Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvorasvat, edullinen ja hyvä?!

Vierailija
26.04.2014 |

Auttakaa nyt... mikä kasvorasva on hyvä ja edullinen ellei jopa halpa?!

Pakko tällainen on löytyä kuistakin kuin apteekki- ja "luksus"sarjoista. Mielikuvat on oma juttunsa, nyt puhutaan oikeasti ja puhtaast vaini siitä, että tuote toimii. Kiitos.

Mun iho on normi/seka ja vaatii kosteutusta syvälle ihon alle. Ei rasvaista, ihon päälle rasvaiseksi jäävää tuotetta. Kovia hajuja ei mielellään.

Kaikki ehdotukset ja ajatukset otan avosylin vastaan!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin Aquasource on ollut hyvä!

Käytän sitä vuorotellen kookosöljyn kanssa.

Miinuksena hinta, maksaa 40 e. Tosin olen aina onnistunut löytämään tuohon hintaan lahjapakkauksen, jossa lisäksi puhdistusvaahto ja kasvovesi.

Suosittelen kierrosta Sokoksella/Stockmannilla ja reippaasti pyydät testeripurkkeja kotiin. Näin voit rauhassa tutustua kallimpiinkin merkkeihin.

Mun on pakko toimia näin, koska ihoni on herkkä ja ärtyy helposti. Samalla suosikit ja parhaiten toimivat tuotteet löytyvät :)

Vierailija
22/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Soft, toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihotyypistä, mikä tuote sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

Itse kokeillut lukuisia eri hintaluokkien tuotteita, eri merkkejä ja aina palaan silti Lumeneen. Lumenen ihonhoitotuotteet ovat laadukaita ja saatavilla on monia eri ihotyypeille ja eri tarpeisiin sopivaa tuotesarjaa. 

- Lumene Arctic Aqua: Sopivat myös useimmille allergisille ja herkällekin iholle, tarpeeksi kosteuttavia atoopikolle. Kasvovoide, päivävoide, kosteusseerumi sinisessä tuubissa, käsivoide ja vartalovoide kaikki kokeiltu ja huippuhyviksi todettu. 

- Lumene Sensitive, sopii allergiselle ja herkälle iholle.

- Lumene Natural Code sarjan rauhoittava ja punoisuutta hillitsevä voide on todella hyvä. Olikohan nimi keep it cool tms? Raikas ja kevyt koostumus, jättää mattapinnan iholle. Tämä voide sopii monelle ihotyypille, myös kuivalle iholle.

Erisan on hyvä perusvoide kasvoille, sopii useimmille ihotyypeille ja on kevyt. Todella kuivalle, herkälle ja atooppiselle iholle ei ole kuitenkaan se paras mahdollinen vaihtoehto, ei ole ehkä ihan tarpeeksi rasvainen tai kosteuttava.

- Pirkka kosteuttava huulirasva - loistotuote ja edullinen!

Vierailija
24/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla seuraavaksi Himalaya Herbalsia, lentoemäntien ikisuosikkia joka on vastikään tullut myyntiin Suomessa. Hinta naurettavat 2,6 eur/50ml.

Vierailija
25/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin tuotteet kaiihan samaa kuin lancomen. Sama valmistaja.

Vierailija
27/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Arctic Aqua.

Vierailija
28/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös just ollut jossain lehdessä suomalainen testi jossa oli perinteinen nivean sininen peltipurkki todettu parhaaksi naamarasvaksi.

Vierailija
29/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)! Lisää lisää! T. Ap

Vierailija
30/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lumene on hyvä :-) tietenkin hieman kalliimpaa mutta suomalaista. lab sarjassa tosi tuhtia tavaraa eikä lisättyä vettä eli bähempi määrä riittää

Vierailija
31/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)! Lisää lisää! T. Ap

Vierailija
32/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lumene on hyvä :-) tietenkin hieman kalliimpaa mutta suomalaista. lab sarjassa tosi tuhtia tavaraa eikä lisättyä vettä eli bähempi määrä riittää

Vierailija
33/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parhaiten sopiva on ollut The Body Shopin oliivivartalovoi. Purkki maksaa noin 18e, mutta kestää yli puoli vuotta. Hyvyys toki on käyttäjän ihossa, ei mikään sovi kaikille.

Vierailija
35/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteet!

Nuohan oli jossain testissäkin kosmetologi (tms) arvioinut raaka-aineiltaan yllättävän laadukkaiksi! Mulla ainakin toimii kuten kalliitkin (päivä-ja yövoide)

Vierailija
36/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favora on hyvä. Ja jos liikkuu Tallinnassa, kannattaa sieltä hamtrata. On lähes puolet halvempaa kuin Suomessa.

Vierailija
37/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisanilla on hyviä kasvorasvoja. Löytyy joka marketista ja ovat halpoja.

Vierailija
38/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvasin että täältä kannattaa kysyä, kiitos! :) T. Ap

Vierailija
39/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Bepanthol. Superkosteuttava ja tehokkaasti imeytyvä, oikeasti. Hintakin varsin kohtuullinen.

Vierailija
40/51 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoaksi rasvaksi (ellet ole parikymppinen...), mutta ihan ehdoton on HTH creme. Markettikamaa, mutta aivan loistava kosteuttaja. Mä laitan siihen ryppyrasvat päälle,  tämmöinen vanha kurppana kun jo olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän