ei enää huvittavaa
alkuun se oli huvittavaa vaan ei enää, nyt alkaa jo kiehumaan yli. voitteks kuvitella? jo pitemmän aikaa ex mies laittanut eri brepaid liittymistä viestiä ja varmaan kuvittelee etten tiedä et se on hän. milloin oon muka chatista ja millo mistäkin seuranhakupalstalta hakenu seuraa ja EX vastaa aina vieraana ihmisenä niihin. no mut kai mä nyt ite tiiän etten oo seuraa hakenu ni ei se voi kukaan muukaan olla. munsta tää jo pelottavan sairasta! mitä mieltä te ootte? Onko ok?
Kommentit (12)
Lähetteleekö eri numeroista eri tyylisiä viestejä, vai samasta?
Ettei vaan olis tehnyt ilmoitusta sun nimissä jonnekin, mistä ihan muut pervot on sitten saaneet numerosi?
aina eri numerosta. miten muka onnistuisi mun numerolla ilmon tekemään? ap
Tämä sun provo on pelottavan sairasta.
no kun ei ole provo vaan totisinta totta! Ikävä kyllä. ap
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:49"]
Minkätyylisiä viestit on?
[/quote] Esim: sexy ehdotuksia ja kuvapyyntöjä kun väittää et olen hakenu sex seuraa. tai ne voi olla ihan mitä seuranhakuun liittyvää...
Hyvä ettei mitään uhkailuja sentään. Onko noihin pakko vastata mitään? Tai, että en ole hakemassa mitään seuraa, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 02:49"]
Minkätyylisiä viestit on?
[/quote] Esim: sexy ehdotuksia ja kuvapyyntöjä kun väittää et olen hakenu sex seuraa. tai ne voi olla ihan mitä seuranhakuun liittyvää...
[/quote] Mikset vastaa samalla mitalla? Tee ehdotuksia ja treffeja ja vaikka mita.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 03:11"]Mikset vastaa samalla mitalla? Tee ehdotuksia ja treffeja ja vaikka mita.[/quote]
Jolloin ex ehkä käyttäisi tekstareita jotenkin hyväkseen. Esittelisi, että näin tämä tyttö vastailee tuntemattomien miesten viesteihin... Ei mielestäni erityisen hyvä idea.
en todellakaan ole vastannut niihin mitään. oon ajatellu, et jos lähen leikkiin mukaan ja rupeen hänen kans tuttavuutta hieromaan se on sama ku hullua yllyttäis. ärsyttää vaan tommonen jatkuva pelleily. numeron vaihto tietty auttais mut siitäkin seuraa vaan kauhee homma ku ilmottelet uutta numeroo moneen paikkaan. ap
ei normaalia. miehellä joku pakkomielle susta ja jostain syystä haluaa kiusata. Varmasti viisaampaa olla vastaamatta noihi viesteihin. säästä viestit ja näytä poliisille, pääsevät ainakin tutkimaan mistä tukiasemasta viestit on lähtenyt. jos ollut niin tyhmä että maksanut puh.kortit kortilla jäljittäminen käy helposti.