Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekkoja

Vierailija
26.04.2014 |

Tunnetteko ihmisiä jotka käyttävät paljon mekkoja? Tai käytättekö itse?

Meillä on töissä yksi nainen jolla on hirveä määrä erilaisia mekkoja. Osa on sellaisia "vanhan" näköisiä, varmaan 70-luvulta ja osan on varmaan tuonut ulkomailta. Sopii sille, mutta itse en käyttäisi.
 Toisaalta oma farkku-lookki on välillä vähän tylsä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:36"]Mistä te löydätte kauniita mekkoja? Olen etsiny kaikenlaisia nettikauppoja läpi, enkä löydä nättejä mekkoja, joita voisi käyttää arkena ja sopivin lisäyksin myös juhlassa...

[/quote]

Googlaa Boden, King Louie nyt vaikka ekaksi.

[/quote]

Yök!

Vierailija
2/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:36"]Mistä te löydätte kauniita mekkoja? Olen etsiny kaikenlaisia nettikauppoja läpi, enkä löydä nättejä mekkoja, joita voisi käyttää arkena ja sopivin lisäyksin myös juhlassa...

[/quote]

[/quote]

Yök!

[/quote]

Minkälaisesta tyylistä pidät? Siitä riippuu aika paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:51"]

[/quote]

[/quote]

Minä kuulun mekkoihmisiin. Useimmiten ostan kaupasta, joskus verkosta (esim. Gudrun Sjödeniltä). Nämä kaksi verkkokauppaa vaikuttivat kiinnostavilta ja edullisilta. Millaisia ovat kooltaan? Verkosta ostettuna istuvuus ja koko jäävät arvoituksiksi, siinä syy miksi en yleensä osta etenkään mekkoja nettikaupoista. Poikkeuksena tietenkin tutut merkit, joiden mitoituksen tunnen.

Vierailija
4/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:51"]

[/quote]

[/quote]

Minä kuulun mekkoihmisiin. Useimmiten ostan kaupasta, joskus verkosta (esim. Gudrun Sjödeniltä). Nämä kaksi verkkokauppaa vaikuttivat kiinnostavilta ja edullisilta. Millaisia ovat kooltaan? Verkosta ostettuna istuvuus ja koko jäävät arvoituksiksi, siinä syy miksi en yleensä osta etenkään mekkoja nettikaupoista. Poikkeuksena tietenkin tutut merkit, joiden mitoituksen tunnen.

[/quote]

Bodenilla on vaatteiden yksityiskohtaiset mitat netissä eli mittanauha käteen js helppo todeta sopiiko. King Louie on minusta hiukan isomman puoleinen, itselleni S oli hiukan iso, normaalisti olen kokoa 36.

Vierailija
5/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:24"]

Onko sulle siis joku ongelma jos joku käyttää mekkoja? Okei.

[/quote]

Häh :D Eihän tuossa sanottu mitään tuollaista?

Vierailija
6/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. :-) töissä on konservatiivinen pukeutumiskoodi, enkä tykkää puvuista. Mekot on ihan paras ratkaisu. Omistan yli 20 mekkoa, osa ihan perus- mutta osa enemmän vintage-tyylistä. Naisellinen tapa pukeutua, sopii myös päärynöille.

Vierailija
7/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mekko kyllä sopii tavallaan tosi moneen tilanteeseen.

ap

Vierailija
8/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle siis joku ongelma jos joku käyttää mekkoja? Okei.

Vierailija
9/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekossa erottuu kyllä edukseen harmaasta massasta. 

Vierailija
10/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte kauniita mekkoja? Olen etsiny kaikenlaisia nettikauppoja läpi, enkä löydä nättejä mekkoja, joita voisi käyttää arkena ja sopivin lisäyksin myös juhlassa...

Vierailija
11/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta

Vierailija
12/13 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksiltä tekee kyllä hyviä löytöjä!

Vierailija
13/13 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi