Kannattaako mun juoda tänään pullo punaviiniä jos huomenna on etä-palaveri klo 9.00
Toisaalta mietin että mielummin palaverissa on krapulassa kun siellä on muutenkin tylsää, kuin vapaapäivä menisi hukkaan krapulassa maatessa.
Kommentit (52)
No älä ihan koko pulloa juo, juo puolet.
Kameramikki hajosi sopivasti niin täytyy vain chattailla että on paikalla ja mennä takaisin nukkumaan.
No voit juoda ihan hyvin, kello on vasta 18. Otat sitten yhden maissa, nukkumaan mennessä, ison lasin vettä ja syöt jotain. Aamuksi on hyvä varata tuoremehua ja särkylääkettä.
Jos et joudu esiintymään eikä sinulta odoteta järkeviä kommentteja, niin riittää että olet paikalla, eli kello soimaan 8.50.
No jos meet ajoissa nukkumaan, vähintään kahdeksan tuntia unta ja juot vettä ja syöt ennen nukkumaanmenoa. Ei tää varmaan sun ensimmäinen juomakerta ole jos meinasit pullon viiniä vetää keskiviikkona ennen etäpaltsua? Mut ehkä kivempi juoda se huomenna jos ei oo seuraavalle päivälle mitään?
No entäs jos sulle tulee migreeni? Mulle tulee joskus punaviinistä.
Ei kannata.
Juo kaksi pulloa. Se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
No voit juoda ihan hyvin, kello on vasta 18. Otat sitten yhden maissa, nukkumaan mennessä, ison lasin vettä ja syöt jotain. Aamuksi on hyvä varata tuoremehua ja särkylääkettä.
Jos et joudu esiintymään eikä sinulta odoteta järkeviä kommentteja, niin riittää että olet paikalla, eli kello soimaan 8.50.
Heh, ihanaa et tääl on muitakin ammattilaisia. T. 8
Pääsetkö nukkumaan ajoissa?
Itsellä juopottelu valvottaa.. että ehkä kuuden aikaan aamusta pääsisin nukkumaan ja sitten ysiltä pirtsakkana.... Ei kiitos. :)
Vastaa alle neljää Original Lonkero tuoppia, joten hyvin voit, kunhan saat sen juotua ennen klo 22:00 niin olet vesi selvä klo 06:00
Kannattaa syödä ja juoda vettä jo sitä viinpulloa tyhjentäessä, tulee tasaisempi humala ja heikompi krapula.
Itse olen laittanut korkin pysyvästi kiinni. Suosittele ap:llekin, jos juomaton viina huutelee kaapissa.
Jos aloitat sen juomisen nyt, olet vesiselvä 03. Jos siis normaalikokoinen nainen.
Mikä ongelma?
Mä juon tänään 10 pientä bisseä ja eka palaveri on 8:30. Ei tunnu missään. Nukkumaan klo 23.
Ei kannata, otat rohkeesti puoli litraa jallua ja heität sen varttitunnissa helttaan. Se ei ole nuhastelua. Viina tykkää kun sitä juodaan.
Säälittäviä ihmisiä kun pitää alkoholilla lotrata ja saada päänsä sekaisin. Hakekaa apua ja opetelkaa muita tapoja rentoutua.
Etäpalaverissa voi maata vaikka sängyssä. Siksi mietin että nyt olisi oiva tilaisuus vähän vetää pientä viikkokänniä