tahattomasti lapsettomat naiset hulluja
Miksihän tuttavapiirissä kaikki nuoret 20-30v naiset joille sitä omaa lasta ei ole kuulunut (miehen kanssa yritystä useampi vuosi ja joillakin lapsettomuushoitojakin) on tunnetasoltaan sairaalloisen epävakaita ja omituisia? Ei kai ne hormonit nyt noin paljon voi vaikuttaa ja eihän niitä koko ajan käytetä?
Jospa se hulluus on jo olemassa, mutta hormonit tai pelkkä lapsettomuus vain laukaisee sen?
Kommentit (10)
Hulluja tai ei, mutta onneksi kaikki naiset eivät tee lapsia! Nyt on jo liikaa ihmisiä, ei pelkästään kehitysmaissa, vaan kehittyneissä länsimaissakin. Suomessakaan ei riitä enää töitä kaikille.
no vittu kiitos taas :D Jos me niin paljon ärsytetään niin mikset potki vaan pois tuttavapiiristä? Mistä tiedät haluaako ne naisetkaan olla sinun kanssa tekemisissä?
Ja ihan näin keittiöpsykologialla sanoisin että oot todella katkera ja kateellinen niille joilla ei ole lapsia. Miksi? Elävätkö he sellaista elämää kuin itse haluaisit elää? Tekevät asioita joita et voi lasten takia tehdä? Käyttävät itseensä sen rahan minkä sinä käytät lapsiin? Näkevät ystäviään ja käyvät paikoissa mihin sinä et lasten takia pääse?
Tämän kateuden vuoksi yrität epätoivoisesti vakuuttaa itseäsi siitä kuinka lapsettomat ovat niin paljon huonompia. Kaikessa.
Ne jotka ovat perhe-elämässä onnellisia eivät koe tarvetta ruotia lapsettomien ihmisten valintoja tai epäillä omia valintojaan. Eivät onnelliset ihmiset koe itseään onnellisemmaksi vähättelemällä muita, vaan hyväksyvät toiset ihmiset ja heidän valintansa. Eli joku sulla nyt kyllä mättää ja pahasti.
Minkälaisissa piireissä sinä sitten pyörit? Saako huoneesi oven auki sisäpuolelta?
Kokeilepa itse käyttää niitä hormonihoitoja vaikkapa nyt viisi vuotta ja mieti sitten, onko korvien väli kunnossa. Miten muuten 20-vuotiaalla voi olla yritystä ja hoitoja takana jo useampi vuosi? Ehkäpä ne sinun kaverisi vain eivät jaksa sinun idioottimaisuuttasi ja sen takia ei pinna kestä sinun seurassasi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:49"]
Kokeilepa itse käyttää niitä hormonihoitoja vaikkapa nyt viisi vuotta ja mieti sitten, onko korvien väli kunnossa. Miten muuten 20-vuotiaalla voi olla yritystä ja hoitoja takana jo useampi vuosi? Ehkäpä ne sinun kaverisi vain eivät jaksa sinun idioottimaisuuttasi ja sen takia ei pinna kestä sinun seurassasi.
[/quote]
Näimpä, mitenhän pysyisi korvien väli terveenä ap:lla itsellään? Saako jo pelkät e-pillerit sekaisin? Mitenhän jos pitäisi piikittää monta iu:ta päivässä jotain hormonia.. Ei taitaisi olla niiin tasapainoinen ja rauhallinen enää, varsinkaan kun arvostelua tulee joka vitun tuutista.
Niin ja nuorimmat ketä minä tiedän lapsettomuushoidoissa on 21-22v. Kai 20veekin voi olla?
Diplomi-psykiatri on puhunut, ugh! Eikö niin, ap?
Öö, toki. Onneksi tämä hulluus paranee kuin taikaiskusta synnärillä. Iso osa näet saa hoidoilla sen lapsen.
Kyllä voi vaikuttaa pistettävät hormonit pitkäänkin. Vaikka olisit jo lopettanut.