Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulee tyttärestä vanhempana äitinsä näköinen?

Vierailija
27.04.2014 |

Sanotaan, että äidistä näkee, miltä tytär tulee näyttämään vanhempana. Onko totta? Toki elämäntavat vaikuttavat jonkin verran, mutta esimerkiksi kasvojen ulkonäköön ei varmaankaan paljoa voi vaikuttaa. Kuinka paljon te olette näyttäneet äitejänne vanhentuessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorempana koin näyttäväni liikaakin isältäni, ja monet ihmisetkin tunnistivat ulkonäön perusteella isäni tyttäreksi.

Mutta nyt kauhulla joskus peiliin katsoessani mietin että muistutankin ehkä äitiäni päivä päivältä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Noin 40 vouden kohdalla se alkaa, mahasta tulee samanlainen kuin anopin. Eräänä päivänä seisoivat vierekkäin ja sivuprofiili oli hyvin samanlainen.

Vierailija
24/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Olisi kamalaa, jos oma tyttö muistuttaisi anoppia!

Toivottavasti ei peri sinun ällöttävää luonnettasi kuitenkaan tyttörassukka, ääliöäidille syntynyt.

Vierailija
25/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tullut, tytärtäni tosin sanovat vielä kauniimmaksi kuin minua, johtuukohan siitä, että hänellä on myös piirteitä kauniista anopistani, joka oli nuorena kuin filmitähti korkein poskipäineen.

Vierailija
26/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin muistutan päivä päivältä enemmän isänisääni - jota myös isäni kovasti muistuttaa. Olen kuitenkin lihavampi kuin isäni (no, hän on sairauden takia vakavasti alipainoinen). Harmi, äitini on edelleen hyvin sievä, isänisäni nyt ei varsinaisesti ollut... sievä?

Vierailija
27/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä geeni-asiat eivät ole yksiselitteisiä. Lapset tulevat isovanhempiinsa. Ulkonäkö on sattumanvaraista.

Vierailija
28/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Tytär voi olla ulkoisesti paljon enemmän isänsä kuin äitinsä näköinen, eikä tilanne iän myötä yhtäkkiä muutu, vaikka jotkut täällä niin väittävät. Isälläni on kolme siskoa, joista kaksi on isänsä näköisiä ja vain yksi näyttää äidiltään. Kaikki ovat jo lähes 70-vuotiaita, joten ikä ei todellakaan muuta naista yhtäkkiä äitinsä näköiseksi.

Oma tyttäreni on aina ollut aivan isänsä näköinen, enkä usko, että hänkään yhtäkkiä vanhemmiten alkaisi näyttää minulta.

Äitini näyttää omalta äidiltään ja hänen siskonsa isältään, myös ruumiinrakenteeltaan: toinen on pitkä ja laiha, toinen lyhyt ja pönäkkä.

Minä olen melko tasainen sekoitus molemmista vanhemmistani. Veljeni näyttää enemmän äidiltäni.

Vierailija
29/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin, isän, postinkantajan tai jonkun muun näköinen tulee.

Vierailija
30/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä alkaa sitten muistuttaa myös isäänsä.

Vierailija
31/31 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär on äitinsä näköinen, niin todennäköisesti tulee muistuttamaan äitiään myös vanhempana.