Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä tässä asennossa viehättää?

Vierailija
27.04.2014 |

jos mies haluaa aina saman asennon ja mieluiten aamuyöllä kello 5-7 aikaan, haluaisin tietää mikä siinä on niin erikoista, tuntuuko paremmalta vai mikä on. itse haluaisin nukkua tuohon aikaan eikä rakko täynnä seksi tunnu miltään, en saa orkkua eikä vessassa voi käydä eka kun lapset voi herätä.

asento menee näin:

nainen makaa selällään jalat koukussa. mies tulee naisen jalkojen väliin polvilleen ja vetää naisen jalat olkapäilleen tai kainaloihinsa. joka tapauksessa ylös. ja lykkii.

minä naisena en tunne mitään tuossa asennossa. ei se satu mutta en tunne yhtään mitään vaikka hinkkaisi samalla klittaa.

onko tuo asento miehistä erityisen mukava? entä kellonaika?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuuko av-miehet vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt tiedustella tätä asiaa omalta mieheltäsi?

Vierailija
4/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toi tuntuu uskomattoman hyvältä! Olen nainen.

Vierailija
5/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin tyypillinen klo 5:den asento.

Vierailija
6/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, vastaus oli vain "no se on.kiva". Mietin tuntuuko miehistä asento jotenkin erikoiselta.

Vierailija
7/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kello viiden asento on doggystyle, joten en osaa auttaa.

Vierailija
8/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä meilläkin tuota asentoa käytetään ja vaimokin näyttää siitä tykkäävään.

Mutta koskaan ei aamulla tai aamuyöstä aloiteta yhdyntää ennen kuin vaimo on käynyt pissalla.

Kellonaika teillä perustuu varmaan nukkuviin lapsiin. Miehen on helppo saada erektio aamulla levänneenä  ja on virtaa touhuta, ehkä on tullut katseltua myös hieman tuhmia unia.

Ratkaiskaa tuo virsarakko-ongelma, niin ehkä se on kivaa sen jälkeen. Ehdotan niinkin radikaalia toimenpidettä kuin miehen kanssa puhumista.

-mies

Vierailija
9/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hienolta, varsikin jos naisella on rakko täynnä ja kello siellä lähellä 5.

Vierailija
10/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata itse asiaan (eikä osaa kukaan muukaan, sillä seksi on jokaiselle henkilökohtainen kokemus ja eri miehistä samakin asento voi tuntua ihan erilaiselta), mutta miksi ihmeessä sinun pitäisi kusihätäisenä seksiä harrastaa? Ei kai ne lapset voi niin herkkäunisia olla, että heräävät, jos nouset, hipsit vessaan ja istut pöntölle niin, että virtsasuihku osuu pontön kaltevaan sisälaitaan, jolloin mitään lorinaakaan ei kuulu? Ei vessaa tarvitse tuossa tapauksessa vetää heti. Voit sitten aamulla ensimmäisenä käydä vetämässä. Luulisi, että enemmän siitä itse seksistä ääntä lähtee kuin hiljaisesta yöpissasta.

Vierailija
11/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:42"]

Olen yrittänyt, vastaus oli vain "no se on.kiva". Mietin tuntuuko miehistä asento jotenkin erikoiselta.

[/quote]Onko teillä sitten eri kellon aikoihin jotain muita asentoja joita käytätte? Miten sinä haluaisit tarjota piirakkasi?

Liittyisikö tuo siihen että sinä olet uninen ja passiivinen, ja mies yrittää hoitaa homman niin ettei sinun tarvi toimia aktiivisesti?

Vierailija
12/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota mieheltäni ja hän sanoi siihen olevan kaksi syytä:

-nainen on tässä asennossa tiukempi

-visuaalisuus eli näkee kaiken hyvin

Vierailija
13/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:48"]

Tuntuu hienolta, varsikin jos naisella on rakko täynnä ja kello siellä lähellä 5.

[/quote]Avatkaa suunne tuppisuujuntit. Miehelle voi sanoa että "lämmittele vähän aikaa itseäsi, mun on pakko käydä pissalla ensin, jatketaan sitten"

Vierailija
14/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asento on hyvä koska pääsee syvemälle ja kun on ihan kiinni toisessa niin usein naiset myös tykkäävät siitä. Lisäksi jalat ja varpaat on eroottiset.Toki on paljon muitakin hyviä asentoja.

Vierailija
15/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kans kommentoida tiukkuutta. Meillä kans miehen lempiasentoja, tosin kellonajalla ei niin väliä.

Vierailija
16/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:51"]

Kysyin tuota mieheltäni ja hän sanoi siihen olevan kaksi syytä:

-nainen on tässä asennossa tiukempi

-visuaalisuus eli näkee kaiken hyvin

[/quote]

Kunnon panoasennot ovat sellaisia joissa mies pääsee liikkumaan vapasti, kuten tuo ap:n kello kuuden asento tai sitten vaikka takaa päin, joko polviltaan sängyssä tai vaikka seisaallaan pöydän edessä jne.

Vierailija
17/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä vittukin tuntuu lähes tiukalta. Tiukentava asento+päälle vielä täys virtsarakko.

Vierailija
18/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:48"]

[/quote]Ja miehen pitäisi tietenkin osata lukea tämä ajatus naisen ajatuksista. Miehellä kun oma virtsarakko ei hirveästi naimista häiritse.

Vierailija
19/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamulla klo 5 miehen lempiasento saa luvan olla tiskikoneen täyttö. Minua ei tasan tarkkaan herätetä aamulla vain siksi, että jollain on kyrpä tanassa eikä keksi mitä sillä tekisi.

Vierailija
20/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asennonna kulli menee syvemmälle ja sisäänmenokulma on sellainen joka tuntuu erittäin hyvälle terskan yläpinnalla, riippuen toki kullin käyryydestä. Itselleni se tekee helvetin hyvää, kulli osuu tuossa asennossa g-pisteeseen ja naiseni nauttii.

Ei varmasti kaikkien mieleisin asento mutta meille yksi monista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän