[/quote]
Voi että, kun juuri tuota mä tarkoitan. Sulla on niin hassuja harhaluuloja, että olet sulkenut itsesi ulkopuolelle kaikesta normaalista vuorovaikutuksesta. Kun sä et oikeasti tiedä, raukkaparka.
Ap
Meitä naisia on niin monenlaisia, että mies29 saisi tältä palstalta erilaisia vastauksia samoihin kysymyksiin. Jos minä vastaisin joihinkin kysymyksiin, minua alettaisiin haukkumaan provoksi tai mieheksi.
[/quote]
Tässä on nyt kyse miehestä, joka ei tiedä MITÄÄN naisista. Hän herättää jo sympatiaa ja moni auttaisi mielellään.
[/quote]Siis auttaisi minua kertomalla miten sairas olen ja miten minun pitäisi ajatella kuten minulle kerrotaan? Kyllä se lämmittääkin sydäntä ja on juuri sitä mitä elämältä tarvitsen.
-Mies 29v-
[/quote]
Kyse on naisesta, joka trollaa lassukkamiehenä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:57"]
[/quote]
[/quote]Siis auttaisi minua kertomalla miten sairas olen ja miten minun pitäisi ajatella kuten minulle kerrotaan? Kyllä se lämmittääkin sydäntä ja on juuri sitä mitä elämältä tarvitsen.
-Mies 29v-
[/quote]
Ja taas teit sen. Päätit, miten minä vastaisin sinulle.
Ap
Assin "looginen keskustelu" saa todennäköisesti naiset hämmennyksen valtaan ja assi tulkitsee naisen reaktion taas oman viitekehyksensä sisältä. Toivotonta.
Voitte esitellä minulle kivoja vapaita naisia ja minä voin esittää lisäkysymyksiä treffijärjestelyihin liittyen. Muuta apua en tarvitse. Kiitos.
-Mies 29v-
No, mä halusin olla sulle kiva. Sinä olit tyly ja ylimielinen. Olisiko siinä sulle vastaus sitten siihen pääongelmaasikin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:53"]
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
en ole tuo kirjoittaja mutta miten hyvin tää sun nykyinen strategia toimii? Vai olisko sittenkin järkeä yrittää kuunnella vaihteeksi mitä naisilla on sanottavaa... Tosin en tiedä onko siitä mitään apua jos ongelmana on neurologinen häiriö. Mitenkään kaksi aspergeria pärjäisi toistensa kanssa?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:57"]
Meitä naisia on niin monenlaisia, että mies29 saisi tältä palstalta erilaisia vastauksia samoihin kysymyksiin. Jos minä vastaisin joihinkin kysymyksiin, minua alettaisiin haukkumaan provoksi tai mieheksi.
[/quote]
Tietenkin saisi. Sehän se on tarkoituskin. Niistä voi sitten tehdä jonkinmoisia päätelmiä. Ja niistä hän ymmärtäisi, että kaikki naiset ovat yksilöitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:59"]
Assin "looginen keskustelu" saa todennäköisesti naiset hämmennyksen valtaan ja assi tulkitsee naisen reaktion taas oman viitekehyksensä sisältä. Toivotonta.
[/quote]
Pitäisikö palstan assinaisten sitten vastata kysymyksiin? Jos normaalit naiset kerran hämmentyvät kysymyksistä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:01"]
No, mä halusin olla sulle kiva. Sinä olit tyly ja ylimielinen. Olisiko siinä sulle vastaus sitten siihen pääongelmaasikin?
Ap
[/quote]Minulle on vittuiltu täällä tosi paljon ja keksitty toinen toistaan ihmeellisempiä syytöksiä. Tämä viestiketju on lähinnä huomionkerjäämistä miehiltä tai yhdeltä mieheltä. Mikä siinä on niin kivaa miehen kannalta? Nainen saa muutenkin huomiota enemmän kuin tarvitsee; mies ei mitään. Mitä jos mies saisi joskus positiivista huomiota ja uteliaisuutta osakseen? Jos minä perustan huomionkerjäämisketjun ("kyselkää minulta") samalla tavalla, niin ei se saa kuin muutaman ilkeän vastauksen.
-Mies 29v-
Lopettakaas tuo asperger-höpinä. Mä halusin aloittaa myönteisen ja ystävällisen ketjun. Kysymys-vastaus, kysymys-vastaus...
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:06"]
Ap
[/quote]Minulle on vittuiltu täällä tosi paljon ja keksitty toinen toistaan ihmeellisempiä syytöksiä. Tämä viestiketju on lähinnä huomionkerjäämistä miehiltä tai yhdeltä mieheltä. Mikä siinä on niin kivaa miehen kannalta? Nainen saa muutenkin huomiota enemmän kuin tarvitsee; mies ei mitään. Mitä jos mies saisi joskus positiivista huomiota ja uteliaisuutta osakseen? Jos minä perustan huomionkerjäämisketjun ("kyselkää minulta") samalla tavalla, niin ei se saa kuin muutaman ilkeän vastauksen.
-Mies 29v-
[/quote]
Minä annan sulle nyt huomiota!!!! Minä, nainen, sinulle, mies. Ja meitä piti olla monta. Oletkin tosi ilkeä ihminen.
Ap
-Mies 29v-
[/quote]
Miksi ihmeessä etsit parisuhdetta naisen kanssa jos todella uskot naisista niin että he eivät osaa keskustella syvällisesti? Ja miksi tunteet ovat pahasta? Eikö tunteet ole syvällisintä mitä ihmisessä on? Muuten voisit jutella vaikka tietokoneen kanssa.
Minä naisena taas olen sitä mieltä, että nämä sinun naisia tarkkailemalla tekemäsi päätelmät ovat hyvin epäloogisia. Sinun päätelmästi eivät vastaa kenenkään muun ihmisen, miehen tai naisen näkemyksiä, ei edes tieteellisten tutkimusten, joten mistä päättelet että sinä olet oikeassa, ja kaikki muut väärässä?
Sinä sanot, että et tykkää siitä että joku päättelee miltä sinusta tuntuu tai mitä ajattelet, miksi sinä teet itse sitä samaa? Olet mies, etkä voi tietää miltä tuntuu olla nainen.
Ja vielä, miksi et hyväksy sitä että naiset ovat yksilöitä? On tutkittu asia, että eroja eri yksilöiden välillä on enemmän sukupuolten sisällä kuin niiden välillä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:06"]
Ap
-Mies 29v-
[/quote]
Minä annan sulle nyt huomiota!!!! Minä, nainen, sinulle, mies. Ja meitä piti olla monta. Oletkin tosi ilkeä ihminen.
Ap
[/quote]Miten niin annat? Tässähän oli kyse siitä että minä kyselen nöyränä kuin joku ihastunut ja nöyrä 14-vuotias riparipoika 24-vuotiaalta naiselta ja uskon silmät sinisenä kaiken. Ei aloituksessa sanottu mitään vastavuoroisuudesta.
Katso miten tässä ketjussa kävi. http://www.vauva.fi/keskustelu/3968185/ketju/25_vuotias_neitsyt_linjoilla_hetken_aikaa_haluatko_kysya_jotain
Nainen halusi huomiota itselleen, minä sain kunnon alapeukut ja lopulta nainen teki oharit.
Mitenkäs tälle huomiota haluavalle miehelle kävi?
http://www.vauva.fi/keskustelu/3970684/ketju/mies_miettii_olen_hieman_humalassa
-Mies 29v-
Taitaa olla mahdoton tehtävä...