Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholin käytön

Vierailija
26.04.2014 |

Vuoden alussa, enkä vois kuvitellakaan enää juovani. Ahdisti niin kovin, vaikka harvoin otin. Eipä muuta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect. Ite tarviin kunnon kännit melkein joka viikko, ei tätä elämää muuten kestä.

Vierailija
2/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans viime lokakuussa. Hyvä olo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienon elämäntapamuutoksen oot tehnyt. Et varmasti tule katumaan. Onnea sulle tästä! Ja muista, että jos nyt jostain syystä sattuisitkin ottamaan kuppia, niin älä lannistu siitä, vaan sitten vaan uusi tsemppi raittiiseen elämäntapaan. 

Vierailija
4/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan! Tein saman ratkaisun vuosia sitten.

Vierailija
5/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan! Tein saman ratkaisun vuosia sitten.

6/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:38"]

Respect. Ite tarviin kunnon kännit melkein joka viikko, ei tätä elämää muuten kestä.

[/quote]

Samma här. Miksei toiset kestä tätä maailmaa selvinpäin? En ihan oikeasti vaan KESTÄ, en siedä, en jaksa. On niin paljon tyhmiä ihmisiä, pahuutta, paskaa, käsittämätöntä (=MIHIN SE AVARUUS LOPPUU??? (paitsi ässään)), vaikeita ihmiskohtaloita ja outoa oloa omasta kiittämättömyydestä. Miten kukaan fiksu ihminen tätä voi kestää täysin aivot virkeenä koko ajan, 24/7? Selittäkää.

Vierailija
7/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea, mikä päätös. Suosittelen juomisen aloittamista uudestaan, elämästäsi tulee varmasti paljon hauskempaa. Selvin päin on elo tylsää ja kolkkoa.

Vierailija
8/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhden illan riemu parin viikon ahdistuksen arvoista... Kiitti tsempeistä :)

Ap

Vierailija
9/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhden illan riemu parin viikon ahdistuksen arvoista... Kiitti tsempeistä :)

Ap

Vierailija
10/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itse olen ollut ilman alkoa tammikuun ensimmäisen vkl:n jälkeen. Tietoisesti en aloittanut tipatonta tammikuuta. Muuten vaan tuntui siltä, ettei viinakset maistu. Oluesta ja siideristä en pidä, viiniä ja/ tai lonkeroa nautin harvoin. Voin olla ilmankin. Ei ainakaan haaskaannu aikaa krapulapäiviin. Näin on hyvä olla.

Vierailija
11/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:44"]

Ap

[/quote]

Ahdistukseen voit hakea lääkäriltä esimerkiksi diapam-reseptin. Kannattaako sosiaalista tapaa lopettaa, jos apuakin on tarjolla?

Vierailija
12/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin toissapäinä...

Vierailija
13/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Itse en ole juonut alkoa viiteen vuoteen. Lopetin ennen ensimmäisen lapsen suunnittelua, enkä ole alkoholia kaivannut elämässäni.

Vierailija
14/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:44"]

Ap

[/quote]

Ahdistukseen voit hakea lääkäriltä esimerkiksi diapam-reseptin. Kannattaako sosiaalista tapaa lopettaa, jos apuakin on tarjolla?

[/quote]

Kiitos vaan viisaasta neuvostasi :) Mutta olen ennemmin ilman mitään mömmöjä.

Vierailija
15/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin samasta syystä marraskuussa. Elämänlaatu on parantunut huomattavasti, ahdistus tiessään. Onnittelut hyvästä päätöksestä! :)

Vierailija
16/18 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistukseen on myös mielialalääkkeitä. Viina on ollut aina suosittu ahdistuksenhoitolääke, mutta se vaan lisää ahdistuneisuutta ajan kanssa.

Vierailija
17/18 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:01"]

ahdistukseen on myös mielialalääkkeitä. Viina on ollut aina suosittu ahdistuksenhoitolääke, mutta se vaan lisää ahdistuneisuutta ajan kanssa.

[/quote]

Pelkkään ahdistukseen ei ole olemassa täsmälääkettä. Monien masennuslääkkeiden sanotaan vähentävän ahdistusta, mutta olen kuullut, että niistä ei käytännössä ole useimmille apua, jos oneglma tosiaan on se ahdistus, eikä masennus.

Vierailija
18/18 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin ja tilalle tuli kuntoiluvimma. Ihan perseestä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän