Saako mies oikeesti mitään nautintoa asennosta,
Kommentit (10)
Saa! Jos nainen osaa homman..
Mies
Eli pitääkö naisen olla jalkapohjat alustassa kyyköttäen ?
Saa kai kun aina haluu sitä. Mun ratsastamista on kehuttu useammankin miehen taholta, en kyllä tiedä miksi koska lähinnä oon ihan pihalla siellä päällä. :)
Mullakin on jotenkin outo olo siinä miehen päällä, mutta kerran se johtaa molempien orgasmeihin, niin kai tuo ihan hyvä asento sitten on.
Ratsastus on meillä varmin tapa saada orgasmit samaan aikaan. Se saa helpommin joka tekee työt ja nai kuten itse parhaaksi tuntee. Minä voin antaa peukalolla lisäapua klitorikseen ja passiivisena olessa on helpompi pidätellä omaa orgasmia. Tykkään. Eikä tarvi olla jalkapohjat alustassa.
t. mies
Ihan normaalisti nautinnon ja kaiken lisäksi nainen tekee työn. Usein nainen tulee minua nopeammin mutta jatkaa vielä hetken että kerkiän itsekin tulla.
Mies nauttii, kun ei tarvi tehdä mitään. Mun klitorikseen ei kosketa naidessa, se sattuu. Hyvä olo tulee sisältä päin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:10"]
Mies nauttii, kun ei tarvi tehdä mitään. Mun klitorikseen ei kosketa naidessa, se sattuu. Hyvä olo tulee sisältä päin.
[/quote]
Kerran perinteisessä lähetyssaarnaajassa nainen hämmästeli että miten mulla on selkä hiestä märkä:D Mutta heti kun naisen pitäisi ratsastaa valitetaan että reiset väsyy ym.
Vittu te miehet ootte niin perseestä !!!
Uskoisin että saa.