Kasvorasvat, edullinen ja hyvä?!
Auttakaa nyt... mikä kasvorasva on hyvä ja edullinen ellei jopa halpa?!
Pakko tällainen on löytyä kuistakin kuin apteekki- ja "luksus"sarjoista. Mielikuvat on oma juttunsa, nyt puhutaan oikeasti ja puhtaast vaini siitä, että tuote toimii. Kiitos.
Mun iho on normi/seka ja vaatii kosteutusta syvälle ihon alle. Ei rasvaista, ihon päälle rasvaiseksi jäävää tuotetta. Kovia hajuja ei mielellään.
Kaikki ehdotukset ja ajatukset otan avosylin vastaan!
Kommentit (51)
Mulla on käytössä Erisanin kosteuttava kasvovoide ( meikin alla hyvä). Kun en käytä meikkiä, laitan Yves Rocherin tehokkaasti kosteuttavaa Hydra vegetal hoitovoidetta. Tämä jälkimmäinen sitten rasvoitti ihoa tehokkaasti meikin alla.
Luomu kookosöljy. Tasoittaa juonteitakin :)
Iso lasipurkki maksaa 6 e.
Ei kemikaaleja, ei säilöntäaineita.
Ehdottomasti Nivean Creme, eli se sininen peltipurkki. Mun atooppinen iho voi niiiiiin hyvin kiitos tämän :)
Jep, Erisan -tuubi on hyvä ja edullinen, muistaakseni 75 ml (vai onkohan 50ml) n. 7 e. Käytän sitä kahden pisaran kosteustehoa, imeytyy hyvin eikä jätä kasvoja rasvaisiksi. Meikin alle erinomainen.
Erisan 24'h illalla ja se kevyempi meikin alle.
Nivea visage pure&natural anti-wrinke day cream (normaalille ja sekaiholle) on yllättävän hyvä hintaansa nähden. On hoitava ja imeytyy hyvin, mutta ei jätä liian tahmaiseksi ihon pintaa. Mulla 35-vuotiaalla toimii hyvin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:31"]
Mulle parhaiten sopiva on ollut The Body Shopin oliivivartalovoi. Purkki maksaa noin 18e, mutta kestää yli puoli vuotta. Hyvyys toki on käyttäjän ihossa, ei mikään sovi kaikille.
[/quote]Hyvä luoja onks toi noin kallista nykyään Suomessa? Ostin just Jenkeistä 7 eurolla...
Tallinnassa myös puhas loodus-merkkinen sarja.