Normaalit lähestymismetodit eivät tunnu enää toimivan. Millä tavalla lähestyisin nuoria naisia?
Kun ikää on kohta 46-v, tuntuu melkein että seinä on vaan nousemassa pystyyn. Vanhat keinot ei tunnu enää toimivan. En ole kuitenkaan mitenkään rupsahtanut, jos sitä ajattelette. Vaan ihan terve ja hyväkuntoinen.
Kommentit (17)
Minäkin olen terve ja hyväkuntoinen keski-ikäinen, valitettavasti kumpikaan näistä ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö näyttäisi ikäiseltäni. Et sinä nuoria naisia huijaa, kuulut eri sukupolveen, eikä sinulla ole mitään yhteistä näiden naisien kanssa. Jotkut miehet kiertävät tämän ongelman rahalla, mutta jos pätäkkää ei löydy niin sitten täytyy tyytyä siihen, että edes kullankaivajat eivät kiinnostu.
Klassisilla hopeaketun konsteilla. Puku, laadukas rannekello, timmi sekä treenattu vartalo.
Miksi et lähesty vaan niitä oman ikäisiä naisia? Juuri ketään nuorta naista ei kiinnosta 46-vuotiaan miehen seura. Miksi juuri sellainen pitää saada? Tuliko vasta nyt vauvakuume?
Muistanpa, kun itse olin nuori nainen, ja nämä neljänkympin ja kuoleman välillä heiluvat sedät yrittivät tehdä tuttavuutta. Myötähäpeän määrä oli valtava, koska oli ihan selvä, että kuvittelivat aidosti olevan varsinaisia saaliita meikäläisille. Eivät nuoret naiset halua vanhojen miesten seuraa.
Lenkkipolulla pimeässä. Metsästä rymistät kommandopipo päässä pyörittäen helikopteria.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkipolulla pimeässä. Metsästä rymistät kommandopipo päässä pyörittäen helikopteria.
näillä pikkupakkasilla voiko puhua helikopterista? enemmänkin kääpiökyklooppi-mato joka tuijottaa kauhuissaan tarrautuen tuulessa kahteen kookkospähkinään.
Ns. kolmen sekunnin sääntö: kun näet kiinnostavan naisen kaupungilla, pakotat itsesi ja jalkasi kolmen sekunnin sisällä liikkumaan naista kohti, ja sitten tervehdit.
Kokeile pukeutua trendikkääseen farkkuasuun.
Farmariasu toimii, todistaa eräs vakiopalstailija :D
Voihan epätoivo!! Jos vaikka katselisit vaan niitä 40+ naisia ja annat nuorten tyttöjen pariutua nuorten poikien kanssa?
25-vuotiaana melkein oksensin ja lamaannuin, kun pari 40 vuotiasta tapajuoppoa äijää yritti lähennellä minua. Sain siihen kommenttia yli 40-vuotiailta naisilta "olisit kiitollinen saamastasi huomiosta" (???). Miksi eivät itse ryhtyneet tuumasta toimeen?! Tämä tapahtui vieläpä ns. työyhteisössä. Nyt öklöttää molempiin suuntiin ja karttelen kernaasti ihmisiä.
t. Nainen, jolla takana ikäviä kokemuksia muutenkin
On naisia jotka eivät hae suurta ikäeroa ja ne joita ikäero ei haittaa, ensimmäistä ryhmää on turha lähestyä siihen ei auta mikään. Mitä muita ominaisuuksia he hakevat on eri asia.
Älä lähesty. Se aiheuttaa kaikissa vain ikävää myötähäpeää.