Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ohittelee minua jonoissa yms?

Vierailija
09.12.2020 |

Ohittelee, tulee päälle?? Tämmöstä tapahtuu mulle jatkuvasti.

Olen siis nainen. Aika pienikokoinen jos se ny tähän liittyy. Tosi ärsyttävää! Joka kerta kun sanon heille asiasta niin mykistyvät ja kääntävät katseen muualle -.-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on etuoikeudentuntoisia mulgguja.

Vierailija
2/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sallit sen.

Itse olen huomauttanut asiasta aina, ja saanut myös muut jonossa olevat puolelleni.

Tosin harvoin tuota tapahtuu, mutta on tapahtunut muutamia kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma. Miehet eivät näe rumia naisia, niin eivät tiedä, että olet siinä.

Vierailija
4/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä ap nynnyttelet.

Nosta pää pystyyn ja seuraa ympäristöäsi ja toimi siten, etteivät miehet uskalla noin tehdä.

Jos tekevät, huomauta välittömästi kohteliaasti mutta kuitenkin napakasti.

Vierailija
5/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa.

Röyhkeät etuilijat toimivat jonoissa aina omalla tavallaan, ei ne kenenkään ulkonäköjä katsele.

Miehet ovat kaikkien törkeimpiä jonoissa ohittelijoita, useimmissa paikoissa.

Vierailija
6/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salli?? :D Tietenkään.. Totta kai on eri asia kysyä että haluatko mennä mun eteen kun että joku rynnii väkisin sun eteen sun takaa. Ja en oo miettiny puolia, mutta usein niin ollu että jos kassalla on naismyyjä niin jotkut puolustaa, mutta osa on myös kohteliaita tälle ohittelijalle kuitenkin.

Vierailija
7/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä Porvoossa on. Jaxuhali.

Vierailija
8/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Niin, no nää kerrat on kyllä oikeastikkin käyny sillon kun mulla on ollu aurinkolasit päässä ja nyt oli maski joka peitti koko kasvot. Ja kerran oli myös maski. Eli näitä tilanteita ei taida olla koskaan käyny sillon kun mun kasvot on näkyneet ja olen siis ihan kaunis. Tääkö on se syy, että rumia/kuviteellisia rumia syrjitään näin ? =DD huhhuh.

Vierailija
9/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sallit sen.

Itse olen huomauttanut asiasta aina, ja saanut myös muut jonossa olevat puolelleni.

Tosin harvoin tuota tapahtuu, mutta on tapahtunut muutamia kertoja.

Ei kai ap:n selässä lue mitään lappua, että sallin jonossa ohittelun?

Kysymys on käsittääkseni siitä, että minkä takia jotkut miehet ottavat oikeudekseen lähteä etuilemaan, ei siitä miten tähän etuiluun tai sen yritykseen reagoidaan.

Vierailija
10/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Niin, no nää kerrat on kyllä oikeastikkin käyny sillon kun mulla on ollu aurinkolasit päässä ja nyt oli maski joka peitti koko kasvot. Ja kerran oli myös maski. Eli näitä tilanteita ei taida olla koskaan käyny sillon kun mun kasvot on näkyneet ja olen siis ihan kaunis. Tääkö on se syy, että rumia/kuviteellisia rumia syrjitään näin ? =DD huhhuh.

Miehet kyllä näkee, onko nainen nätti vai ruma, vaikka maski olisi päälläkin. Mua ei ohitella jonoissa ja flirttiä tulee joka kerta, kun olen maski päällä ulkona.

Vierailija
11/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se johtua paikkakunnasta? Onko esimerkiksi uudellamaalla sellaista porukkaa. 

Vierailija
12/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko se johtua paikkakunnasta? Onko esimerkiksi uudellamaalla sellaista porukkaa. 

Ei ole muualla kuin AP:n mielikuvituksessa.

Vierailija
13/13 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä näkee, onko nainen nätti vai ruma, vaikka maski olisi päälläkin. Mua ei ohitella jonoissa ja flirttiä tulee joka kerta, kun olen maski päällä ulkona.

-:'DDD Joo no on mullekkin tullu. Mutta nää ohittelijat on flirttailijoista kaukana. Tai sitten on hyvin kummallinen tapa koittaa iskeä nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme