Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi olla ihmisten kanssa yhtään! Muita?

Vierailija
27.04.2014 |

Olen kamppaillut tämän asian kanssa jo todella monia vuosia. Olen introverttiluonteinen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoakin on. Mitä enemmän ikää tulee sitä vähemmän jaksan tätä arkea. Kauan kuvittelin, että kyllä tämä tästä jotenkin suttaantuu, kyllä minä jaksan. Lääkkeitäkin olen syönyt sosiaaliseen ahdistukseen. Mutta kun en jaksa.  Ärsyttää (jälleen kerran) että huomenna on taas maanantai. En jaksaisi kohdata ollenkaan ihmisiä. En jaksa teeskennellä, en jaksa olla tekemisissä. Haluaisin työn, jota voin tehdä yksin tai omassa rauhassa. Lisäahdistusta tuo se, että koen ettei minusta pidetä, ja olen kuullut kun minusta jauhetaan paskaa selän takana. Olen ärsyttävä, koska olen omissa maailmoissani viihtyvä. Koen jatkuvaa epäonnistumisen tunnetta tämän takia, koska en riitä ihmisille.

Olisin onneni kukkuloilla jos saisin työn jota voi tehdä kotona tai yksin. En vaan JAKSA ihmisiä enää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen myös😅päivät sinnittelen töissä,mutta vapaa ajalla en halua nähdä ketään.Vietetään suurin osa vapaa ajastamme metsämökillä,jonka ympärillä(omat)suuret metsät,eikä ihmisiä lähimaillakaan.Nautin siellä joka minuutista ja kokoajan mietitään,miten asuminen onnistuisi siellä.itku meinaa aina päästä,kun joutuu lähteä ihmistenilmoille.

Vierailija
22/22 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:07"]

Et ole yksin tuon asian kanssa..oon 33v.kolmen lapsen ja ihanan miehen vaimo.hoidin n.10v lapsia kotona ja nautin siitä.kiitos mieheni kannustuksen ja taloudellisen pärjäämisen.n.4 vuotta sitten päätin lähteä työelämään.oli mukavia työpaikkoja muutama..pätkätöitä kylläkin.sitten menin tehtaalle jossa jouduin työpaikka kiusaamisen uhriksi.elämäni kamalin kokemus.syö itsetuntoa vieläkin.henkiset kärsimykset on olleet kovat,mutta pikkuhiljaa tästä noustaan.ymmärrän niin hyvin tuon yksin olemisen halun..

[/quote]

Olen myös pienessä tehtaassa töissä. Mahtaako tappavan tylsä rutiininomainen työ tehdä ihmisistä sellaisia, että on kova hinku jauhaa paskaa muista työntekijöistä selän takana, kun muuten on niin tylsää?

ap

Mä luulen, että tehdastöihin vaan ajautuu liikaa "hankalia" ihmisiä, koska usein niissä ei vaadita mitään koulutusta eikä kokemusta, vaan työt opitaan paikanpäällä. Itsekin olen ollut yli 20 vuotta eri tehdastöissä. 

Ne ovat työnä mukavia, kun ei tarvitse tehdä asiakaspalvelua ja pääasiassa saa olla omassa rauhassa, tehdä käsillä ja uppoutua ajatuksiinsa. Mutta vähän erikoisia persoonia näihin hommiin usein päätyy. No, olen itsekin varmasti outo, mutta en hankala. Mulle riittää kun saan vain olla omassa rauhassa. Välillä vaan on ollut ihmisiä, jotka eivät anna olla rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän