Paras TV-sarja pari? :)
Ei tarvitse olla suhteessa olevia! Ketkä sopivat teidän mielestänne parhaiten yhteen/keiden haluaisit päätyvän yhteen?
Keskustelua.
Kommentit (102)
Walking deadin Beth ja Daryl täälläkin! Elättelen toiveita, että jotain vielä heidän välillä oikeasti tapahtuisi. Siihen suuntaan vähän viitattiin jo onneksi :)
Modernin perheen kaikki pääparit, ihania!
Emmerdalen Alicia ja David <3
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:22"]
Aika paljon homoparituksia täällä :D
[/quote]
Esim?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:35"]
[/quote]
Esim?
[/quote]
Itse bongasin ainoastaan nimet Jane ja Lisbon joiden oletan olevan lesbopari
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:51"]
[/quote]
Esim?
[/quote]
[/quote]
ne on Patricia Jane ja Terence Lisbon, herkkä meedio ja karski poliisi
Gilmore Girls: Lorelai ja Luke, Rory ja Jess
Salkkarit: Larias, Isabella ja Sebastian, Ulla ja Seppo
Newsroom: Don ja Sloan, Jim ja Maggie
Dawson's Creek: Pacey ja Joey
Kaunarit: Ridge ja Brooke
Frasier: Niles ja Daphne
Uusi Sherlock: Sherlock ja Watson
Sinkkuelämää: Miranda ja Steve, Carrie ja Mr. Big, Charlotte ja Harry, Samantha ja Smith, Stanford ja Anthony
Glee: Rachel ja Finn, Puck ja Quinn, Blaine ja Kurt
Girls: Adam ja Hannah
NCIS: Ziva ja Anthony
Twin Peaks: Harry ja Josie, Lucy ja Andy, Dale ja Maddy
Gossip Girl: Chuck ja Blair
Mad Men: Don Draper ja minä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:58"]
[/quote]
Esim?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pointti? Onko Terence edes miehen vai naisen nimi? Jokatapauksessa erittäin kliseistä hollywood mössöä, olivat sitten lesboja tai sitten eivät. Kai se on edes niin että nainen on toi karski poliisi ja mies on herkkä meedio?
Ihme lässynläätä tekin seuraatte, homosuhteita tungetaan muutenkin joka paikkaan nykyään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:58"]
[/quote]
Esim?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikä ole. Siis se meedio on Patrick Jane (mies) ja naispoliisi on Teresa Lisbon
Shameless: Mickey & Ian
Supernatural: Castiel & Dean
Doctor Who: Doctor & Rose Tyler, Amy & Rory
Orange Is the New Black: Piper & Alex
Jos Sinkkuelämän Carriellä olisi ollut vähän isommat aivot kuin kenkävarasto hän olisi asettanut Aidanin Kihon edelle. Kiho oli ihana mutta tylsä (raharaharaha), Aidanissä oli särmää.
Onneksi Mirandan kävi hyvin :)
Aiemmin ketjussa joku toivoi, että Frendien Phoebe ja Joey olisivat päätyneet yhteen. Molemmathan olivat tolkuttoman yksinkertaisia, mutta aivan eri tavoilla. Ei siitä olisi mitään tullut. Monica ja Chandler oli loistokoplaus. Rachel ja Ross oli niin ilmiselvä pari alusta ast,i että ei voi kuin ihalilla käsikirjoittajia että saivat pidettyä heidät enemmän tai vähemmän erillään 10 vuotta.
Rakastan Nilesin ja Daphnen rakkautta (Frasier)!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:05"]
Pointti? Onko Terence edes miehen vai naisen nimi? Jokatapauksessa erittäin kliseistä hollywood mössöä, olivat sitten lesboja tai sitten eivät.
[/quote]
Kyseinen kommetoija veti sinua (tahallaan) höplästä. Roolihahmot ovat tietenkin Patrick Jane ja Teresa Lisbon. Hollywood on tietääkseni synonyymi enemmänkin elokuvalle eikä tv-sarjalle, joka tässä on kysymyksessä. Ja jos et ole katsonut sarjaa - mikä on todennäköistä, jos et roolihahmojakaan tiedä - miten voit olla noin varma kliseisyydestä tai edes mössöstä? Oletko sinä sellainen ylimielinen snobi, joka ei periaatteestakaan katso kuin eurooppalaista taide-elokuvaa ja halveksii meitä ns. rahvasta, joka jopa - herrajjjestas - katselee televisiota aikansa kuluksi.
Ja minun mainitsemani Jim ja Harry olivat tietysti James Dempsey ja Harriet Makepeace, jotka sarjassa kulkivat lempinimillään. Jos sinua homofoobikkoa kaksi miehen nimeä yhdessä osasi kauhistuttaa. :D
serrAnon perhe marcos ja se sen "siskopuoli" en nyt saa nimeä päähäni
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:15"]
Jos Sinkkuelämän Carriellä olisi ollut vähän isommat aivot kuin kenkävarasto hän olisi asettanut Aidanin Kihon edelle. Kiho oli ihana mutta tylsä (raharaharaha), Aidanissä oli särmää.
[/quote]
Rahapuoli ei Bigissä kiinnosta ainakaan minua. Pidin hänen musiikkimaustaan, huumorintajustaan ja sellaisesta "salaperäisyydestä" (auto ilmestyy aina silloin kun sitä vähiten odottaa). Carrie oli minusta sarjan naisista itsekeskeisin ja vähiten lempihahmoni, mutta kyllä minusta Carrien ja Bigin välillä oli kemiaa. Pidin siitä, miten he leikkimielisesti piikittelivät toisiaan ja heidän huumorintajunsa kohtasivat, vaikka oli jonkin verran ikäeroa ja erilaiset taustat.
Aidanissa pidin siitä, että hän omisti koiran ja hän oli luonnonläheinen. Sekä arvostan hänen ammattiaan enemmän kuin Bigin. Ulkonäöllisesti Aidan oli ehkä hieman paremman näköinen kuin Big (mutta Big oli kuitenkin karismaattisempi). Silti, minun makuuni Aidan oli ehkä vähän tylsä ja liian "turvallinen" vaihtoehto. Liputan siis Carrien ja Bigin puolesta enemmän, mutta makuasioitahan nämä ovat. :)
Grey's Anatomy, Christina ja Owen.