Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee tyttärestä vanhempana äitinsä näköinen?

Vierailija
27.04.2014 |

Sanotaan, että äidistä näkee, miltä tytär tulee näyttämään vanhempana. Onko totta? Toki elämäntavat vaikuttavat jonkin verran, mutta esimerkiksi kasvojen ulkonäköön ei varmaankaan paljoa voi vaikuttaa. Kuinka paljon te olette näyttäneet äitejänne vanhentuessa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että ei ole totta! Olen onneksi tullut enemmän isääni ulkonäöllisissä asioissa.

Vierailija
2/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta.

Tosin jotain tietysti periytyy. Kuulemma kävelytyylini ja olemukseni on hyvin samanlainen kuin mummollani. Mutta äitiäni en muistuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä mutta tyttäreni näyttää minulta. Musta olen tätieni sekoitus. Mutta siis mun äidiltä en silleen näytä kun en ole rintava eikä mulla ole niin isoja silmiä. Myöskin suu on pienempi.

Vierailija
4/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenen tyttäreksi minua luulet? Olisi kiva tietää..

Vierailija
5/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pikkasen samannäköinen olen.

Kasvojen ja vartalon perin isältä, iho (ei ryppyjä) perin äidiltä.

Tuo käveluy on jännä asia, oma tytär kävelee kuin minä ja se ei ole kovin naisellista menoa, mutta pääsee siten eteenpäin!

Vierailija
6/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhempieni täydellinen sekoitus :D

Vierailija
7/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on äidin näköinen ja minä surukseni muistutan isän sukulaista. Jos tukka olisi tummempi olisin ihan samannäköinen. Pidän tästä blondi tyylistä. Mun ex taas tykkäsi musta tummempana. Onhan mua luultu ties keneksi. Ties mistä geenit ovatkaan peräisin.

Vierailija
8/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä suuri mahdollisuus, mutta ei se mikään sääntö ole. Jos itselleni pitäisi hakea näköisyyttä lähisuvusta, niin olen kuin ilmetty isän äiti. Enkä ole lainkaan äitini ja hänen äitinsä näköinen, mutta he taas ovat keskenään saman näköisiä, kuten myös äitini sisko.

Vierailija
9/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo edes valokuvia mun kaikista isovanhemmista tai niiden sisaruksista. Mun vanhemmilla on hieman oudot suvut. Esim mummun kuoltua setäni anasti kaikki mummun tavarat koruja myöten ja valokuvia ja mä en saanut mitään mummusta muistoksi.

Vierailija
10/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Olisi kamalaa, jos oma tyttö muistuttaisi anoppia!

Vierailija
11/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei...Äitini on rupsahtanut läski, joka ei välitä tippaakaan ulkonäöstään :-(

Vierailija
12/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi näyttää mun isoäidiltä kun hänellä oli niin valtavat korvat ja nenä. Mulla on taas on sellainen tavallinen nenä ja pienet sirot korvat. Toisesta isoäidistä ei ole kuvaa, en ole koskaan tavannutkaan, kuoli kuulema kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
13/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus periytyy kuulemma isältä. Siis kun puhutaan oikeista kaunottarista, ei mistään tusinasöpöliineistä.

Vierailija
14/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Isän puolelta. En tiedä. Nuorena olin näyttävän näköinen, nykyään en niin jaksa kiinnittää huomiota ulkonäkööni paitsi tietysti kun yritän iskeä poliisin itselleni. Voi voi.

Vierailija
15/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:17"]

Kauneus periytyy kuulemma isältä. Siis kun puhutaan oikeista kaunottarista, ei mistään tusinasöpöliineistä.

[/quote]

Ja älykkyys perityy äidin puolelta, tästä on olemassa muistaakseni ihan virallinen tutkimuskin. Joten miehet, jos haluatte älykkään lapsen, panostakaa naisen älykkyyteen.

Vierailija
16/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun elämäni osa on kuin Dianalla. Annoin miehelle kaksi lasta, hän jätti mut. Haukkui vieläpä kavereilleen kuinka kamala mukama olen. No etpähän ääliö paljon lapsiasi enää näe. Kiva asua tässä jättikämpässä. Ei tartte kahvitella sun rumia sukulaisia.

Vierailija
17/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
18/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. olen huomannut, että tämä käänne tapahtuu nelissäkympissä. Vaikka tytär ei ole yhtään äitinsä piirteinen, niin koko olemus muuttuu äitinsä kaltaiseksi tuolloin. Siis eleet ja ilmeet, jos ei nyt ulkonäkö kuitenkaa. 

Korostan siis, että huomasin tämän muutoksen vasta sitten, kun ystäväni alkoivat olemaan riittävän vanhoja.

Vierailija
19/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:17"]Kauneus periytyy kuulemma isältä. Siis kun puhutaan oikeista kaunottarista, ei mistään tusinasöpöliineistä.

[/quote]

Pitänee sikäli paikkansa, että monista komeannäköisistä miehistä saa meikattua kauniin naisen. Kauniilla naisilla siis ilmeisesti on jossain määrin maskuliiniset piirteet.

Vierailija
20/31 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä keneltäkään sukulaiseltani. Onkohan minut vaihdettu synnytyslaitoksella? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi