Miehet! Mikä tässä asennossa viehättää?
jos mies haluaa aina saman asennon ja mieluiten aamuyöllä kello 5-7 aikaan, haluaisin tietää mikä siinä on niin erikoista, tuntuuko paremmalta vai mikä on. itse haluaisin nukkua tuohon aikaan eikä rakko täynnä seksi tunnu miltään, en saa orkkua eikä vessassa voi käydä eka kun lapset voi herätä.
asento menee näin:
nainen makaa selällään jalat koukussa. mies tulee naisen jalkojen väliin polvilleen ja vetää naisen jalat olkapäilleen tai kainaloihinsa. joka tapauksessa ylös. ja lykkii.
minä naisena en tunne mitään tuossa asennossa. ei se satu mutta en tunne yhtään mitään vaikka hinkkaisi samalla klittaa.
onko tuo asento miehistä erityisen mukava? entä kellonaika?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:08"]jos mies haluaa aina saman asennon ja mieluiten aamuyöllä kello 5-7 aikaan, haluaisin tietää mikä siinä on niin erikoista, tuntuuko paremmalta vai mikä on. itse haluaisin nukkua tuohon aikaan eikä rakko täynnä seksi tunnu miltään, en saa orkkua eikä vessassa voi käydä eka kun lapset voi herätä.
asento menee näin:
nainen makaa selällään jalat koukussa. mies tulee naisen jalkojen väliin polvilleen ja vetää naisen jalat olkapäilleen tai kainaloihinsa. joka tapauksessa ylös. ja lykkii.
minä naisena en tunne mitään tuossa asennossa. ei se satu mutta en tunne yhtään mitään vaikka hinkkaisi samalla klittaa.
[/quote]
Meillä tuo on ns. perusasento, ei tunnu mustakaan kummoiselta mutta mies tykkää. Ollaan monissa asennoissa seksin aikana että molemmat saa nauttia omista lempiasennoistaan - mun lemppari on perus lähetyssaarnaaja, oikein lähellä, katsekontakti ja hidasta sekä tunteikasta "lykkimistä".
Ongelmaasi on vain yksi ratkaisu: puhukaa keskenänne!!! Ja täytyyhän jokaisella ihmisellä olla oikeus käydä vessassa mihin aikaan tahansa. Ei ole terveellistä rakastella virtsarakko täynnä. Naisen pitää käydä pissalla ennen yhdyntää ja sen jälkeen, vaikkei olisi edes kova hätä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:58"]
Meillä aamulla klo 5 miehen lempiasento saa luvan olla tiskikoneen täyttö. Minua ei tasan tarkkaan herätetä aamulla vain siksi, että jollain on kyrpä tanassa eikä keksi mitä sillä tekisi.
[/quote]Oletpa niuho.
Meidän klo 5-7 asento on sellainen että mies kampeaa minut samanlaiseen asentoon kuin tajuton käännetään, ns, nato-asento, eli kyljelleen ja päälimmäinen jalka koukkuun eteen. Sitten hän tulee päälleni polvilleen ja panee päältä puolittain kyljellään ja takaa. Käyn yleensä varhan aamulla kerran pissalla ja tämä akti tapahtuu sen jälkeen. Sitten nopeasti pesulla ja jatkamaan unia hyvillä mielin. Sais tehdä tämän useamminkin.
[/quote]
Siis sun mies voisi panna vaikka koomapotilasta, kunhan sen saa oikeaan asentoon?
[/quote]Onko se sulle joku ongelma? Miksi?
[/quote]
Varmaan siksi, että olen aina mieltänyt tajuttoman panemisen raiskaukseksi enkä rakasteluksi. Tietty jos sun mies ei kamalasti ajattele sitä, miltä naisesta tuntuu ja sulle on OK olla pelkkä sopivankokoinen onkalo, niin mikä ettei, teille tuo on varmaan seksiä. Kokeile joskus miestä, joka ottaa naisenkin huomioon, voi yllättyä.
[/quote]
Jos et saa tyydytystä yhdynnästä niin se on sinun ongelmasi. Aina ei tarvitse olla mitään esileikkejä vaan joskus voi mennä suoraan yhdyntään.
[/quote]
En saa tyydytystä raiskauksesta, joten lienen naiseksi epänormaali. Palstan perusteella suomalaisen naisen seksielämän huopentuma on se, että mies tunkeutuu väkisin sisään nukkuvaan naiseen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:09"]
Meillä aamulla klo 5 miehen lempiasento saa luvan olla tiskikoneen täyttö. Minua ei tasan tarkkaan herätetä aamulla vain siksi, että jollain on kyrpä tanassa eikä keksi mitä sillä tekisi.
