Kannattaako mun juoda tänään pullo punaviiniä jos huomenna on etä-palaveri klo 9.00
Toisaalta mietin että mielummin palaverissa on krapulassa kun siellä on muutenkin tylsää, kuin vapaapäivä menisi hukkaan krapulassa maatessa.
Kommentit (52)
En suosittele. Mieluummin opettelisin nauttimaan selvästä elämästä. Mutta jos on pakko saada pää sekaisin, niin mieluummin käyttäisin kannabista, paljon miellyttävämpi kuin humala, eikä tule edes krapulaa. Ai niin mutta sepä onkin lailla kiellettyä Suomen takapajulassa. Hahhah, säälittävää touhua lotrata sen valtion masinoiman kansallispäihteen, eli etanolin kanssa vielä 2020-luvulla. Suomeen tulee kaikki sivistyneemmän maailman tavat aina vähintään muutaman vuosikymmenen myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Mieluummin opettelisin nauttimaan selvästä elämästä. Mutta jos on pakko saada pää sekaisin, niin mieluummin käyttäisin kannabista, paljon miellyttävämpi kuin humala, eikä tule edes krapulaa. Ai niin mutta sepä onkin lailla kiellettyä Suomen takapajulassa. Hahhah, säälittävää touhua lotrata sen valtion masinoiman kansallispäihteen, eli etanolin kanssa vielä 2020-luvulla. Suomeen tulee kaikki sivistyneemmän maailman tavat aina vähintään muutaman vuosikymmenen myöhässä.
Olen kokeillut ja siitä tuli ihan vaan ahdistunut olo. Viinasta tulee aina iloinen olo!
Jos täällä kysyy että kannattaako juoda niin silloin on aika varmasti jo päättänyt juoda muutenkin. Eli vastaan KYLLÄ aina kannattaa juoda!
Millä tavalla alkoholin ottaminen olisi koskaan "kannattavaa"?
Ei kai yhdestä viinipullosta krapulaa tule? 6 annosta alkoholia palaa 9-10 tunnissa.
Kaljaa maistellessa ne parhaat ideat aina tulee. Kannattaa ottaa palaverissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yhdestä viinipullosta krapulaa tule? 6 annosta alkoholia palaa 9-10 tunnissa.
Krapula onkin se kun ei ole enää alkoholia kehossa. Siihen auttaa uusi viina.
Vierailija kirjoitti:
Onpa porukalla huono viinapää jos pullollisesta viiniä saatte krapulan.
Itsellä ei ole seuraavan aamun oloon juuri mitään vaikutusta, kunhan
yöunta tulee tarpeeksi/juomisen lopettaa ajoissa. No joo, tyhjään mahaan nopeasti juominen voi tietenkin olla olon kannalta kohtalokasta, mutta sellaista tuskin harrastaa muut kuin alkoholistit. Olen normaalipainoinen 175 cm nainen. Enää ei kyllä ole tuollaista arkitissuttelua elämässä, kun olen radikaalisti vähentänyt alkoholin käyttöä. Mutta siis pullollinen viiniä ja krapula? Ei kai nyt sentään.
Jos ei pullollinen viiniä tunnu missään, on ehkä jo liiankin paljon harjoitusta takana.
Terveisiä alkoholistisuvusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa porukalla huono viinapää jos pullollisesta viiniä saatte krapulan.
Itsellä ei ole seuraavan aamun oloon juuri mitään vaikutusta, kunhan
yöunta tulee tarpeeksi/juomisen lopettaa ajoissa. No joo, tyhjään mahaan nopeasti juominen voi tietenkin olla olon kannalta kohtalokasta, mutta sellaista tuskin harrastaa muut kuin alkoholistit. Olen normaalipainoinen 175 cm nainen. Enää ei kyllä ole tuollaista arkitissuttelua elämässä, kun olen radikaalisti vähentänyt alkoholin käyttöä. Mutta siis pullollinen viiniä ja krapula? Ei kai nyt sentään.Jos ei pullollinen viiniä tunnu missään, on ehkä jo liiankin paljon harjoitusta takana.
Terveisiä alkoholistisuvusta.
Tai painoa sata kiloa
Minulla on nyt krapula ja palaveri ja juon kaljaa, ei siellä tarvitse edes kuunnella..
Pullo viiniä? Eihän siitä mitään krapulaa tule, ajokunnossakin on ihan heittämällä aamulla, jos siis pitäisi ajaa.
Ennen kun olin jatkuvassa reissuhommassa raksatöissä, niin joka iltahan sitä meni joku tyyliin 5 x 0,5 l olut.
En ymmärrä miten tuo haittaa seuraavan päivän töitä, kun ei promilletkaan nouse missään kohtaa korkealle jos nuo juo esim. klo 16-22 ja siihen 9 tunnin yöunet päälle.