Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luodaan toimiva RSS-feed omalle blogisivulle?

Vierailija
27.04.2014 |

Kertokaa noviisille, miten omaan blogiin pystyy lisäämään RSS -linkin niin että lukija voi tilata päivitykset itselleen? Osaan lisätä wordpressissä vimpaimen RSS, niin että etusivulle tulee näkyviin se oranssi logo ja teksti RSS. Mutta kun sitä logoa klikkaa, se näyttää tekstin This XML file does not appear to have any style information associated with it, ja paljon koodia. Eli sen kautta ei onnistu saamaan päivityksiä. Mitä pitäisi tehdä?

Sit kun menen muiden blogeihin testimielessä, ja klikkaan heidän RSS-linkkiään, sieltä tulee sama "does not appear to have..."

Onko mun koneen asetuksissa siis jotain vikaa, vai pitääkö tehdä jotain toimenpiteitä että saisi feedin toimimaan?

Kertokaa, kokeneet bloggaajat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä selaimessa klikata vaan kopioit sen linkin itsellesi ja lisäät sitten sen johonkin syötteen lukijaan. Jos sä käytät opera-selainta, niin se näyttää sen kyllä jollain tavalla, mutta tota ei siis käytetä selaimella vaan tosiaan tuollaisella lukijalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim AV-palstan feed löytyy osotteesta... 

http://www.vauva.fi/rss/artikkelit.xml

jos tota klikkaa vaikkapa chromessa, niin se vaan antaa tekstin...

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

operassa sen sijaan tulee jotain ton näköstä. tää kuva on eri sivun feedistä

http://readwrite.com/files/files/files/images/rww_feed_opera.png

mutta sä et käytä tuota selaimessa vaan tarttet siis lukijan.

Vierailija
4/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei...

eli syötteen tilaaja hankkii tuon lukijan ja kopioi siihen sen logon takaa löytyvän urlin? Ymmärsinkö oikein?

eli kun mä bloggarina haluan antaa lukijoille mahdollisuuden syötteeseen, mä vaan luon etusivulle sen oranssin logon ja sitten lukija sitä klikkaamalla pääsee syötteeseen käsiksi kun sillä on se lukija?

Vierailija
5/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä sain sen toimimaan, ja tajusin mistä on kyse.

Kiitos vastaajalle, sain sulta tärkeän vinkin ja nyt se toimii!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan