Mistä löytyisi ostaja kiinteistölle, jonne ei pääse sisään? Kuntotutkimusraportti löytyy ja hinta normaalia alempi
Sen takia juuri, kun kiinteistöön ei voi mennä sisään. Lainhuuto on myyjällä, rasitustodistuksessa ei rasitteita.
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap turhaan valitat täällä. Mene ja myy se mökkisi läskimummoineen päivineen. Nautiskele rahoistas äläkä tänne tule hermojasi ja meidän muiden hermoja kiristelemään.
Mene jo. Hopi hopi!
Mjoo, mutta asialla piti ensin rasittaa vähän kieroonkasvaneitten hermoja täällä.
Jaa en minä kyllä ole nähnyt kenenkään muiden hermojen rasittuvan kun vain sinun itsesi.. Täällähän on ihmiset yrittäneet neuvoa sinua, ja kertoa miten kaupat tulis laillisesti tehtyä. Mut ei kelpaa 🤨
Vierailija kirjoitti:
Luettuani nätä ap:n kommentteja minä niiin ymmärrän, miksi hänelle ei luovutettu hallintaoikeutta 🙄
Eihän se näihin kommentteihin liity mitenkään, vaan verotukseen. Isoäidin tahto oli, että se akka ei määrää kiinteistöllä YHTÄN MISTÄÄN ohi minun tai isäni. Toisin kävi ja hän maksaa omasta käytöksestään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap turhaan valitat täällä. Mene ja myy se mökkisi läskimummoineen päivineen. Nautiskele rahoistas äläkä tänne tule hermojasi ja meidän muiden hermoja kiristelemään.
Mene jo. Hopi hopi!
Mjoo, mutta asialla piti ensin rasittaa vähän kieroonkasvaneitten hermoja täällä.
Jaa en minä kyllä ole nähnyt kenenkään muiden hermojen rasittuvan kun vain sinun itsesi.. Täällähän on ihmiset yrittäneet neuvoa sinua, ja kertoa miten kaupat tulis laillisesti tehtyä. Mut ei kelpaa 🤨
Minun tapani on myös täysin laillinen. Se ei kelpaa heille ja heitä ärsyttää! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene jo. Hopi hopi!
Miksi mun laillinen tapani myydä se ei kelpaa teille? Mitä ärrinmurisemista siinä on, tai hermostumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene jo. Hopi hopi!
Ja jonkun kävi vielä leskeä sääliksikin! Se on sille säälijälle ihan oikein! Kärsiköön raskasta mielialaa lesken tyhmyydestä!
Äithullu taas vauhdissa. Olisi oikeasti mielenkiintoista nähdä oikeuden pöytäkirjoja joissa "asianomistaja" vaatii että "läski lehmän ämmän takia piti mökki myydä vilpillisesti". Tiedän että asianajajat tapaavat monen sortin h..lluja mutta tämä on kyllä jo melko mielenkiintoista.
Jos palstalaisia ei yhtään rasittais, niin kommenttinsa ois: ”Oh, okay...”
Ap
Vierailija kirjoitti:
Äithullu taas vauhdissa. Olisi oikeasti mielenkiintoista nähdä oikeuden pöytäkirjoja joissa "asianomistaja" vaatii että "läski lehmän ämmän takia piti mökki myydä vilpillisesti". Tiedän että asianajajat tapaavat monen sortin h..lluja mutta tämä on kyllä jo melko mielenkiintoista.
Ei ostajan tarvitse sellaisia vaatia, vai kenet ajattelet asianomistajaksi, minutko? En olisi asianomistaja. Ostajan pitää ainoastaan selvittää, ettei tullut tietämään hallintaoikeudesta. Selvitys siitä, että ennen kaupan tekoa on tututstuttu kaikkiin kaupanteossa vaadittaviin julkisiin rekistereihin rasituksia koskien, riittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin oikeudelle, että olin kyllästynyt lesken käytökseen minua kohtaan ja halusin saada kesämökin käsistäni sellaisille, jotka sen kunnostamisesta oikeasti välittävät ja voivat siihen ryhtyä ilman laahusankkuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin oikeudelle, että olin kyllästynyt lesken käytökseen minua kohtaan ja halusin saada kesämökin käsistäni sellaisille, jotka sen kunnostamisesta oikeasti välittävät ja voivat siihen ryhtyä ilman laahusankkuria.
Oikeus olisi iloinen, että sellaisesta, joka ei mökin kunnosta pidä huolta päästiin eroon.
Ap
Laita ap kuva siitä rasitustodistuksesta silleen että kaikki tiedot peitetty. Että näkyy vaan maanmittauslaitoksen logo, rasitustodistus sana ja päivämäärä. Sitten me uskotaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi koskaan kiinteistöä, jota en voisi perinpohjaisesti tutkia. Ihan sama, mitä joku kuntoraportti sanoo. En suosittele myöskään kenellekään muullekaan. Ehkä jos kyseessä olisi 10 000 € hintainen asunto Eirasta, voisin tehdä poikkeuksen, mutta tässä on tuskin kyse sellaisesta.
Paras vaihtoehto olisi siis puijaukseen kykenevä ostaja, joka haluaisi tehdä kiinteistöllä pikavoiton.
Miksi et itse tee sitä pikavoittoa?
No koska minä tiedän hallintaoikeudesta!!!
ApIhmiset ostavat kyllä kiinteistöjä joihin leskellä on hallintaoikeus. Tässä tapauksessa ongelmaksi muodostuu se, että sinulla ei mitään kiinteistöä ole. Tai jos on, et sitä osaa myydä.
On ja osaan myydä. Osaan vain paremmin, kuin pöllöt ja tollot, jotka myyvät niin, että antavat hallintaoikeuden alentaa hintaa turhan paljon ja kiusata ostajan elämää.
Jos sinulla on homma noin hyvin hallussa, niin mikset ole laittanut kiinteistöä myyntiin? Joku moottoripyöräkerho voisi olla kiinnostunut.
Mietin missä ilmoittelisin.
No Tori.fi, Nettimarkkina, Huutokaupat.com, Facebook, Oikotie, Etuovi. Voin auttaa sua myymään sen pienen pientä korvausta vastaan kun sä et yksinään tunnu pärjäävän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi mennä sisään?
No kun Jonne ei pääse sisään, luetunymmärtäminen?
Tämä sama pöpi on täällä usein suunniittelemassa kaikea kiusaa leskelle. Leskellä on lainmukainen hallinta oikeus viimeiseen heidän asumaansa kotiin ja koti--irtaimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama pöpi on täällä usein suunniittelemassa kaikea kiusaa leskelle. Leskellä on lainmukainen hallinta oikeus viimeiseen heidän asumaansa kotiin ja koti--irtaimistoon.
Noo, tämä ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Leski ohitti minut mökillä ja maksaa siitä häviöllä. Menettää hallintaoikeutensa katkeralla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostu myymään sitä, ellei akka lennä sieltä mäkeen. En myy, jos ostaja vaikuttaa sellaiselta seipään nielleeltä pässiltä, kuin te.
Soitan myytyäni paikan leskelle häätöpuhelun. Sanona, että luulitko lehmä mummin tarkoittaneen että sä ohitat minut paikan suhteen? No, olit väärässä, lehemä
Rumasti nimittelet mummiasi, hyi häpeä!
Petosmiehetpäässee avovankilaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostu myymään sitä, ellei akka lennä sieltä mäkeen. En myy, jos ostaja vaikuttaa sellaiselta seipään nielleeltä pässiltä, kuin te.
Soitan myytyäni paikan leskelle häätöpuhelun. Sanona, että luulitko lehmä mummin tarkoittaneen että sä ohitat minut paikan suhteen? No, olit väärässä, lehemäRumasti nimittelet mummiasi, hyi häpeä!
Se oli lesken nimitys. Luuletko, lehmä. Vaikka kyllähän säkin sen oikein tajusit.
Varo vaan, ettei se mummo muuta luoksesi.
Teillä kun tuntuu olevan vahva tuo yhteenkuuluvaisuuden tunne.