[/quote]Oletpa niuho.
Meidän klo 5-7 asento on sellainen että mies kampeaa minut samanlaiseen asentoon kuin tajuton käännetään, ns, nato-asento, eli kyljelleen ja päälimmäinen jalka koukkuun eteen. Sitten hän tulee päälleni polvilleen ja panee päältä puolittain kyljellään ja takaa. Käyn yleensä varhan aamulla kerran pissalla ja tämä akti tapahtuu sen jälkeen. Sitten nopeasti pesulla ja jatkamaan unia hyvillä mielin. Sais tehdä tämän useamminkin.
[/quote]
Olen niuho, mutta toisin kuin suurin osa palstalaisista, käyn myös töissä. Haluan ja tarvitsen yöuneni. Seksi on yhteinen, iloinen asia eikä pelkkää toisen tarpeiden tyydyttämistä. Jos olisi miehelle pelkkä siemensäiliö, loppuisi suhde siihen ja mies saisi hankkia pumpattavan barbaran.
[/quote]No töissä meilläkin käydään mutta vain viitenä päivänä viikossa ja toisekseen pistetään illalla ajoissa nukkumaan niin siitä voi huoletta nipistään sen vartin pois tai mitä siihen nyt menee... kolme minuuttia ;)
Omien tarpeiden ohella myös toisen tarpeiden tyydyttäminen kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen.
[/quote]
Meillä rakkauteen tai parisuhteeseen ei kuulu toisen hyväksikäyttö, joka puetaan välittämisen kaapuun. Rakkautta on antaa toisen nukkua hyvinansaitsemiaan aamuyön unia sen sijaan että asettaisi oman panotarpeensa etusijalle. En minäkään vaadi miestä kesken jääkiekko-ottelun katsomisen naimaan kanssani makuuhuoneeseen.
[/quote]
Koska sitten nussitte arkisin?
[/quote]
Siihen jääkiekko-ottelun ja aamuviiden väliin ei todellakaan mahdu yhtäkään sellaista hetkeä, että se olisi molemmille kivaa! Esim. illalla klo 22.00 on mahdotonta rakastella, koska molemmat ovat hereillä, pirteitä ja valmiita nauttimaan ja tuottamaan nautintoa. Ei, se ei käy, koska palstan mukaan naiminen on parasta virtsarakko täynnä ja mahdollisimman umpiunessa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:31"]
[/quote]
'Kukaan itseään kunnioittava mies ei sinunkaltaisen kanssa olisikaan.
[/quote]
Tämä on totta! Kukaan mies ei halua naista, joka vaatii seksiltä nautintoa. Molemmille. Naisen tehtävänä on olla siemenlinko, ei muuta.
Olisin tosi närkästynyt, jos mies herättäisi minut kesken unieni erektionsa takia. Eikös rakastelu ole parhaimmillaan yhteisen halun herättelyä ja kutkuttavan tunteen kasvattelua, ei suinkaan miehen aamuerektion hoitamista siten, että hän runkkaa itseään minuun ollessani puoliunessa.
Asento sinänsä ok, mutta ei paras. Kellon ajalla ei merkitystä, kunhan molemmilla into seksipuuhiin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:38"]
[/quote]Oletpa niuho.
[/quote]
Siis sun mies voisi panna vaikka koomapotilasta, kunhan sen saa oikeaan asentoon?
[/quote]
Varmaan siksi, että olen aina mieltänyt tajuttoman panemisen raiskaukseksi enkä rakasteluksi. Tietty jos sun mies ei kamalasti ajattele sitä, miltä naisesta tuntuu ja sulle on OK olla pelkkä sopivankokoinen onkalo, niin mikä ettei, teille tuo on varmaan seksiä. Kokeile joskus miestä, joka ottaa naisenkin huomioon, voi yllättyä.
[/quote]
Jos et saa tyydytystä yhdynnästä niin se on sinun ongelmasi. Aina ei tarvitse olla mitään esileikkejä vaan joskus voi mennä suoraan yhdyntään.
[/quote]
Annoin vahingossa plussapeukun, piti antaa miinus tälle.
