Kannattaako mun juoda tänään pullo punaviiniä jos huomenna on etä-palaveri klo 9.00
Toisaalta mietin että mielummin palaverissa on krapulassa kun siellä on muutenkin tylsää, kuin vapaapäivä menisi hukkaan krapulassa maatessa.
Kommentit (52)
Juot viinipullon ja jos tuntuu krapulalta niin palaverin aikana voi ihan hyvin naukkailla loiventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa syödä ja juoda vettä jo sitä viinpulloa tyhjentäessä, tulee tasaisempi humala ja heikompi krapula.
Itse olen laittanut korkin pysyvästi kiinni. Suosittele ap:llekin, jos juomaton viina huutelee kaapissa.
Laitan korkin kiinni sitten kun tuntuu siltä että juomatonta viinaa ei enää ole.
Aina kannattaa juoda, jos siltä tuntuu. Join juuri itsekin valkkaritonkan loput ja nyt jatkan oluella. Ei mulla tosin onneksi ole mitään etäpalaveria huomenna. Ja oluitakin on vain kaksi.
Nyt aukesi pullo. Kyllä se kielletty viina vaan maistuu paljon paremmalta kuin tavallinen viina.
Onpa porukalla huono viinapää jos pullollisesta viiniä saatte krapulan.
Itsellä ei ole seuraavan aamun oloon juuri mitään vaikutusta, kunhan
yöunta tulee tarpeeksi/juomisen lopettaa ajoissa. No joo, tyhjään mahaan nopeasti juominen voi tietenkin olla olon kannalta kohtalokasta, mutta sellaista tuskin harrastaa muut kuin alkoholistit. Olen normaalipainoinen 175 cm nainen. Enää ei kyllä ole tuollaista arkitissuttelua elämässä, kun olen radikaalisti vähentänyt alkoholin käyttöä. Mutta siis pullollinen viiniä ja krapula? Ei kai nyt sentään.
Vierailija kirjoitti:
yöunta tulee tarpeeksi/juomisen lopettaa ajoissa. No joo, tyhjään mahaan nopeasti juominen voi tietenkin olla olon kannalta kohtalokasta, mutta sellaista tuskin harrastaa muut kuin alkoholistit. Olen normaalipainoinen 175 cm nainen. Enää ei kyllä ole tuollaista arkitissuttelua elämässä, kun olen radikaalisti vähentänyt alkoholin käyttöä. Mutta siis pullollinen viiniä ja krapula? Ei kai nyt sentään.
Jos juo joka viikko niin ei tulekaan mutta jos ei ikinä juo niin kyllähän siitä seuraa perskänni ja kaamea krapula.
Huvittaa kysymys... juo jos mieli tekee, kai sinä nyt pullon viiniä kestät, aikuinen ihminen.
Ei se viinanhenkäys linjojen yli kulje.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kysymys... juo jos mieli tekee, kai sinä nyt pullon viiniä kestät, aikuinen ihminen.
Kyllähän sen alkoholisti aina kestää. Sit pari kaljaa vielä päälle ja huomenna palaverissa pari loiventavaa niin a vot
Paltsussa voi hyvin juoda kun kaataa kahvimukiin. Hörpsis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen alkoholisti aina kestää. Sit pari kaljaa vielä päälle ja huomenna palaverissa pari loiventavaa niin a vot
Ei me alkoholistit tuollaisen jälkeen vielä loiventavia tarvita.
Ota lasi niin ei tartte miettiä krapulaa
Oletko 50 kg nainen vai 100 kg mies? En kyllä joisi koko pulloa, tulee huonosti uni.
Ota mittakaavan mukaan tarkkuudella. Ei krapulaa. Ja palaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me alkoholistit tuollaisen jälkeen vielä loiventavia tarvita.
Loiventavia on aina kiva ottaa vaikkei välttämättä tarvitisi. Etenkin palaverissa! Tästä tulee hauska palaveri.
Aina kannattaa juoda kun on mahdollisuus.
Kuoleman jälkeen kuulemma anniskelu loppuu melko suurella todennäköisyydellä joten kun vielä olet elossa, juo.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että alkoholi vähättelee ja kaunistelee juomistaan aina. Ei vähiten itselleen. Jos hän kehtaa julkisesti puhua viinipullosta, on kyseessä luultavasti kolmen litran pahvipönttö. Hän voi uskotella juovansa siitä vain pullollisen verran, mutta kas kummaa, seuraavalla kerralla tonkka kurluttaakin jo tyhjää parin lasin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa juoda kun on mahdollisuus.
Kuoleman jälkeen kuulemma anniskelu loppuu melko suurella todennäköisyydellä joten kun vielä olet elossa, juo.
Sanoisin että kannattaa juoda aina ja niin kauan kun siitä vielä nauttii. Sit kun se ei ole enää mukavaa niin korkki kiinni.
Nam nam nytkin maistuu olut palsussa ja kukaan ei arvaa mitään hehhehe
Miksi etäpalsussa pitäisi olla selvä? Siellähän just kannattaa olla pienessä hiprakassa niin kaikilla on mukavampaa!