Ohis olen, mutta me kaikki naiset ei olla samanlaisia kuin sinä, eli pöksyt märkinä 24/7. Jos mieheni työntyisi sisääni niin, etten ole siihen valmis, kärsisin kivuista viikon. Itse en voisi mitenkään nauttia seksistä puolihorroksessa, lisäksi olen todella kärttyinen jos minut herätetään ilman oikeaa syytä. Ja ei, panetus aamu viideltä ei ole oikea ja täydellinen syy. Jos tuohon aikaan on niin kovat himot että on pakko saada tyydytystä niin käskisin miestä vetämään käteensä.
Oikeastiko luulet että esileikki on vain naisen tyydyttämistä varten? You gotta be kidding me.
Meillä aamuasentona lusikka, aivan ihana tapa herätä;)
Ihan varmaan ookoo asento. Meillä on semmoinen versio että nostan jalat suoraksi ylös ja mies pitää nilkoista kiinni. Toimii ja tuntuu hyvältä. En pane pahakseni aikaista herätystä kunhan mies hoitaa alkulämmittelyt kunnolla vaikka olisin puoliunessa. Ýleensä en tarvi kummoista lämmittelyä kun jo haluan sisääni ihanan kovan aamustondiksen.
Käyn ekaksi aamulla pissalla ja sit hyppään miehen elimen päälle ratsastamaan. Ihanaa aamuseksiä. Joskus sidon miehen ranteet kiinni sängynpäätyyn sukkahousuilla.
nonni, tulit sitten tuolla uniin
Herra40+
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:08"]
jos mies haluaa aina saman asennon ja mieluiten aamuyöllä kello 5-7 aikaan, haluaisin tietää mikä siinä on niin erikoista, tuntuuko paremmalta vai mikä on. itse haluaisin nukkua tuohon aikaan eikä rakko täynnä seksi tunnu miltään, en saa orkkua eikä vessassa voi käydä eka kun lapset voi herätä.
asento menee näin:
[/quote]
Tuo on ehdottomasti paras asento.
Hyvä asento aina alussa, mies saa nopeasti ensimmäisen ja sen jälkeen vasta aletaan nauttimaan muilla asennoilla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:42"]
Olen yrittänyt, vastaus oli vain "no se on.kiva". Mietin tuntuuko miehistä asento jotenkin erikoiselta.
[/quote]
Ei sen kummemmalta.
Vaimon tuttava, nainen, on ollut koomassa jo kohta kuukauden. Aviomies hoitaa hellästi vaimoaan, niin paljon kuin nyt sairaalassa voi.
Heräämisestä ei ole tietoa.
Olemme vaimon kanssa keskustelleet vakavasti miten meidän pitäisi toimia jos tämä tilanne toteutuisi meidän kohdallamme.
Olisimme edelleen naimisissa. Olisiko minulla oikeus toteuttaa seksuaalisia tarpeitani tajuttoman vaimoni kanssa? Vai olisiko parempi mennä vieraisiin?
Vaimo on sanonut, että on valmis kirjoittamaan suostumuksen että saan edelleen tyydyttää tarpeeni hänen kanssaan vaikka koomassa olisikin. Jos sitten heräisi, kamalinta olisi hänen mielestään että olisin jo suhteessa jonkun toisen kanssa.
Sitä hän ei kestäisi.
En tiedä mitä laki asiasta sanoisi. Ei taida pykäliä olla. Entä suostuisiko mikään sairaala siihen että saisin olla yhdessä tajuttoman vaimoni kanssa, vaikkakin jo ennakolta hyväksyttynä.
Saman myös haluaisin toteutuvan jos minä olisin koomassa. Tosin tietysti puutteita olisi, erektio ei onnistuisi, mutta jo pelkästään alastomana lähekkäin olo oman miehensä kanssa olisi parempi kuin ei mitään.
Hurjan perverssiä?
Jos on, olisiko sitten parempi että puolison herätessä, ehkä pitkän ajan jälkeen, kolmas pyörä olisikin jo mukana...
Ja kyllä. Kyllä rakastelisin vaimoani, yhtä hellästi kuten teen sitä nytkin.
Kestääköhän tämän nyt koomassa olevan naisen puoliso tätä tilannetta loputtomiin?
Kävin just pissalla ja nylkytin miestä 4 min, hän heräsi ja kävi pissalla.
Mikä on palstalaisten nylkytys- ja pissaustilanne?
Tuo asento tunnetaan Englannissa nimellä Five O'Clock Wakeup. Tuntuu hyvältä.
On vähän piukempi tuntuma ja voi samalla mielikuvitella panevansa sinne parhaaseen paikkaan eli peppuun.
[/quote]Oletpa niuho.
[/quote]
[/quote]
[/quote]